Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW I OPATRUNKÓW powyżej 206000 EURO
Numer zamówienia:
/65/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniaOGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUDostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków i opatrunków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy, Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Wielkopolskie Centrum Onkologii- Apteka.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa leków i opatrunków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
24452100.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
18 pakietów.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 206 000,00 a 5 000 000,00 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Atossa
1) KRÓTKI OPIS:
Atossa.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Anexate
1) KRÓTKI OPIS:
Anexate.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Carboplatin
1) KRÓTKI OPIS:
Carboplatin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Temodal
1) KRÓTKI OPIS:
Temodal.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Fortrans
1) KRÓTKI OPIS:
Fortrans.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Pancuronium
1) KRÓTKI OPIS:
Pancuronium.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Opatrunki
1) KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Mannitol, Metronidazol
1) KRÓTKI OPIS:
Mannitol, Metronidazol.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
208 Pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Worki trzykomorowe
1) KRÓTKI OPIS:
Worki trzykomorowe.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Ebrantil
1) KRÓTKI OPIS:
Ebrantil.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Solvertyl
1) KRÓTKI OPIS:
Solvertyl.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Sumamed
1) KRÓTKI OPIS:
Sumamed.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Receptura
1) KRÓTKI OPIS:
Receptura.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
23 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
58 Pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Kompresy gazowe
1) KRÓTKI OPIS:
Kompresy gazowe.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Tampony neurochirurgiczne
1) KRÓTKI OPIS:
Tampony neurochirurgiczne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Proxistrip
1) KRÓTKI OPIS:
Proxistrip.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4 Pakiety.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości podanej poniżej dla każdego pakietu:(waluta PLN) Nr pakietu Wartość wadium 1. 1 100,00 2. 4 300,00 3. 2 700,00 4. 57 000,00 5. 1 000,00 6. 340,00 7. 600,00 8. 3 800,00 9. 11 000,00 10. 270,00 11. 460,00 12. 540,00 13. 350,00 14. 1 000,00 15. 1 600,00 16. 5 200,00 17. 540,00 18. 2 800,00.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatnośc za faktury- 30 dni od otrzymania towaru wraz z fakturą.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu – powyżej 206 000 EUR wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
65/2008.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 22.7.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 15,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem przy wysyłce pocztowej.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
23.7.2008 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 23.7.2008 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii - Rotunda, pokój 001 parter.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-581 Warszawa. Tel. (48-22) 458 78 01. Faks (48-22) 458 78 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie można wnieść w terminie 5 dni od doręczenia rozstrzygnięcia protestu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.
« Powrót do szczegółów zamówienia