Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ROZBUDOWA WCO. Rozbudowa budynku Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z rozbiórką kolidujących części budynków na częściach działek nr 15 i 16, ark. 36, obręb Poznań – w ramach projektu poprawy wykrywalności, standardów diagnostyki nukle

Numer zamówienia:

/10/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Roboty budowlane - 31908-2011
29/01/2011 S20 Państwa członkowskie - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
PL-Poznań: Roboty budowlane
2011/S 20-031908
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
Kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Do wiadomości: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus
61-866 Poznań
POLSKA
Tel. +48 618850643
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks +48 618850698
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej WWW.WCO.PL
Więcej informacji moŜna uzyskać pod adresem: jak podano wyŜej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego
Systemu Zakupów) moŜna uzyskać pod adresem: jak podano wyŜej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu naleŜy przesyłać na adres: jak podano wyŜej dla
punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Rozbudowa budynku Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z rozbiórką kolidujących części budynków na częściach
działek nr 15 i 16, ark. 36, obręb Poznań – w ramach projektu poprawy wykrywalności, standardów diagnostyki nuklearnej
i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Wykonanie
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Rozbudowa budynku Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z rozbiórką kolidujących części budynków na częściach
działek nr 15 i 16, ark. 36, obręb Poznań – w ramach projektu poprawy wykrywalności, standardów diagnostyki nuklearnej
i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce.
3. Wymagania techniczne
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranŜowych robót budowlano-montaŜowych związanych z rozbudową
budynku 4-kondygnacyjnego szpitala wzdłuŜ ulicy Garbary, w miejscu istniejącej obecnie parterowej zabudowy.
Dobudowywana do budynków istniejących nowa część szpitala tworzy z nim całość funkcjonalną i programową.
Na parterze budynku usytuowano hall wejściowy do nowej części szpitala z odpowiednim zapleczem informacyjnym,
rejestracyjnym i sanitarnym. Z hallu wejściowego dostępne są poprzez korytarz-poczekalnię gabinety lekarskie,
pomieszczenia kierownictwa działu radioterapii oraz część szkoleniowa studentów i personelu (sala seminaryjna i
sanitariaty personelu).
Na pierwszym piętrze usytuowano odcinek 16-łóŜkowy stanowiący uzupełnienie zlokalizowanego na tej kondygnacji w
istniejącym budynku oddziału radioterapii i ginekologii onkologicznej. Odcinek łóŜkowy posiada standardowy program
pomieszczeń łóŜkowych (pokoje 1 i 2-łóŜkowe) z własnymi węzłami sanitarnymi i niezbędnym zapleczem higienicznym.
Na drugim piętrze usytuowano zespół 4 pracowni endoskopowych z niezbędnym zapleczem higieniczno – sanitarnym i
pozabiegowym.
Na trzecim piętrze usytuowano laboratorium radiobiologii dostępne przez śluzę fartuchową oraz zespół pomieszczeń
biurowych administracji szpitala.
— powierzchnia zabudowy (część dobudowana) 662 m2,
— powierzchnia budynku netto 2 678,6 m2,
— kubatura części dobudowanej 12 903 m3.
3.2. Miejsce realizacji zamówienia: budynek będzie realizowany w linii zabudowy ulicy Garbary w Poznaniu, od strony
bryły budynku głównego Centrum. Docelowo realizacja utworzy pierzeję ulicy Garbary.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane, instalacje sanitarne, cieplne, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i
chłodu, automatyki, gazów medycznych, instalacje elektryczne, teletechniczne i niskoprądowe oraz roboty drogowe –
odtworzenie nawierzchni.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa wraz
z przedmiarami robót oraz specyfikacją warunków technicznych wykonania i odbioru robót. Wykaz dokumentacji stanowi
Roboty budowlane - 31908-2011 - TED Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:31908-2011:TEXT:PL:H...
1 z 5 11-01-31 07:47
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
załącznik nr 8 do specyfikacji.
Przedstawione przedmiary robót stanowią tylko materiał pomocniczy do przygotowania oferty. Przedstawiona w ofercie
cena musi uwzględniać równieŜ elementy nie objęte przedmiarami robót, a niezbędne dla prawidłowego wykonania
zamówienia.
