Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Transport osób

Numer zamówienia:

/48/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w PDF

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 193 000 EURO.

PRZETARG NIEOGRANICZONY nr 48/2010.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: TRANSPORT OSÓB

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500
fax. 61/ 8 52 19 48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7:25 do 15:00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu tel 61/88 50 643/644 fax 061 8850 698


L.p.
Oznaczenie Tomów Nazwa Tomów
1. Tom I Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2. Tom II Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Tom III Opis przedmiotu zamówienia.


TOM I – SIWZ

1 . Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań REGON 000291204, NIP 778-13-42-057, KRS 0000008784

1.2. tel. +48 61/88-50-500

1.3. fax. +48 61/852-19-48

1.4. Adres internetowy: www.wco.pl

1.5. Adres poczty elektronicznej: do działu zamówień publicznych: zaopatrzenie@wco.pl

2 . Finansowanie przedmiotu zamówieniu

2.1. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego.

3 . Tryb udzielania zamówienia

3.1. Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 PZP, poniżej art. 11 ust. 8 PZP

4 . Opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:

Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.


4.2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 60171000-7 Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

5 . Oferty częściowe, umowa ramowa

5.1. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na pakiety.
5.2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6 . Zamówienia uzupełniające
6.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7 . Informacja o ofercie wariantowe i równoważnej

7.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7.2 Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert równoważnych.

8 . Termin realizacji zamówienia

8.1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia 01.06.2010r., w przypadku przekroczenia tego terminu od dnia podpisania umowy na 36 miesięcy.

9 . Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z wykazem dodatkowych oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę złożoną przez Wykonawcę

9.1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
9.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

9.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
9.3. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych powyżej oraz warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia/nie spełnia.
9.3.1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
9.3.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ
9.3.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9.3.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
9.3.3.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ,
9.3.3.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP.

9.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do PZP w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

9.5. Stosownie do § 6 ust. 4 rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 9.4 dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.

9.6. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę:
9.6.1. Wykaz środków transportu, których zobowiązuje się używać przy realizacji niniejszej umowy.
9.6.2. Licencja na przewóz osób z Certyfikatem kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym.
9.6.3. Ubezpieczenie OC na minimum 300.000 PLN
9.6.4. Przedstawienie Ubezpieczenia NW pasażerów będzie wymagane z chwilą zawarcia umowy z wybranym w przetargu Wykonawcą


10 . Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia.

10.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
10.2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.3. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 10.2.
10.4. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
10.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
10.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę konsorcjum zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
10.6.1. określenie celu gospodarczego,
10.6.2. określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia,
10.6.3. oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi,
10.6.4. zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
10.7. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

11. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego.
11.1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w złotych polskich.

12. Opis sposobu przygotowania oferty
12.1. Wymagania podstawowe.
12.1.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
12.1.2. treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
12.1.3. oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
12.1.4. upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii wystawione przez osoby do tego upoważnione,
12.1.5. oświadczenia sporządzone wg wzorów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentacji Wykonawcy i dołączone do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku konsorcjów oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania musi być podpisane przez każdego członka konsorcjum oddzielnie.
12.1.6. we wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego, co najmniej oznaczenie nazwy [firmy] i siedziby.
12.1.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 PZP.
12.2. Forma oferty.
12.2.1. oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4.
12.2.2. stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
12.2.3. dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny mieć formę wydruku komputerowego, maszynopisu
lub uzupełnionych ręcznie dokumentów, na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
12.2.4. zaleca się, aby całość oferty była złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
12.2.5. zaleca się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy uprawnione/upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
12.2.6. wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie skreślenia i zmiany naniesione przez Wykonawcę w uprzednio wpisany przez niego tekst muszą być parafowane.
12.2.7. dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów
lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących
w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie
z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
12.2.8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.3. Na zawartość oferty składa się:
12.3.1. FORMULARZ OFERTY, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
12.3.2. dokumenty WYMAGANE W PKT 9 niniejszej SIWZ,
12.3.3. stosowne PEŁNOMOCNICTWO(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
12.3.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
12.3.5. pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
12.4. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. DzU z 2003r. Nr 153 poz 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą,
co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie (stosownie do uchwały Sądu Najwyższego z dnia 20 października 2005 r. sygn. III CZP 74 /05)

