Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa histeroskopu i diatermii dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/9/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert z dnia 17.02.2011 wraz z umową

Poznań, dnia 2011-02-17
EZ/ …1188..../2011

Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne

Dotyczy: przetargu nieograniczonego 9/2011 HISTEROSKOP I DIATERMIA.
Wybór ofert

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg nieograniczony na zakup i dostawę histeroskopu pakiet 1 i diatermii pakiet 2 został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami):

Pakiet I:
W pakiecie I ofertę złożyła Firma Olympus Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, Warszawa za cenę netto 92 539,38zł. i 99 942, 53zł. brutto.

Oferta firmy Olympus Polska Sp. z o.o. podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ponieważ wezwany do uzupełnienia oferty Wykonawca nie złożył ważnych na dzień składania ofert dokumentów dopuszczających wyroby: elektrody resekcyjne o nr kat. WA22351C i WA22302D, do użytkowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, które jako wyroby klasy IIb oprócz Deklaracji zgodności winny posiadać Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych,
W związku z powyższym przetarg w pakiecie I zostaje unieważniony na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Pakiet II
W pakiecie II wybrana została oferta nr 2 firmy
Olympus Polska Sp. z o.o.,
ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
za cenę netto 33 634,50 zł. netto i 36 325,26 zł. brutto.
W postępowaniu złożono 2/dwie oferty, w tym 1/ jedną ofertę nie podlegająca odrzuceniu i 1/jedną ofertę odrzucono.
Wybrana oferta uzyskała max ilość punktów 100 pkt., przy kryterium cena - 100%

W pakiecie 2 oferty złożyły niżej wymienione firmy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert : cena 100%

1
EMED T. Jakubik, R. Mazurek Sp. J.
ul. Ryżowa 69A
05-816 Opacz k/Warszawa Pakiet II
24 462,00zł. netto
26 418,96zł. brutto Odrzucona art. 89
ust. 1 pkt. 2 Pzp.


2
Olympus Polska Sp. z o.o.
ul. Suwak 3
02-676 Warszawa
Pakiet II
33 634,50zł. netto
36 325,26zł. brutto 100 pkt.


Oferta nr 1 EMED jest niezgodna z treścią siwz. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty dot. wyposażenia diatermii w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem/siecią urządzeń endoskopowych bloku operacyjnego oraz w system aktywnego oddymiania., które to wymagania zawarte były w odpowiedziach na pytania w piśmie EZ/551/1/2011 z dnia 25.01.2011r. W złożonych wyjaśnieniach Wykonawca stwierdził brak ww wyposażenia w oferowanej diatermii.
W związku z powyższym oferta nr 1 firmy EMED podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawców, których oferty zostały wybrane prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 24.02.2011r.


Z poważaniem,
p.o. Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med. J. Jerzy Mazurek





















Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 9/2011 na nr faxu 61/ 88 50 698