3.5. Warunki szczególne realizacji przedmiotu zamówienia, które naleŜy uwzględnić w cenie oferty, wynikają z
następujących uwarunkowań:
— budowa nowego budynku wymaga wyburzenia obiektów kolidujących istniejącej zabudowy,
— przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych naleŜy utworzyć nowy punkt dystrybucyjny na parterze (w istniejącym
budynku) i przełączyć do niego wszystkie elementy sieci teleinformatycznej obsługiwane obecnie przez dwa punkty
dystrybucyjne podlegające likwidacji. Trasa tych połączeń nie moŜe kolidować z robotami budowlanymi planowanymi w
dalszych etapach,
— przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych naleŜy przenieść w miejsce nowej lokalizacji jednostki zewnętrzne
instalacji chłodzenia tomografów oraz klimatyzacji ogrodu zimowego, znajdujące się na dachu budynku przewidzianego do
rozbiórki. Jednostki te naleŜy połączyć z istniejącymi instalacjami przez nie obsługiwanymi, tak aby zapewnić ciągłość
pracy instalacji w trakcie budowy. W razie kolizji docelowych połączeń z prowadzonymi robotami naleŜy wykonać
połączenia tymczasowe na czas budowy,
— przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych konieczne będzie wydzielenie strefy robót w budynku pawilonu radioterapii,
poprzez ustawienie tymczasowej przegrody budowlanej, w miejscu ustalonym z Zamawiającym,
— przed przystąpieniem do wykopów naleŜy określić sposób tranzytu istniejących cieków czynnej kanalizacji sanitarnej,
kolidujących z projektowanym wykopem,
— w ramach robót ziemnych naleŜy zaprojektować i wykonać zabezpieczenie ścian wykopu odpowiednie do warunków
lokalnych (nie ujęte w projekcie budynku). Zwraca się uwagę na instalacje podziemne przebiegające w pobliŜu
planowanego wykopu, jak np. linie światłowodowe telekomunikacji w chodniku ul. Garbary,
— ze względu na występujące warunki gruntowo-wodne naleŜy uwzględnić konieczność odwadniania wykopu na etapie
wykonywania drenaŜu i fundamentów,
— prowadzone roboty będą wymagały koordynacji z przebudową dwóch przyległych bunkrów do radioterapii, realizowaną
w ramach zamówienia uzupełniającego. Przebudowa bunkrów polegać będzie w szczególności na wzmocnieniu osłony
radiologicznej ich stropów, co wiąŜe się z koniecznością demontaŜu i ponownego zamontowania elementów instalacji
wentylacyjnej bunkrów. W ramach niniejszej oferty nie naleŜy więc wyceniać elementów osłony radiologicznej – poz. 6, 7,
8, 9 i 10 przedmiaru „wymiana pokrycia dachowego nad bunkrem Radioterapii”,
— prowadzone roboty będą wymagały koordynacji z budową zewnętrznych linii kablowych i rozbudową stacji
transformatorowo-rozdzielczej, realizowaną w ramach odrębnego zamówienia,
— prowadzone roboty będą wymagały koordynacji z montaŜem kolumn anestezjologicznych i endoskopowych oraz lamp
bezcieniowych, których konstrukcje wsporcze naleŜy osadzić w stropie nad drugim piętrem. Dostawa kolumn oraz lamp
stanowi przedmiot odrębnego zamówienia,
— wymaganie dotyczące urządzeń wentylacji i klimatyzacji:
Realizowany w Wielkopolskim Centrum Onkologii system monitoringu i sterowania wykorzystuje komunikację opartą na
protokole ModBus (RTU lub TCP). Urządzenia dołączane do systemu powinny obsługiwać ten protokół (jedną z w/w
odmian) i posiadać interfejs do komunikacji z RS 485.
Funkcjonowanie systemu wygląda następująco:
— informacje są zbierane z urządzeń pomiarowych (sterowników etc.) i przesyłane po magistrali RS-485 zgodnie z
protokołem ModBus RTU,
— w punktach dystrybucyjnych znajdują się urządzenia końcowe (bramy dostępowe) konwertujące na protokół ModBus
TCP,
— dane są przesyła do serwera zbierającego informacje.