13. Opis sposobu udzielania wyjaśnień do SIWZ oraz informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

13.1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ kierując swoje zapytania pisemnie lub faksem. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień na zapytania związane ze SIWZ, jednak nie później niż na sześć dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składnia ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ bez wskazania źródła zapytania oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ.
13.2. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
13.3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SWIZ oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ.
13.4. Zmiany SIWZ są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
13.5. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWIZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert
i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej.
13.6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu
13.7. Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
13.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną

14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

14.1. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
15.1.1 merytorycznie – dr Erwin Strzesak - Kierownik Działu Ewidencji Świadczeń Medycznych tel. +48618850872,
15.1.2 Ewa Dąbrowska, Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak - Dział Zamówień Publicznych i zaopatrzenia tel. +48618850644; mail: zaopatrzenie@wco.pl

15. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty

15.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pokój 3089 III Pietro - stary budynek -w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 17.05.2010 do godziny 9.00.
15.2. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: „Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, oferta w trybie przetargu nieograniczonego 48/2010 na TRANSPORT OSÓB”
15.3. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

16. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty

16.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu do składania ofert.
16.2. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku „ZMIAN” kopertę każdej „ZMIANY” należy dodatkowo opatrzyć napisem „zmiana nr .....”.
16.3. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez Wykonawcę. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE".

17. Miejsce i termin otwarcia ofert

17.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 001, Rotunda, parter, budynek Kantor - w dniu 17.05.2010 o godz.10.00.

18. Tryb otwarcia ofert

18.1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
18.2. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert nie będą otwierane koperty zawierające oferty, których dotyczy "WYCOFANIE". Takie oferty zostaną odesłane Wykonawcom bez otwierania.
18.3. Koperty oznakowane dopiskiem "ZMIANA" zostaną otwarte przed otwarciem kopert zawierających oferty, których dotyczą te zmiany. Po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zmiany zostaną dołączone do oferty.
18.4. W trakcie otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi obecnym:
18.4.1. stan i ilość kopert zawierających otwieraną ofertę;
18.4.2. nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana;
18.4.3. informacje dotyczące ceny ora inne wymagane informacje zawarte w Formularzu Oferty.
18.5. Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek.

19. Zwrot oferty bez otwierania

19.1. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwraca niezwłocznie.

20. Termin związania ofertą

20.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

21. Opis sposobu obliczenia ceny

21.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena będzie ostateczna i nie będzie podlegać zmianie choćby zwiększył się zakres świadczeń i zmieniły koszty poszczególnych jego składników. Oznacza to, że Wykonawca skalkuluje wszystkie potencjalne ryzyka jakie mogą wystapić przy realiazcji przedmiotu umowy, oraz, że przewidział właściwą organizację dla poprawnego i terminowego zrealizowania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego robót. W cenie ofertowej należy ponad to uwzględnić należny podatek VAT ( cena brutto ).
21.2. Ceną oferty są kwoty wymienione w Formularzu Oferty.
21.3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Tomie II niniejszej SIWZ.

22. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

22.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
22.1.1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
22.1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
22.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0 do 100 pkt. w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie Cena: 100%
22.3. Zasady oceny kryterium „Cena" (C) dla oferty.
22.4. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma max 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru:
22.5. Cena oferty:
Cn/Cof.b. x 100 pkt x 1 = C
gdzie :
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 pkt - wskaźnik stały,
1 - waga kryterium
C - ilość punktów.

23. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania

23.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ.
23.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
23.3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
23.3.1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
23.3.2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
23.3.3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
23.3.4. terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
23.4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 23.3.1. również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

24. Informacje ogólne dotyczące umowy w sprawie niniejszego zamówienia

24.1. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej;
24.2. Umowa jest zawarta na okres wskazany w Tomie II niniejszej SIWZ;
24.3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej;
24.4. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej;
24.5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie;
24.6. Umowa podlega unieważnieniuw części wykraczjącej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w SIWZ oraz w przypadkach określonych w art. 146 PZP.
24.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc
za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
24.8. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ust. 1 PZP, z zastrzeżeniem art. 183 PZP.
24.9. Pozostałe kwestie odnoszące się do Umowy uregulowane są w Tomie II niniejszej SIWZ.

25. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

25.1. Zamawiający nie przewiduje wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

26. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

26.1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów określonych w prawie zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach określonych w dziale VI Ustawy - Pzp.

28. Podwykonawstwo

28.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
28.2. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty.


29. Wykaz załączników

Załącznikami do niniejszej SIWZ są:

Oznaczenie Załącznika Nazwa Załącznika
Załącznik nr 1 Wzór Formularza Oferty.
Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania

Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.




