Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
SPRZĘT MEDYCZNY NIESTERYLNY.
Numer zamówienia:
/6/2011
« Powrót do szczegółów zamówieniazmiana terminu i odp. na pyt.
Poznań, dnia 2011-01-13EZ/____327_____/2011
Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 6/2011 – SPRZĘT MEDYCZNY NIESTERYLNY .
ZMIANA TERMINU.
W związku z przygotowywaniem odpowiedzi na pytania dokonuje się zmiany terminów postępowania ustala się:
• Termin składania ofert do dnia 26-01-2011 r. do godz. 9.00
• Termin otwarcia ofert w dniu 26-01-2011 r. o godz. 10.00
Odpowiedzi na pytania.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.
Pytanie:
1. Zwracamy się z prośbą o wykreślnie zapisów SIWZ mówiących o konieczności dostawy, instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomieniu, przeprowadzeniu testu sprawności oraz przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń. Prosimy o wykreślnie zapisów o konieczności świadczenia serwisu gwarancyjnego, w tym również zapisów mówiących o dołączeniu do oferty kart gwarancyjnych czy też wykazu serwisów. Prosimy o wykreślnie zapisów mówiących o powyższym, również z projektu umowy. Zapisy te nie znajdują uzasadnienia w odniesieniu do przedmiotu tego postępowania – tj. wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
ODPOWIEDŹ:
Tak, skreśla się w specyfikacji punkt II b) str. 3 o treści:
b) Wykonawca zapewnia w cenie dostawy: instalację urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie, przeprowadzenie testu sprawności, oraz przeszkolenie personelu w zakresie właściwej obsługi i konserwacji urządzeń, w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
skreśla się w specyfikacji punkt II g) str. 3 o treści:
g) Wykonawca w okresie trwania gwarancji zapewnia serwis eksploatacyjny, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez producenta urządzenia – przedmiotu zamówienia. Wymagany przez producenta serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji odbywa się na koszt Wykonawcy.
skreśla się w specyfikacji punkt II h) str. 3 o treści:
h) Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu :
- Wliczone w cenę przedmiotu zamówienia: wszystkie koszty związane z naprawą urządzeń – przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego - w ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia o awarii lub uszkodzeniu.
- W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub jeśli z przyczyn technicznych nie możliwe jest dokonanie naprawy w ciągu 3dni, nieprzekraczalny czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 14 dni roboczych, a w przypadku konieczności sprowadzania części niezbędnych do przeprowadzenia naprawy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 21 dni
- W przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 3 dni robocze – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia.
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzenia – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni, liczonych od momentu zgłoszenia awarii lub awarii do momentu jej usunięcia.
- W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
- Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzenia – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego urządzenia – przedmiotu zamówienia.
Pytanie:
2. Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu punktu 12, formularza ofertowego z aktualnego, mówiącego o udzieleniu „gwarancji/rękojmi” na „gwarancji/terminu ważności”.
ODPOWIEDŹ:
Tak, wyraża się zgodę na poprawę pkt. 12.
Skreśla się: 12. Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji/rękojmi dla urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi w odniesieniu do: 1) gwarancji ........m-cy, 2) rękojmi ........m-cy.
Winno być:
12. Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji/terminu ważności dla sprzętu objętego przedmiotem zamówienia wynosi w odniesieniu do: 1) gwarancji ........m-cy, 2) rękojmi ........m-cy.
Powyższe zapisy wykreśla się również z umowy. Poprawioną treść projektu umowy przedstawimy w terminie niezwłocznym.
Pytanie:
3. Zwracamy się z prośbą o odstąpienie od wymogu podania w formularzu cenowym (załącznik nr 4) miesiąca i roku produkcji. Okres, na który będzie zawarta ewentualna umowa tj. 2 lata, nie pozwala na podanie jednej daty produkcji dla wyrobów jednorazowych, dostarczanych w tak długim okresie.
ODPOWIEDŹ:
Tak, w kolumnie 5 w „formularzu cenowym” skreśla się miesiąc i rok produkcji winno być:
Nr katalogowy
Nazwa producenta i kraj pochodzenia
Wykonawca może dokonać poprawy w formularzach ofertowych. Specyfikacja dostępna w formacie WORD.
Informujemy, iż w specyfikacji błędnie jest nazwany przedmiot zamówienia „urządzeniem”. Należy przyjąć , iż w każdym miejscu, gdzie jest słowo „urządzenie” winno być „sprzęt”.
Z poważaniem,
p.o. Zastępcy Dyrektora
ds. Lecznictwa
dr n. med. J. Jerzy Mazurek
« Powrót do szczegółów zamówienia