Gdy urządzenia nie spełniają w/w wymagań, konieczne jest zastosowanie konwerterów, które umoŜliwią taką komunikację.
— w ramach instalacji kanalizacji sanitarnej naleŜy uwzględnić wymianę instalacji podposadzkowej w piwnicy budynku
„starego szpitala” oraz budowę przyłącza kanalizacyjnego w ulicy Garbary.
4. Oferent wykonujący zamówienie będzie zobowiązany do przedłoŜenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu
rzeczowo-finansowego realizacji robót, uwzględniającego etapowanie robót zgodnie z wytycznymi projektowymi.
5. Oferent wykonujący zamówienie będzie zobowiązany do przedłoŜenia planu organizacji robót ze szczególnym
uwzględnieniem:
— Wydzielenia stref zagroŜonych i sposobu zabezpieczenia przejść,
— Organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, po uzyskaniu zezwolenia Zarządu Dróg Miejskich na
rozpoczęcie robót w pasie drogowym,
— Zapewnienia drogi ewakuacyjnej z istniejącego budynku szpitala przez istniejącą klatkę schodową w obszarze
rozbudowy, a po jej rozebraniu przez nowo wybudowaną klatkę schodową.
6. Oferent wykonujący zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP i sanitarno-epidemiologicznych oraz
zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa z uwagi na fakt, iŜ w okolicy budowy będą przebywać pacjenci.
7. Wszystkie materiały uŜyte do realizacji zamówienia powinny posiadać wymagane przepisami atesty, aprobaty
techniczne, certyfikaty higieniczne, świadectwa Instytutu Techniki Budowlanej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000, 45215000, 45300000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
PowyŜej 4 845 000 EUR.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia):
III.1)
Roboty budowlane - 31908-2011 - TED Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:31908-2011:TEXT:PL:H...
2 z 5 11-01-31 07:47
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
400 000,00 PLN słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Opis warunków udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
1.2 zapoznali się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, spełniają wymagania w niej określone i przyjmują je
bez zastrzeŜeń, potwierdzając to złoŜonym oświadczeniem o treści zawartej w pkt. 8 Formularza ofertowego stanowiącego
załącznik nr 1 do specyfikacji,
1.3 udzielą min. 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, potwierdzając
to złoŜonym oświadczeniem o treści zawartej w pkt. 7 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji,
1.4 wykonali w ciągu ostatnich 3 lat z naleŜytą starannością, co najmniej pięć robót budowlanych w obiektach
uŜyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 40 000 000 PLN, w tym, co najmniej jedną robotę budowlaną w
zamkniętych placówkach słuŜby zdrowia o wartości, co najmniej 10 000 000 PLN odpowiadającą swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – szpital, budynek szpitalny – z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania, potwierdzając ten fakt złoŜonym wykazem robót. Wykonanie kaŜdej z robót musi być potwierdzone
referencją od inwestora potwierdzającą, Ŝe roboty te wykonane zostały z naleŜytą starannością – załącznik nr 6 do
specyfikacji,
1.5 posiadają środki finansowe, bądź zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 4 000 000 PLN. W celu potwierdzenia
powyŜszego naleŜy przedłoŜyć informację z banku, w którym Oferent posiada podstawowy rachunek bankowy,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków bądź opinię bankową o zdolności kredytowej oferenta na kwotę minimum
4 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6 posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na łączną kwotę (deliktowe + kontraktowe) minimum 20 000 000 PLN,
1.7 obroty wykonawcy za ostatni rok obrachunkowy działalności stanowią minimum 20 000 000 PLN,
1.8 osoby przewidywane jako kierownicy budowy oraz kierownicy poszczególnych grup robót posiadają odpowiednie
uprawnienia budowlane – naleŜy przedłoŜyć wykaz tych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje
zawodowe,
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach określonych w pkt V niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iŜ ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji
spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
a. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
— kaŜdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iŜ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24
ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, Ŝe jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymogami ustawowymi,
— w odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji
ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu oraz w punkcie VI specyfikacji – muszą
wykazać, Ŝe wspólnie spełniają wymagane warunki,
— oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
— Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa,
— wypełniając formularz ofertowy, jak równieŜ inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i
adres Wykonawcy” naleŜy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko
pełnomocnika,
— Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do
przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30.12.2009 r. w sprawie dokumentów, jakich moŜe Ŝądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złoŜyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w
art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 i 4 do specyfikacji.