Poznań, dnia 2010-05-05 ZATWIERDZAM


___________________

Załącznik nr 1 – Wzór Formularza Oferty

FORMULARZ OFERTOWY

DLA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Na:

Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.



Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/2010

1. ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań

2. WYKONAWCA:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:

Nazwa wykonawcy: ...................................................................................
Siedziba wykonawcy: ...................................................................................
Adres wykonawcy: ...................................................................................
Województwo: ...................................................................................
Nr telefonu: ...................................................................................
Nr faksu: ...................................................................................
Adres e-mail: ...................................................................................
Miejsce i numer rejestracji lub wpisu do ewidencji: ......................................................................................
nr REGON: ...................................................................................
nr NIP: …................................................................................
Nr konta Wykonawcy: ...................................................................................

3. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:

Imię i nazwisko
Adres
Nr telefonu
Nr faksu
Adres e-mail

4. Ja (my) niżej podpisany(i) oświadczam(y), że:
1) zapoznałem się z treścią SIWZ dla niniejszego zamówienia,
2) gwarantuję wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie z treścią: SIWZ, wyjaśnień do SIWZ oraz jej modyfikacji,
3) cena mojej (naszej) oferty za realizację niniejszego zamówienia wynosi:

a) cena netto (bez VAT):
_________________ zł (słownie: __________________________________ zł)
b) należny podatek VAT w wysokości ......... %
c) cena brutto (z VAT):
_________________ zł) (słownie: __________________________________ zł)

4) niniejsza oferta wiąże nas przez 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert,
5) akceptuję(emy) bez zastrzeżeń wzór umowy.,
6) W przypadku uznania mojej (naszej) oferty za najkorzystniejszą zobowiązuję(emy) się zawrzeć umowę w miejscu i terminie, jakie zostaną wskazane przez Zamawiającego,
7) Składam(y) niniejszą ofertę we własnym imieniu / jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1,
8) nie uczestniczę(ymy) jako Wykonawca w jakiejkolwiek innej ofercie złożonej w celu udzielenia niniejszego zamówienia,
9) żadne z informacji zawartych w ofercie nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /wskazane poniżej informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i w związku z niniejszym nie mogą być one udostępniane, w szczególności innym uczestnikom postępowania1:

l.p. Oznaczenie rodzaju (nazwy) informacji Strony w ofercie
(wyrażone cyfrą)
od do
1.
2.

1) nie zamierzam(y) powierzać do podwykonania żadnej części niniejszego zamówienia / następujące części niniejszego zamówienia zamierzam(y) powierzyć podwykonawcom1:

l.p. Nazwa części zamówienia
1.
2.


5. Przedmiot zamówienia
…………………………………………………………………………..………
Netto: ..................... (słownie):............................................................
plus …….........% podatku VAT w kwocie ……................ , czyli cena ofertowa wynosi:
brutto: ............................................., słownie: .......................................................

L.p Przedmiot zamówienia Ilość kursów
(a) Cena jednostkowa netto
(b) Cena netto ogółem
(a x b = c) Wartość podatku VAT ogółem
(d) Stawka podatku VAT
% Cena Brutto Ogółem
(c + d)


RAZEM
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________

6. Podpis(y):

l.p. Nazwa(y) Wykonawcy
(ów) Nazwisko i imię osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej (ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Pieczęć(cie) Wykonawcy
(ów) Miejscowość
i data
1.
2.

1 – niepotrzebne skreślić


………………………………..dnia………………………..
Załącznik nr 2 – wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

DLA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Na:

Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.



Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/2010

1. ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań

2. WYKONAWCA:

l.p. Nazwa(y) Wykonawcy(ów) Adres(y) Wykonawcy(ów) Numer telefonu i faksu
1.
2.

OŚWIADCZAM(Y), ŻE:

Stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.):

spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.

w zakresie:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Wykonawca spełnia również warunki wymienione w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3. Podpis(y):

l.p. Nazwa(y) Wykonawcy
(ów) Nazwisko i imię osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Pieczęć(cie) Wykonawcy
(ów) Miejscowość
i data
1.
2.




załącznik nr 3 – wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.

DLA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Na:

Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.


Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/2010

1. ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań


OŚWIADCZENIE:

Działając w imieniu ………………………………..…………………………………………………..……........................................
( nazwa wykonawcy* / członka konsorcjum* )
i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że :

………………………..……..…………………………..………………………………………………................
( nazwa wykonawcy* / członka konsorcjum* )

nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : …………………..........................................................................................................................................
………………..............................................................................................................................................
w szczególności nie zachodzą w stosunku do ………………………………………................…….…..…………………………………….
( nazwa wykonawcy* / członka konsorcjum )

okoliczności wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.).
Wszystkie informacje i złożone oświadczenia są zgodne z prawdą.

