Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

Numer zamówienia:

/12/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze oferty







Poznań, dnia 05.02.2008
EZ/761/2008



Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 12/2008
Dotyczy: Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na dostawę montaż i serwis sprzętu komputerowego została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

Vector Computers Sp. z o.o.
Ul. B. Winiarskiego 56,
61-408 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 70.800,00zł netto; 86.376,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Termin dostawy do 4 tygodni od podpisania umowy.

Okres gwarancji:
a Dla drukarek: Gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych.
b Dla zestawów komputerowych: Gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na zestawy komputerowe wraz z monitorem. Gwarancja świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych, czas reakcji serwisu następny dzień roboczy od zgłoszenia usterki, czas naprawy lub dostarczenia sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach – 48 godzin. Maksymalny czas naprawy do 14 dni.
c Dla linek zabezpieczających urządzenia na klucz: Gwarancja producenta Lifetime.
d Dla skanera: gwarancja min 24 miesiące, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych.
e Dla napędów zewnętrznych FDD: gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na części i robociznę, świadczona przez serwis producenta sprzętu za pośrednictwem wykonawcy, na miejscu u klienta.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 13.02.2008r.

Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna




« Powrót do szczegółów zamówienia