Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Okresowe przeglądy pogwarancyjne i serwis skanera PET/CT Gemini 16TF Philips z dodatkowym wyposażeniem oraz dyspensera aktywności COMECER Althea zainstalowanych w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/129/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Dz.U./S S223
17/11/2010
341649-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta


Główne miejsce świadczenia usług Zakład Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul.Garbary 15, Poznań, POLSKA.

Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego

Informacje na temat umowy ramowej

Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Okresowe przeglądy pogwarancyjne i konserwację wraz z częściami zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz,, bieżące naprawy wraz z częściami oraz uaktualnienie oprogramowania skanera PET/CT Gemini 16TF Philips z dodatkowym wyposażeniem,
W tym:
1. Skanera PET/CT Gemini 16TF – 1 szt,
2. Stacji opracowania EBW - 2 szt,
3. Systemu PACS Sectra - 1 szt,
4. Bramki EKG do skanera PET/CT,
Oraz dyspensera aktywności COMECER Althea – 1 szt.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
50400000

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
Podział na części
Nie
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Okresowe przeglądy pogwarancyjne i serwis skanera PET/CT Gemini 16TF Philips z dodatkowym wyposażeniem oraz dyspensera aktywności COMECER Althea zainstalowanych w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
Opcje
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 36 (od udzielenia zamówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje
19 000,00
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego





Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji;
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1). w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN./
W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie na mniejszą wartość albo ubezpieczenie jest zawarte na krótszy termin, niż wymagany – wykonawca musi załączyć do oferty
oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia dowodu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: milion złotych), a w przypadku gdyby ubezpieczenie było zawarte na termin krótszy, niż wymagany, że zobowiązuje się do terminowego przedłużenia ubezpieczenia, w celu zachowania jego kontynuacji, aż do dnia wygaśnięcia umowy.

Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (przy czym za takie zamawiający uzna co najmniej 1 usługę obejmującą urządzenia tożsame z urządzeniem stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość brutto nie może być mniejszej niż 1 000 000,00 PLN). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie, wraz z wypełnionym załącznikiem nr 9.
2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na tematich kwalifikacji zawodowych, w tym certyfikaty potwierdzające kwalifikacje do wykonywania usługi serwisowej objętej niniejszym postępowaniem, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik 10.
3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
4. Opis czynności serwisowych.

Zamówienia zastrzeżone
Nie
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
Tak
SEKCJA IV: PROCEDURA
RODZAJ PROCEDURY
Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi: w terminie 10 dni oddniaprzesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób-w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi
sie w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lubprzekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8;
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 wnosi się: w przypadku zamówień, których wartośc jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8- w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd zamówień Publicznych ul. Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.pl
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
12.11.2010





Dz.U./S S223
17/11/2010
341649-2010-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

« Powrót do szczegółów zamówienia