4. Podpis(y):

l.p. Nazwa(y) Wykonawcy
(ów) Nazwisko i imię osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) Pieczęć(cie) Wykonawcy
(ów) Miejscowość
i data
1.
2.


Tom II Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.



UMOWA nr 48/2010
zawarta w Poznaniu dnia …………………
pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
1. Małgorzatę Kołodziej–Sarnę – Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno – Eksploatacyjnych
2. Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego
zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ,
a
.............................................................................................................,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/prowadzącym działalność gospodarczą jako: _________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ______________________________________________ pod numerem _____________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................

zwanym dalej ZLECENIOBIORCĄ

§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 48/2010 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2

Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy usług przewozowych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług przewozowych w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej przez Zleceniobiorcę ofercie z dnia ___________________ – załączony do złożonej przez Zleceniobiorcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Zleceniobiorca oświadcza, że:
a. posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje środkami transportu niezbędnymi do profesjonalnego świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny,
b. posiada wszelkie niezbędne zezwolenia i zgody wymagane przepisami prawa do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy,
c. posiadany przez niego sprzęt, w szczególności zaś środki transportu wykorzystywany do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy spełnia wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa,
d. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej,
e. wszystkie środki transportu wykorzystywane przez zleceniobiorcę przy świadczeniu na rzecz Zleceniodawcy usług będących przedmiotem niniejszej umowy są objęte obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej,
f. w razie powierzenia świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy osobie trzeciej, zgodnie z postanowieniami § 7 niniejszej umowy, wszelkie osoby świadczące w imieniu Zleceniobiorcy usługi będące przedmiotem niniejszej umowy na rzecz Zleceniodawcy będą odpowiednio przeszkolone i posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, w razie potrzeby potwierdzone stosownymi dokumentami,
i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zleceniodawcy o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na sposób i termin wykonania świadczonych przezeń na rzecz Zleceniodawcy usług będących przedmiotem niniejszej umowy.
5. Zleceniobiorca zobowiązuje się dostarczyć Zleceniodawcy dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu na każde żądanie Zleceniodawcy, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przedmiotowego żądania.

§ 4
Zleceniobiorca zobowiązuje się niniejszym do świadczenia na rzecz Zleceniodawcy usług polegających na przewozie pacjentów na trasie z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do siedziby Zleceniodawcy oraz z siedziby Zleceniodawcy do Śremu, zaś Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy wynagrodzenia.

§ 5
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do przewozu pacjentów na trasie określonej w § 4 niniejszej umowy jeden raz dziennie, w dniach od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przy czym w dniach od poniedziałku do piątku Zleceniobiorca będzie przewoził pacjentów dwoma samochodami – jednym samochodem o maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów wynoszącej 15 osób i jednym samochodem o maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów wynoszącej 8 osób, zaś w soboty jednym samochodem o maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów wynoszącej ___ osób.
2. Zleceniobiorca zobowiązuje do przewozu pacjentów w miejsca określone w § 4 niniejszej umowy w godzinach uzgodnionych ze Zleceniodawcą.

§ 6
1. Z tytułu świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy wynagrodzenia w wysokości:
a. ……………. zł (…………………………. złotych) netto za jeden kurs /tam i powrotem/ jednym samochodem o maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów wynoszącej 15 osób.
b. ……………………….. zł (…………………………………. złotych 00/100) netto za jeden kurs /tam i powrotem/ jednym samochodem o maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów wynoszącej 8 osób
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu powiększone zostanie o podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa.
3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu obejmuje jednokrotny przewóz pacjentów, jednym samochodem na trasie ze Śremu do siedziby Zleceniodawcy oraz z siedziby Zleceniodawcy do Śremu.
4. Wynagrodzenie, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu płatne będzie miesięcznie z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Zleceniobiorcę faktury VAT obejmującej wynagrodzenie usługi świadczone w miesiącu poprzednim, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zleceniodawcę, przelewem na rachunek bankowy Zleceniobiorcy wskazany na fakturze.
5. Strony zgodnie postanawiają, że wszelkie koszty związane ze świadczeniem przez Zleceniobiorcę usług będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności koszty korzystania ze środków transportu używanych przez Zleceniobiorcę do świadczenia tych usług, w tym koszty paliwa, innych materiałów eksploatacyjnych, napraw i konserwacji obciążają wyłącznie Zleceniobiorcę.
6. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej Usługi, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość wynagrodzenia brutto, zaś wysokość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.

