Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

Numer zamówienia:

/12/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.24.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.3. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu . 1.4. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.5. Formularz cenowy . 1.6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.7. Oświadczenie oferenta, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt będzie chroniony następującą gwarancją: a Dla drukarek: Gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych. b Dla zestawów komputerowych: Gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na zestawy komputerowe wraz z monitorem. Gwarancja świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych, czas reakcji serwisu następny dzień roboczy od zgłoszenia usterki, czas naprawy lub dostarczenia sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach - 48 godzin. Maksymalny czas naprawy do 14 dni. c Dla linek zabezpieczających urządzenia na klucz: Gwarancja producenta Lifetime. d Dla skanera: gwarancja min 24 miesiące, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych. e Dla napędów zewnętrznych FDD: gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na części i robociznę, świadczona przez serwis producenta sprzętu za pośrednictwem wykonawcy, na miejscu u klienta. Powyższe oświadczenie serwisowe powinno zostać uwiarygodnione dołączonym do oferty oświadczeniem gwarancyjnym ze strony producenta serwerów 1.8. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał następujące certyfikaty wymagane przy dostawie sprzętu: - Dla całości dostawy - Zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE. - Dla zestawów komputerowych - zgodność z normą ISO9241 (ergonomia), - Dla zestawów komputerowych - zgodność z systemem Microsoft Windows XP potwierdzona wpisem do katalogu HCT/HCL - lub aktualnym równoważnym wpisem do katalogu Microsoft - wymagany przy dostawie sprzętu. 1.9. Oświadczenie o przekazaniu/ lub nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom . 1.10. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług o zbliżonym charakterze (dostawy sprzętu komputerowego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz znaczenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - W tym celu Zamawiający żąda aby Wykonawca załączył do oferty 3 listy referencyjne, o zrealizowaniu dostaw charakterem zbliżonych do przedmiotu zamówienia przy czym każde z tych zamówień musi by porównywalne z wartością netto oferty (nie może by mniejsze niż 75% wartości netto składanej oferty). 1.11. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. - W tym celu Zamawiający żąda aby Wykonawca załączył do oferty certyfikat zatwierdzenia Systemu Zarządzania Jakości: ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 1.12. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój 028 I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wielkopolskiego Centrum Onkologii, pokój 301..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


« Powrót do szczegółów zamówienia