Data_____________ Pieczątka i podpis_____________________





UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 9/2011.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. Zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę – Z-cę Dyrektora ok. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
mgr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/ prowadzącym działalność gospodarczą jako : ______________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ___________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
....................................................
………………………………..
została zawarta umowa o następującej treści:
§1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 9/2011 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
3. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w ok. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawca oświadcza, że:
1. posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
2. wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą Sprzętu,
3. zobowiązuje się do zapewnienia, aby wszelkie wymieniane na podstawie postanowień niniejszej umowy, części zamienne Sprzętu będą fabrycznie nowe, oryginalne i dobrej jakości.
4. Sprzęt jest wolny od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
§ 2
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostawa i montaż _____________________________________________________________________ w pakiecie ………., opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w dalszej części niniejszej umowy „Sprzętem” oraz szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Sprzętu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Sprzętu w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Sprzętem, który jest wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, pozwalające na wykonywanie wszelkich zobowiązań wynikających niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionego Sprzętu:
a) w terminie …………………………od dnia zawarcia niniejszej umowy
b) w dzień roboczy w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Sprzętu na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tych podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowej dostawy Sprzętu, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczony przez Wykonawcę Sprzęt oznaczony będzie zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
7. Wykonawca zobowiązuje się nadto do dokonania montażu dostarczonego Sprzętu obejmującego w szczególności:
a) wniesienie Sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) instalację i uruchomienie Sprzętu (jeśli to możliwe)
c) sprawdzenie poprawności instalacji Sprzętu,
d) przeprowadzenie testu sprawności.
8. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Sprzętu
9. Po dostarczeniu przez Wykonawcę Sprzętu, strony uzgodnią na piśmie termin przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Sprzętu, który przypadać będzie nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostarczenia i dokonania prawidłowego montażu Sprzętu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczonego Sprzętu nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
11. Wykonawca gwarantuje, że dostarczy Sprzęt o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem produkcji – nie wcześniejszym niż I połowa 2010 roku, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonego Sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Sprzętu z terminem produkcji odmiennym od wskazanego w zdaniu poprzedzającym, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
12. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Sprzętu ma prawo do zbadania, czy jest on zgodny z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące Sprzętu niezbędne do jego prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności:
a) instrukcję obsługi Sprzętu,
b) dokument gwarancyjny,
c) dokument określający zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych,
nie później niż w dniu dostarczenia Zamawiającemu Sprzętu.
14. Po dokonaniu prawidłowej instalacji i uruchomienia Sprzętu strony podpiszą protokół odbioru Sprzętu. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie instalacji, uruchomienia lub funkcjonowania Sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 1 dnia, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
15. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru są:
a. ze strony Wykonawcy: ……………………………………………….
b. ze strony Zamawiającego:
dr n. med.. A Roszak, tel. 61/ 88 50 587
16. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust. 15 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
17. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego Sprzętu i żądania wymiany na Sprzęt wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia Sprzętu niewłaściwej jakości lub
b) dostarczenia Sprzętu niezgodnego z zapotrzebowaniem lub niespełniającego warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie złożonej przez Wykonawcę lub niniejszej umowie.
18. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Sprzętu dostarczonego z opóźnieniem.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego Sprzętu lub niezgodność jego parametrów technicznych lub jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 3 miesięcy od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.
20. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Sprzęt przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta Sprzętu lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
21. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu
a) wliczone w cenę Sprzętu pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Sprzętu,
b) przystąpienie do naprawy gwarancyjnej niezwłocznie, nie później niż do godziny 14 drugiego dnia roboczego po dniu, w którym Wykonawca został powiadomiony o wykryciu wady. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Sprzętu, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia,
c) dokonanie naprawy Sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub, w razie zaistnienia takiej konieczności, także poza jego siedzibą, przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej, z zastrzeżeniem postanowień pkt. d) niniejszego ustępu,
d) w razie konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza siedzibą Zamawiającego lub jeżeli z przyczyn technicznych nie jest możliwe dokonanie naprawy Sprzętu w terminie wskazanym w pkt. c) niniejszego ustępu – dokonanie naprawy w terminie 14 dni roboczych od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej, a w razie konieczności sprowadzenia części niezbędnych do dokowania naprawy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej,
e) w razie nieusunięcia wady Sprzętu w terminie wskazanym w pkt. c) lub d) niniejszego ustępu Zamawiający będzie uprawniony, według swojego wyboru, domagać się do Wykonawcy wymiany Sprzętu na nowy lub zapłaty kary umownej w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Sprzętu, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia,
f) w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od naprawianego Sprzętu,
g) okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Sprzętu, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu jego wady do momentu jej usunięcia,
h) w przypadku, gdy wada Sprzętu nie da się usunąć lub gdy pomimo dokonania 2-krotnej naprawy gwarancyjnej Sprzętu wada Sprzętu nie zostanie usunięta, Wykonawca obowiązany jest wymienić Sprzęt na nowy,
i) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Sprzętu, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni Sprzęt na nowy.
22. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnej wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Sprzętu, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
23. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 24 miesięcy od chwili wydania Sprzętu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.

§ 3
1. Całkowita wartość Sprzętu, którego sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Sprzętu), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki ..........% w kwocie ............... PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Sprzętu wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę jego sprzedaży, a także dostawy i montażu nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata ceny za sprzedany, dostarczony i zamontowany Sprzęt nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 14 niniejszej umowy
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 4
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Sprzętu Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Sprzętu, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 2 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 20 % całkowitej wartości netto Sprzętu, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
c) odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu
d) naruszenia zobowiązania opisanego w § 1 ust. 3 pkt c) niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej wartości wymienionej części zamiennej Sprzętu, nie spełniającej warunków opisanych w § 1 ust. 3 pkt c) niniejszej umowy,
e) niedostarczenia Zamawiającemu sprzętu zastępczego, o którym mowa w § 2 ust. 21 pkt e) niniejszej umowy lub dostarczenia sprzętu zastępczego o parametrach gorszych niż parametry naprawianego Sprzętu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
f) niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 13 niniejszej umowy w terminie wskazanym w § 2 ust. 13 niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 10 % wartości Sprzętu, którego dotyczą niedostarczone dokumenty, zaś w razie niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 13 niniejszej umowy pomimo wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego i wyznaczenia mu w tym celu dodatkowego terminu, Wykonawca zapłaci ponadto na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 40 % wartości Sprzętu, którego dotyczą niedostarczone dokumenty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie Sprzętu będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 2 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 5
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – _________________________, tel. _______________________, adres e-mail: _________________________
oraz
ze strony Zamawiającego – dr n. med.. A Roszak, tel. 61/ 88 50 587
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 6
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę Sprzętu, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
§ 7
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.




Zamawiający: Wykonawca :

« Powrót do szczegółów zamówienia