Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH.

Numer zamówienia:

/127/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

Poznań: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.
Numer ogłoszenia: 301895 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061
8540500, faks 061 8521948.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ
MEDYCZNYCH..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, naleŜy przedłoŜyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
naleŜy przedłoŜyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
file:///C:/Documents and Settings/witkowska.k/Ustawienia lokalne/Tempo...
1 z 5 10-10-26 13:10
wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
JeŜeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, Ŝe:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo
Ŝe uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niŜ 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niŜ 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złoŜone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeŜeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, śE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom
naleŜy przedłoŜyć:
próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dokumenty dopuszczające [CE] przedmiot zamówienia do uŜytkowania przy udzielaniu świadczeń
zdrowotnych, określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2010 r, w placówkach słuŜby
zdrowia: 1. Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych
oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeŜeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno lub
2. Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów
Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do uŜywania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu
(jeŜeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument
potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałoŜonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach
medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). lub 3. Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie
wynika to z ww. dokumentów
file:///C:/Documents and Settings/witkowska.k/Ustawienia lokalne/Tempo...
2 z 5 10-10-26 13:10
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. Z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moŜe Ŝądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) oraz innych obowiązujących przepisów prawa
Zamawiający wymaga by: A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeŜeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne
musi umieścić w ofercie niŜej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeŜeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest
załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej kaŜdego wspólników; b)
pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złoŜenia dokumentów przetargowych podpisanych
przez wszystkich wspólników, jeŜeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 2) Oświadczenie, o braku podstaw do
wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) JeŜeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1
punktu V. A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 4 ust. 1
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich moŜe Ŝądać od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) na zasadach
określonych dyspozycją § 4 ust. 2, 3 i 4 ww. rozporządzenia, tj.: . 3.1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, Ŝe nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2) Dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, Ŝe nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony art. nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, 3.3) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzające, Ŝe nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo Ŝe uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niŜ 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, JeŜeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 3.1-3.3 niniejszego punktu
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoŜone przed notariuszem, właściwym organem sadowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złoŜenia wraz z ofertą: 4) Pełnomocnictwo osób
sporządzających ofertę, jeŜeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu
V niniejszej specyfikacji. 5) Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu., wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu
zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowaŜnione
do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 7) Formularz cenowy -
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 8) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia
podwykonawcom załącznik nr 5. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie moŜe być powierzona podwykonawcom. 9) Dokumenty
zawierające opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów,
potwierdzające spełnienie warunków wymaganych określonych w załączniku nr 7 specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się moŜliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
file:///C:/Documents and Settings/witkowska.k/Ustawienia lokalne/Tempo...
3 z 5 10-10-26 13:10
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia moŜna uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO:
WCO POZNAŃ, UL. GARBARY 15 - W POKOJU 028, I PIETRO W BUDYNKU KANTOR, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina
09:00, miejsce: Ofertę naleŜy złoŜyć w pokoju 3089 dawniej 301 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU), w dni
robocze, w godzinach od 725 do 1500 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się uniewaŜnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budŜetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 negatoskop 2-klatkowy - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Negatoskop 2-klatkowy z regulacją
luminancji Parametry techniczne: napięcie zasilania: 230 V 50 Hz, pobór mocy: 290 VA, luminancja ekranu:
4200 cd / m2 ±25%, regulacja luminacji: tak wymiary ekranu: 72 x 43 cm, ilość klatek: 2 klasa ochronności I
wymiary: max 740 x 510 x 115 mm, masa: do 14 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 stojak do kroplówki - szt. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojak dla kroplówek (płynów). Na
podstawie pięcioramiennej z kółkami jezdnymi, regulacja wysokości wieszaka, przez zastosowanie
praktycznego układu zaciskowego. Stojak dla kroplówek pokryty farbą proszkową i powłoką galwaniczną
(chromem) zapewniające wysoką trwałość z wieszakiem do zawieszenia 2 butelek z płynami infuzyjnymi.
Budowa: Wieszak, pokrętło/zacisk, statyw, pięcionóg z kółkami jezdnymi, śruba mocująca. Dane techniczne:
Wysokość: min.110 - max.200 cm. Średnica podstawy: 68 cm. /rysunek poglądowy/.
file:///C:/Documents and Settings/witkowska.k/Ustawienia lokalne/Tempo...
4 z 5 10-10-26 13:10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 parawan przejezdny - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie: lekka konstrukcja z
aluminiowych rurek, na trzech kółkach jezdnych , parawan wypełniony zamontowaną płytą z pleksi w kolorze
mlecznym. Wymiary: wysokość całkowita: 1800 mm szerokość całkowita 900 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 wirówka laboratoryjna stołowa - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna stołowa
posiadająca - bezobsługowy silnik indukcyjny, - wyświetlacz LCD - moŜliwość programowania prędkości
obrotowej lub RFC - ustawienia czasu efektywnego wirowania w sekundach - wyjście RS 232
-zabezpieczenie przed otwarciem pokrywy podczas wirowania i uruchomienia wirówki przy otwartej pokrywie
- max. pojemność 500ml - max. obroty 18000min-1 - max. przyśpieszenie 24088 xg - czas wirowania 0-99
min - praca ciągła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 łaźnia wodna cyfrowa - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WyposaŜona w pojemnik szklany o
pojemności 16,2 litra, o wymiarach: 360 x 300 x 150 mm, ze statywem do probówek wykonanym z pleksi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
file:///C:/Documents and Settings/witkowska.k/Ustawienia lokalne/Tempo...
5 z 5 10-10-26 13:10

« Powrót do szczegółów zamówienia