§ 7
1. Zleceniobiorca nie może bez uzyskania uprzedniej zgody Zleceniodawcy powierzyć świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej poza osobami zatrudnionymi przez Zleceniobiorcę na podstawie umowy o pracę lub współpracującymi ze Zleceniobiorcą na podstawie umowy o świadczenie usług lub innego stosunku prawnego, wymienionymi w załączniku numer 2 do niniejszej umowy, stanowiącym jej integralną część.
2. W razie powierzenia przez Zleceniobiorcę świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej bez uprzedniego uzyskania zgody Zleceniodawcy, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 1 niniejszego paragrafu, Zleceniobiorca zobowiązuje się zapłacić na rzecz Zleceniodawcy karę umowną w wysokości równej dziesięciokrotności wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy za każdy przypadek takiego powierzenia.
3. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania za szkodę w wysokości przewyższającej wysokość kary umownej, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
4. Kara umowna, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu płatna będzie w terminie 7 dni od daty wezwania Zleceniobiorcy do zapłaty,
5. W razie powierzenia przez Zleceniobiorcę świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy osobie trzeciej za zgodą Zleceniodawcy, Zleceniobiorca odpowiada za wszelkie działania lub zaniechania osoby trzeciej, której powierzył świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy jak za działania lub zaniechania własne.

§ 8
1. Umowa niniejsza zawarta jest na czas określony (36 miesięcy) od dnia __________ do dnia ____________ .
2. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem ………………… okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
3. Zleceniodawca ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy:
a. Zleceniobiorca w sposób rażący lub uporczywy naruszać będzie postanowienia niniejszej umowy,
b. Zleceniobiorca nie będzie spełniał warunków, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
4. Oświadczenie o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9

1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ____________________, tel. ______________
oraz
ze strony Zamawiającego – ____________________, tel. 61/88 50 ___ .
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 10
Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy – Prawo przewozowe, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.

§ 12
Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 13
Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczące jej interpretacji lub wykonania strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego ze względu na miejsce siedziby Zleceniodawcy.

§ 14
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
__________________________ __________________________


Tom III Opis przedmiotu zamówienia.
Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu.

L.p. Przedmiot zamówienia Ilość:
1. Transport osób przewożonych na naświetlania z Ośrodka Medycznego „Małgorzata” w Śremie ul. Chełmońskiego 1 do Wielkopolskiego Centrum Onkologii Poznaniu ul. Garbary 15 i powrót do Śremu. W okresie 36 miesięcy:
2 kursy dziennie
(1 mały samochód = 8 miejsc
i 1 duży samochód = 13 miejsc)
5 dni w tygodniu i awaryjnie- ewentualnie w sobotę .


Informacje dodatkowe:
1. Środki transportu: 1 samochód osobowy przystosowany do przewozu 8 osób; 1 samochód przystosowany do przewozu 13 osób, w tym minimum jeden samochód przystosowany do przewozu osoby na wózku inwalidzkim; wykonawca winien posiadać awaryjnie trzeci samochód, który ewentualnie będzie niezbędny do użycia w awaryjnej sytuacji otrzymania informacji o konieczności przewozu.
2. 1 kurs = trasa tam: Śrem – Poznań i powrót: Poznań – Śrem (dokładny adres w Śremie podany na stronie 2 specyfikacji)
3. Pacjenci odbierani są ok. godz.7.00 ze Śremu w ilości mniej/więcej 14 osób przewiezieni zostają na naświetlania do Poznania i powrót następuje ok. godz. 11.00; kolejna grupa jest odbierana ze Śremu ok. 10.00 w ilości 8 osób i powrót następuje ok. godz.13.00. Podane godziny i grupy osób mogą ulegać zmianie.
4. Transport osób odbywa się w godzinach uzgodnionych ze zleceniodawcą, jednakże dyspozycyjność pojazdów winna być od godz. 7.00 -15.00
5. Określenie standardu środków transportu: rok produkcji powyżej 2000 roku, drzwi boczne przesuwane, środki łączności (telefon komórkowy).
6. Usługa winna obejmować wszelkie niezbędne ubezpieczenia.
7. Licencja na przewóz osób
8. Samochody i kierowcy winni spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

« Powrót do szczegółów zamówienia