Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja instalacji wody lodowej i instalacji wentylacyjnej w budynku Centralnego Bloku Operacyjnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

/3/2011

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 25.01.2011r

EZ / 638/2011


Wg rozdzielnika do Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym nr 3/2011 dot. modernizacji instalacji wody lodowej i instalacji wentylacyjnej w budynku Centralnego Bloku Operacyjnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii.



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 (przetarg nieograniczony) do realizacji zamówienia została wybrana oferta, spełniająca wymagania SIWZ:


Do realizacji zamówienia została wybrana oferta firmy

JD Instal Sp. z o.o.
ul. Nad Krzesinką 3, 61-324 Poznań
za cene 664 945,55zł. netto i 817 883,03zł. brutto
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo; oferta uzyskała max ilość 100 pkt.

W przetargu oferty złożyły niżej wymienione firmy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert :
cena 100%

1
Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej
W. Piotrowski
ul. Goplańska 8
61-051 Poznań 675 978,75zł. netto
831 453,86zł. brutto Odrzucona na mocy art. 89 ust.1 pkt. 2


2
Euroklimat Sp. z o.o.
ul. Szczepanowskiego 11
60-541 Poznań 689 166,86 zł. netto
847 675,23zł. brutto 96,48 pkt.
3 GS Klima Sp. z o.o.
Os. Rusa 69/3
61-245 Poznań 710000,00zł. netto
873300,00zł. brutto Odrzucona na mocy art. 89 ust.1 pkt. 2
4 JD Instal Sp. z o.o.
ul. Nad Krzesinką 3
61-324 Poznań 664 945,55zł. netto
817 883,03zł. brutto 100 pkt.
5 DOM-MAR Sp.z o.o.
ul. Rzemieślnicza 37
62-081 Przeźmierowo 636 148,11zł. netto
782 462,18z l. brutto Odrzucona na mocy art. 89 ust.1 pkt. 2

W postępowaniu odrzuceniu podlegają następujące oferty:
- oferta nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej W. Piotrowski, ponieważ wystąpił błąd w kosztorysie ofertowym, którego nie można poprawić z mocy art. 87 ust. 2 ustawy Pzp, w niżej wymienionych pozycjach:
Poz. 7 kosztorysu ofertowego – powinno być – 4 szt. , jest 5 szt.
Poz. 24 kosztorysu ofertowego - powinno być – 1 szt. , jest 2 szt.
Poz. 25 kosztorysu ofertowego - powinno być – 2 szt. , jest 4 szt.
Poz. 45 kosztorysu ofertowego -brak pozycji w przedmiarze robót przekazanym Oferentom.

- oferta nr 3 firmy GS Klima Sp. z o.o. , ponieważ wystąpił błąd w kosztorysie ofertowym, którego nie można poprawić z mocy art. 87 ust. 2 ustawy Pzp, w niżej wymienionych pozycjach:
Poz. 48 kosztorysu ofertowego -powinno być – 2,5 mb, jest 8,00mb
–brak w wycenie Poz. 92 przedmiaru robót przekazanego Oferentom.

- oferta nr 5 firmy DOM-MAR Sp. z o.o., ponieważ wystąpił błąd w kosztorysie ofertowym, którego nie można poprawić z mocy art. 87 ust. 2 ustawy Pzp, w niżej wymienionych pozycjach:
Poz. 127 kosztorysu ofertowego -powinno być – 2 szt. , jest 4 szt.
Poz. 204 kosztorysu ofertowego - brak wyceny rurarzu i urządzeń regulacyjno-sterujących do linii wentylacyjnej 16.

W związku z powyższym, oferty firm: Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej W. Piotrowski, GS Klima Sp. z o.o. i DOM-MAR Sp. z o.o. zostają odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.
W związku z tym na mocy art. 94 ust. 2 pkt.1a ustawy Prawo zamówień publicznych na wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 31.01.2011r.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2010r Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078).

W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego pisma a także wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z wymaganiami siwz i umową.

Z poważaniem

p.o. Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med. J Jerzy Mazurek













Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dot. sprawy 3/2011
na nr faxu 61/ 88 50 698




Data…………………… Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia