Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.

Numer zamówienia:

/54/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja SIWZ + zmiana terminów skladania i otwarcia ofert

Poznań, dn. 11.05.2010 r

EZ/ 3164/2010


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 54/2010 na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.


Wielkopolskie Centrum Onkologii, informuje, iż na mocy art. 38 ust. 4 modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.

A. Usunięty zostaje ppkt. b w punkcie VI. B specyfikacji
B. Usuwa się poniższe zdanie z pkt. VI siwz:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.

C. w punkcie III. I. 1 Opis przedmiotu zamówienia

rozszerza się zakres przedmiotu zamówienia i dopisuje się niżej wymieniony asortyment:

1. Materiały eksploatacyjne: etykiety termotransferowe typ THT-163-499-3 – 4 rolki po 3000szt. etykiet,
2. Materiały eksploatacyjne: etykiety termotransferowe typ THT-140-488-3 – 4 rolki po 3000szt. etykiet,
3. Materiały eksploatacyjne: etykiety termotransferowe typ THT-17-449-3 – 4 rolki po 3000 szt.,
4. Materiały eksploatacyjne: etykiety termotransferowe typ THT-136-499-3 – 4 rolki po 3000szt.,
5. Kalki do zadruku etykiet: IP-R-4301 – 5 szt.,
6. Czytniki kodów kreskowych Datalogic Powerscan PM8500 – 2 szt.

Powyższą zmianę Wykonawca musi uwzględnić przy wypełnianiu Formularza cenowego
– (załącznik nr 2 do siwz).





D. W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia (wprowadzoną niniejszym pismem) zmianie ulega Formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz projekt umowy (załącznik nr 5).

Zmodyfikowane dokumenty są załącznikami do niniejszego pisma.

E. W pkt. II i XXII siwz zmienia się treść zapisu
- dotyczącego udzielenia zamówień uzupełniających, zapis ten otrzymuje nową treść:
„ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 7 ustawy”.

F. W pkt. II zmianie ulega zapis dotyczący terminu realizacji zamówienia, który po modyfikacji jest następujący:
„Wymagany termin realizacji zamówienia – maksymalnie 1 tydzień od podpisania umowy – w przypadku drukarki i czytnika kodów kreskowych oraz dostawy sukcesywne w przypadku materiałów eksploatacyjnych (etykiety termotranswerowe i kalki do zadruku etykiet) w terminie max 7 dni od złożenia zamówienia telefoniczne lub fax-em. Dostawy sukcesywne przez okres 12 miesięcy. W ofercie należy przedstawić oferowany termin dostawy.

W związku z tym, że zmiana wprowadzona niniejszą modyfikacją jest zmianą istotną prowadzącą do zmiany przedmiotu zamówienia Zamawiający zgodnie z treścią art. 12a ust. 2 przedłuża termin składania i otwarcia ofert i wyznacza nowy termin na dzień 17.05.2010r., przy czym termin składania ofert – do godz. 11.00 i termin otwarcia ofert – godz. 12.00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia