Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa i montaż gamma kamery SPECT/CT dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii

Numer zamówienia:

/128/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Dz.U./S S219
11/11/2010
335841-2010-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/6
11/11/2010S219
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/6
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:335841-2010:TEXT:PL:HTML
PL-Poznań: Aparaty wykorzystujące promieniowanie gamma
2010/S 219-335841
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum Onkologiiul. Garbary 15Kontaktowy: Wielkopolskie Centrum Onkologii Dział Zamówień Publicznych i ZaopatrzeniaDo wiadomości: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska61-866 PoznańPOLSKATel. +48 618850643E-mail: zaopatrzenie@wco.plFaks +48 618859698
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Zakup, dostawa i montaż gamma kamery SPECT/CT dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy Pracownia Scyntygrafii Zakładu Medycyny Niklearnej WielkopolskiegoCentrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, POLSKA.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowejII.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakup, dostawa i montaż gamma kamery SPECT/CT dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33111620, 30231200
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)
Podział na części
Nie
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
Zakup, dostawa i montaż gamma kamery SPECT/CT.
II.2.2)
Opcje
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w dniach 42 (od udzielenia zamówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
26 000,00
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Termin płatności - 30 dni od daty złozenia faktury w siedzibie zamowiającego; forma płatności - przelew.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Oświadczenia o brakupodstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji;
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celuwykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert);4) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawyPrawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert);
5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawyPrawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiastdokumentów, o których mowa w:
1). w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, żeuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lubzamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającymoświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Opłaconą polisę,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nasumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN.
W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie na mniejsząwartość albo ubezpieczenie jest zawarte na krótszy termin, niż wymagany – wykonawca musi załączyć do ofertyoświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, do dostarczeniadowodu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wkwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: milion złotych), a w przypadku gdyby ubezpieczenie byłozawarte na termin krótszy, niż wymagany, że zobowiązuje się do terminowego przedłużenia ubezpieczenia, wcelu zachowania jego kontynuacji, aż do dnia wygaśnięcia umowy.
III.2.3)
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych,określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.5.2010 r (Dz.U. z 2010 Nr 107, poz. 679), wplacówkach służby zdrowia
— Deklaracji Zgodności, Certyfikatu CE, Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych, Wpis do RejestruWyrobów Medycznych – alternatywnie, z zastrzeżeniem pkt b niniejszego punktu,
— Oświadczenia o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów.2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienieodpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty – wg wzoru stanowiącego załączniknr 8 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonanenależycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww.warunek mogą spełnić łącznie.
3. Złożenie katalogów/broszur/folderów w języku polskim potwierdzające parametry techniczne zaoferowanegosprzętu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z zaznaczeniem parametrów podlegających ocenie.
4. Wypełniony załącznik nr 7 formularz oceny technicznej/opis przedmiotu zamówienia.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 70
2. ocena techniczna. Waga 30
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
128/2010
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 20.12.2010 -09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.12.2010 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 20.12.2010 - 10:00
Miejsce
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań, pok. 001 Rotunda, Budynek D, Kantor Cegielskiego.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówien Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi: w terminie 10 dni od dniaprzesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostałyprzesłane w sposób określony w art. 27 ust.2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób-w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust.8;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybieprzetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosisie w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczeniaSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lubprzekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8;
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 wnosi się: w przypadku zamówień,których wartośc jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8- w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąćwiadaomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
8.11.2010

« Powrót do szczegółów zamówienia