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca
ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niŜej wymienione dokumenty:
1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, Ŝe wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, Ŝe uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
4. kopię informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równowaŜnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
Roboty budowlane - 31908-2011 - TED Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:31908-2011:TEXT:PL:H...
3 z 5 11-01-31 07:47
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie
wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. kopię sprawozdania finansowego - bilansu oraz rachunku zysków i strat za ostatnie dwa lata lub – jeśli Oferent nie jest
zobowiązany do sporządzania bilansu – informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i naleŜności ogółem,
wykazujący, iŜ obroty wykonawcy za ostatni rok obrachunkowy działalności stanowią minimum dwadzieścia milionów
złotych. W przypadku, gdy podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości Oferent
winien załączyć opinię o badanym sprawozdaniu finansowym;
6. informację banku Oferenta potwierdzającą wysokość posiadanych środków, bądź potwierdzającą zdolność kredytową
oferenta w wysokości, co najmniej 4 000 000 PLN.
B. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca ubiegający się
o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niŜej wymienione dokumenty:
1. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat z naleŜytą starannością, co najmniej pięciu robót budowlanych w obiektach
uŜyteczności publicznej o łącznej wartości, co najmniej 40 000 000 PLN, w tym, co najmniej jedną robotę budowlaną w
zamkniętych placówkach słuŜby zdrowia o wartości, co najmniej 10 000 000 PLN odpowiadającą swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – szpital, budynek szpitalny – z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania, potwierdzając ten fakt złoŜonym wykazem robót. Wykonanie kaŜdej z robót musi być potwierdzone
referencją od inwestora potwierdzającą, Ŝe roboty te wykonane zostały z naleŜytą starannością – załącznik nr 6 do
specyfikacji,
2. uprawnienia budowlane kierowników budowy oraz kierowników poszczególnych grup robót – naleŜy przedłoŜyć wykaz
tych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe – załącznik nr 5 do specyfikacji.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą
spełnić łącznie.
C. Ponadto, stosownie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złoŜenia
wraz z ofertą:
1. pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeŜeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w
podpunkcie A 1) punktu VI niniejszej specyfikacji,
2. wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, w którym Wykonawca określi
całkowitą cenę przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany
przez osoby upowaŜnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących
finansowo,
3. kompletna kalkulacja ofertowa sporządzona dla wszystkich branŜ, obejmująca pełen zakres koniecznych do wykonania
robót zgodnie z pkt. I.3.4. oraz I.3.5,
4. oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 7 do specyfikacji. Stosownie do
dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie
moŜe być powierzona podwykonawcom,
5. kserokopię dowodu wniesienia wadium.
D. Zamawiający wyklucza z postępowania:
1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienaleŜycie, jeŜeli szkoda ta
została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców,
którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeŜeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z
wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłoŜenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a takŜe za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko
środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a takŜe za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a takŜe za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób
wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a takŜe za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a takŜe za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub
przestępstwa skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.2.2)
Roboty budowlane - 31908-2011 - TED Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:31908-2011:TEXT:PL:H...
4 z 5 11-01-31 07:47
SEKCJA IV: PROCEDURA
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Opis w pkt III.2.1.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Opis w pkt III.2.1.
III.2.4) Zamówienia zastrzeŜone
Nie
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
NajniŜsza cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
przetarg nieograniczony nr 10/2011
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.3.2011 - 09:00
IV.3.6) Język(i), w których moŜna sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
Inne: Nie dotyczy.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 8.3.2011 - 10:00
Miejsce
W siedzibie Zamawiającego Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15 w Poznaniu – Kantor Cegielskiego, Rotunda,
parter, pokój nr 001.
Osoby upowaŜnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Jak w pkt. VI.4.1.
VI.4.3) Źródło, gdzie moŜna uzyskać informacje na temat składania odwołań
jak w pkt. VI.4.1
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
25.1.2011
Roboty budowlane - 31908-2011 - TED Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:31908-2011:TEXT:PL:H...
5 z 5 11-01-31 07:47

« Powrót do szczegółów zamówienia