Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków higienicznych

Numer zamówienia:

/7/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 17.02.2011
EZ/1218/2011


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 7/2011
Dotyczy: Zakup i dostawa środków higienicznych


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków higienicznych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:


PAKIET NR 1

W pakiecie nr 1 wybrano ofertę firmy
Pyramed sp z o.o.
Ul. Pasieka 13 a
61-657 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi netto 8.000,00 zł brutto 9.840,00 zł
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 3 oferty. Odrzucono 2 oferty.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
2 DEZYMED
Jodko i wspólnicy Sp. j.
Ul. Gen. Karola Świerczewskiego 2
11-300 Biskupiec netto 15.000,00zł
brutto 18.450,00 zł
100
4 INFORMER MED. Sp z o.o.
Ul. Winogrady 118
61 626 Poznań netto 2.400,00 zł brutto 2.952,00 zł
71
5 Pyramed sp z o.o.
Ul. Pasieka 13 a
61-657 Poznań netto 8.000,00 zł brutto 9.840,00 zł




Oferty odrzucone

Zamawiający odrzuca ofertę firmy DEZYMED Jodko i wspólnicy Sp. j. z siedzibą w Biskupcu jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W SIWZ Zamawiający wymagał rozmiaru 16 x 25 cm, a w odpowiedzi na jedno z pytań do przetargu dopuścił także rozmiar rozmiar 15,5 x 20 cm. Wykonawca zaoferował inny rozmiar niż wymagane- 16 x 22 cm
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający odrzuca ofertę firmy INFORMER MED. Sp z o.o.
z siedzibą w Poznaniu jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca nie podał rozmiarów zaoferowanych myjek. Zamawiający zwrócił się o wyjaśnienie i uzupełnienie oferty w tym zakresie. Wykonawca nie uzupełnił oferty i nie udzielił wyjaśnień.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

PAKIET NR 2

W pakiecie nr 2 wybrano ofertę firmy
Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
Całkowita wartość zamówienia wynosi netto 30.000,00 zł brutto 32.400,00 zł
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 2:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
3 Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice netto 30.000,00 zł brutto 32.400,00 zł
100

PAKIET NR 3

W pakiecie nr 3 wybrano ofertę firmy
MEDIM Sp. z o.o.
ul. Puławska 45b
05-500 Piaseczno
Całkowita wartość zamówienia wynosi netto 3.920,00zł brutto 4.821,60zł
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 3:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
2 DEZYMED
Jodko i wspólnicy Sp. j.
Ul. Gen. Karola Świerczewskiego 2
11-300 Biskupiec netto 2.463,13zł
brutto 3.029,65zł

3 MEDIM Sp. z o.o.
ul. Puławska 45b
05-500 Piaseczno netto 3.920,00zł brutto 4.821,60zł
100

Zamawiający odrzuca ofertę firmy DEZYMED Jodko i wspólnicy Sp. j. z siedzibą w Biskupcu jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W SIWZ Zamawiający wymagał rozmiaru 18 x 20 cm. Wykonawca zaoferował inny rozmiar niż wymagane- 30 x 20 cm.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań SIWZ i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 24.02.2011r.



Z poważaniem,







`


Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 18/2011- Zakup i dostawa środków higienicznych.



17.02.2011r. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia