Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego

Numer zamówienia:

/59/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 127503 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących, nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy. jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 48.51.70.00-5, 48.82.20.00-6, 48.76.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
a. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług o zbliżonym charakterze (dostawy sprzętu komputerowego i sieciowego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz znaczenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - W tym celu Zamawiający żąda aby Wykonawca załączył do oferty 3 listy referencyjne, o zrealizowaniu dostaw charakterem zbliżonych do przedmiotu zamówienia przy czym każde z tych zamówień musi by porównywalne z wartością netto oferty (nie może by mniejsze niż 75% wartości netto składanej oferty).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. b. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. - W tym celu Zamawiający żąda aby Wykonawca załączył do oferty certyfikat zatwierdzenia Systemu Zarządzania Jakości: ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI specyfikacji. 2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji 4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt będzie chroniony gwarancją szczegółowa określoną w pkt. III. 2 - 8 specyfikacji. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał następujące certyfikaty wymagane przy dostawie sprzętu: a) Dla całości dostawy - Zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE, b) Dla komputera - zgodność z normą ISO9241 (ergonomia), Certyfikat GS Approval, Certyfikat Energy Star 4.0, i zostaną one udostępnione do wglądu na każdym etapie postępowania i na każde wezwanie zamawiającego w terminie 24h od wezwania. 7) Opis przedmiotu zamówienia zawierający np. kart katalogowe/ foldery potwierdzające wszystkie wymagane przez Zamawiającego dane techniczne i parametry oferowanego sprzętu komputerowego, w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do specyfikacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, pokój 028 I piętro, Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria, pokój 3089, III piętro, Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy wraz z monitorem LCD 17 - 10 sztuk 2. Zestaw komputerowy wraz z monitorem LCD 22 - 1 sztuka 3. Oprogramowanie: Licencja Office Pro 2007 Plus OLP NL GOVT - 6 sztuk, 4. Linka zabezpieczająca komputer - 22 sztuk 5. Drukarka monochromatyczna laserowa lub LED z kablem USB - 8 sztuk 6. Drukarka monochromatyczna laserowa lub LED duplex z kablem USB - 1 sztuka 7. Urządzenie wielofunkcyjne (druk kolor) (drukarka, skaner, ksero) - 1 sztuka 8. Urządzenie wielofunkcyjne (druk czarno-biały) (drukarka, skaner, ksero) - 2 sztuki 9. Notebook 15.6 - 1 szt 10. Notebook 17 - 1 szt 11. Notebook 11,6 - 1 szt 12. Notebook 17 - 2 szt 13. Notebook 17 - 4 szt 14. Notebook 18 - 1 szt 15. Drukarka kodów kreskowych TSC TTP 243 Plus - 1 szt 16. Drukarka kodów kreskowych Zebra - 2 szt 17. Laserowy Czytnik Kodów Kreskowych - 2 szt 18. Czytnik Kart Kryptograficznych USB - 280 szt 19. Czytnik Kart Kryptograficznych do Fujitsu Esprimo 5730 - 60 szt 20. Urządzenie UPS - 1 szt.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 48.51.70.00-5, 48.76.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwery.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer dwuprocesorowy - 3 sztuki.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 48.82.20.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia