Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa leków, produktów medycznych, kosmetyków.

Numer zamówienia:

350/39/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta informacji o wyborze

Poznań, dnia 26.09.2016
EZ/350/39/2017/713


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 39/2017
Dotyczy: Zakup i dostawa leków, produktów medycznych, kosmetyków


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż koryguje treść pisma z dnia 25.09.2017 nr EZ/350/39/2017/707 w zakresie informacji o wyborze w pakietach 2; 25; 45


PAKIET NR 2

Konsorcjum
PGF Urtica Sp. z o. o.
Ul. Krzemieniecka 120
54-613 Wrocław

PGF S.A.
Ul. Zbąszyńska 3
91-342 Łódź

Całkowita wartość zamówienia wynosi 11517,00zł netto 12438,36zł brutto

Termin płatności 60 dni.
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty Punktacja
13 Konsorcjum:
Farmacol S.A.
Ul. Rzepakowa 2
40-541 Katowice
Farmacol- Logistyka Sp. z o. o.
Ul. Rzepakowa 2
40-541 Katowice 13950,00 netto 15066,00 brutto
82
16 Konsorcjum
PGF Urtica Sp. z o. o.
Ul. Krzemieniecka 120
54-613 Wrocław

PGF S.A.
Ul. Zbąszyńska 3
91-342 Łódź 11517,00 netto 12438,36 brutto
100
19 SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o.
Ul. Pułaskiego 9
40-273 - Katowice 14058,00 netto 15182,64 brutto
81

PAKIET NR 25

Zamawiający unieważnia postępowanie w pakiecie z powodu wady, niemożliwej do usunięcia, uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia błędny zapis - wymagał aby zaoferowany produkt był firmy Amara, który uniemożliwiał Wykonawcom złożenie ofert równoważnych, a co za tym idzie postepowanie obarczone było wadą.
Wobec powyższego postępowanie podlega unieważnieniu . Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty
3 ALPINUS CHEMIA sp. z o.o.
Ul. Garbary 5
86-050 Solec Kujawski 2700,00 netto 3321,00 brutto
16 Konsorcjum
PGF Urtica Sp. z o. o.
Ul. Krzemieniecka 120
54-613 Wrocław

PGF S.A.
Ul. Zbąszyńska 3
91-342 Łódź 7455,00 netto 9169,65 brutto


PAKIET NR 45

Zamawiający unieważnia postępowanie w pakiecie z powodu wady, niemożliwej do usunięcia, uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w zakresie pakietu wymagał leku Biodacyna w postaci fiolek. Wykonawcy zaoferowali lek w postaci ampułki, na co Zamawiający w trakcie postepowania w wyniku udzielonych odpowiedzi nie wyraził zgody ( pismo EZ/350/39/2017/539 z 19.07.2017r.). Wymagany lek nie jest dostępny na rynku w postaci fiolek- Zamawiający błędnie opisał swoje wymagania, c spowodowało brak prawidłowych ofert według wymagania Zamawiającego.
Wobec powyższego postępowanie podlega unieważnieniu. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający ogłosi nowe postepowanie z prawidłowa, dostępną na rynku postacią leku wymaganego.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty
5 ASCLEPIOS SA
Ul. Hubska 44
50-502 Wrocław 48760,00 netto 52660,80 brutto
13 Konsorcjum:
Farmacol S.A.
Ul. Rzepakowa 2
40-541 Katowice
Farmacol- Logistyka Sp. z o. o.
Ul. Rzepakowa 2
40-541 Katowice 48280,00 netto 52142,40 brutto

16 Konsorcjum
PGF Urtica Sp. z o. o.
Ul. Krzemieniecka 120
54-613 Wrocław

PGF S.A.
Ul. Zbąszyńska 3
91-342 Łódź 48160,00 netto 52012,80 brutto




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 07.10.2017





Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



Inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna















Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644







Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 39/2017- Zakup i dostawa leków, produktów medycznych, kosmetyków








26.09.2017. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia