Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medyczny jednorazowego użytku oraz materiałów dla Pracowni Stomijnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/136/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów dla Pracowni Stomijnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Numer ogłoszenia: 354447 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów dla Pracowni Stomijnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów dla Pracowni Stomijnej Wielkopolski: PAKIET 1 Worki stomijne 1-częściowe - 2400 szt. - otwarte /z możliwością opróżniania/ - przezroczyste (umożliwiające kontrolę stomii) - z filtrem - z jednolitym przylepcem typu hydrokoloidowego - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 80 mm /nie mniej niż 65 mm/ - z zamknięciem na rzepy. PAKIET 2 Worki stomijne 1-częściowe - 2400 szt. - otwarte /z możliwością opróżniania/ - przezroczyste /umożliwiające kontrolę stomii/ - z filtrem - z jednolitym przylepcem typu hydrokoloidowego - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 60 mm /nie mniej niż 56 mm/ - z zamknięciem na rzepy. PAKIET 3 Worki urostomijne 1-częściowe - 1000 szt. - z jednolitym przylepcem - przezroczyste - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 70 mm - z możliwością podłączenia worka do zbiórki nocnej - z zaworem przeciwzwrotnym moczu. PAKIET 4 Rękawy do irygacji stomii - 120 szt. - łączenie do płytki pierścienia 60 mm. PAKIET 5 Zestawy do irygacji - 12 szt. - rękawy łączone z płytką o pierścienia 60 mm. PAKIET 6 Środek ochronny /druga skóra/ - 2000 szt. - w opakowaniach 1-razowego użytku (chusteczki). PAKIET 7 Zmywacz do skóry wokół stomii - 200 szt. w opakowaniu wielokrotnego użytku o poj. 180ml; Zamawiający dopuszcza zmywacz w aerozolu o pojemności innej niż podana, przy zachowaniu łącznej ilości preparatu wynikającej z podanych wyżej ilości. PAKIET 8 Pasta uszczelniająco-gojąca - 100 szt. -w tubce wielokrotnego użytku o poj. ok.60gram PAKIET 9 Zestawy pooperacyjne z przezroczystym workiem stomijnym - 20 szt. - 1-częściowe z okienkiem - otwarte (z możliwością opróżniania) - z możliwością przycięcia w przylepcu od 10 do 100 mm. - zestaw sterylny jednorazowego użytku ego Centrum Onkologii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1 Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt. 1. a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 2. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 7 do specyfikacji - dotyczy pakietów od 1 do 5 i 9;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu/materiału wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 3 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt/materiału, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt/materiał importowany, c) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 paragrafu 3, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I pietro, kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań w pokoju 3089 Kancelaria - III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne 1-częściowe - 2400 szt. - otwarte (z możliwością opróżniania) - przezroczyste (umożliwiające kontrolę stomii) - z filtrem - z jednolitym przylepcem typu hydrokoloidowego - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 80 mm (nie mniej niż 65 mm) - z zamknięciem na rzepy..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne 1-częściowe - 2400 szt. - otwarte (z możliwością opróżniania) - przezroczyste (umożliwiające kontrolę stomii) - z filtrem - z jednolitym przylepcem typu hydrokoloidowego - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 60 mm (nie mniej niż 56 mm) - z zamknięciem na rzepy..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki urostomijne 1-częściowe - 1000 szt. - z jednolitym przylepcem - przezroczyste - z możliwością przycięcia w przylepcu otworu od 10 do 70 mm - z możliwością podłączenia worka do zbiórki nocnej - z zaworem przeciwzwrotnym moczu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy do irygacji stomii - 120 szt. - łączenie do płytki pierścienia 60 mm..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do irygacji - 12 szt. - rękawy łączone z płytką o pierścienia 60 mm..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek ochronny /druga skóra/ - 2000 szt. - w opakowaniach 1-razowego użytku (chusteczki)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywacz do skóry wokół stomii - 200 szt. w opakowaniu wielokrotnego użytku o poj. 180ml; Zamawiający dopuszcza zmywacz w aerozolu o pojemności innej niż podana, przy zachowaniu łącznej ilości preparatu wynikającej z podanych wyżej ilości..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta uszczelniająco-gojąca - 100 szt. -w tubce wielokrotnego użytku o poj. ok.60gram.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy pooperacyjne z przezroczystym workiem stomijnym - 20 szt. - 1-częściowe z okienkiem - otwarte (z możliwością opróżniania) - z możliwością przycięcia w przylepcu od 10 do 100 mm. - zestaw sterylny jednorazowego użytku.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia