Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków czystości.

Numer zamówienia:

/61/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 25.06.2010
EZ/4333/2010


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 61/2010
Dotyczy: Zakup i dostawa środków czystości

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystościowych i higienicznych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

PAKIET NR 1

ATOPIK PPH
Krzysztof Miara
Ul. Franowo 1 boks 528 W3
61-302 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1950,00zł netto; 2379,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęło 8 ofert. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 Spółdzielnia Inwalidów „ SPINS”
Ul. Kilińskiego 19a
19-230 SZCZUCZYN 3450zł netto;
4209,00zł brutto 56
2 MEDI SEPT sp z o.o.
Ul. Konopnica 159 c
21-030 Motycz k/ Lublina 4290,00zł netto; 6002,40zł brutto 39
3 PPHU BARLON
Bartłomiej Osiński
09-120 Nowe Miasto
Miszewo W 2850,00zł netto; 3477,00zl brutto
68
4 PHU Gastro Centrum
Adam Koprowski
Ul. Lelewela 131
64-920 Piła 17865,00zł netto;
21795,00zł brutto 10
5 PPHU ARU
Iwona Urbanowicz
Ul. Poznańska 1/3
60-848 Poznań 3750,00zł netto; 4575,00zł brutto 52
6 „ADI” Sp. zo.o.
Hurtownia Chemii Gospodarczej
Ul. Komorniczej 20
60-101 Poznań 2850,00zł netto
3477,00zł brutto 68
7 ATOPIK PPH
Krzysztof Miara
Ul. Franowo 1 boks 528 W3
61-302 Poznań 1950,00zł netto; 2379,00zł brutto 100
8 MIWO PHU
Leśniewski Wojciech & Michał
Ul. Wojska Polskiego 68 bl. 1/8
60-628 Poznań 2175,00zł netto; 2654,00zł brutto 89

OFERTY ODRZUCONE
Zamawiający odrzuca ofertę firmy ARU Iwona Urbanowicz z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Poznańskiej 1/3 jako niezgodną z treścią specyfikacji.
Zamawiający wymagał terminu dostawy do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wykonawca zaoferował 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wobec powyższego oferta jest niezgodną z zapisami SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


PAKIET NR 2

ATOPIK PPH
Krzysztof Miara
Ul. Franowo 1 boks 528 W3
61-302 Poznań

Całkowita wartość zamówienia wynosi 5832,00zł netto; 6240,24zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 2 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
5 PPHU ARU
Iwona Urbanowicz
Ul. Poznańska 1/3
60-848 Poznań 5100,00zł netto; 5457,00zł brutto odrzucona
7 ATOPIK PPH
Krzysztof Miara
Ul. Franowo 1 boks 528 W3
61-302 Poznań 5832,00zł netto; 6240,24zł brutto 100

OFERTY ODRZUCONE
Zamawiający odrzuca ofertę firmy ARU Iwona Urbanowicz z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Poznańskiej 1/3 jako niezgodną z treścią specyfikacji.
Zamawiający wymagał terminu dostawy do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wykonawca zaoferował 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wobec powyższego oferta jest niezgodną z zapisami SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 02.07.2010r.




Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna






Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 61/2010- zakup i dostawa środków czystości w dniu 25.06.2010r.



25.06.2010r. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia