Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego
Numer zamówienia:
/46/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniainformacja o wyborze
Poznań, dnia 02.06.2008
EZ/3226/2008
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 46/2008
Dotyczy: Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na dostawę montaż i serwis sprzętu komputerowego została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:
Vector Computers Sp. z o.o.
Ul. B. Winiarskiego 56,
61-408 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 35.880,00zł netto; 43.773,60zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Termin dostawy do 4 tygodni od podpisania umowy.
Okres gwarancji:
a Dla panelu światłowodowego: 12 miesięcy, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy.
b Dla przełącznika KVM: 36 miesięcy. Gwarancja świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych, czas reakcji serwisu następny dzień roboczy od zgłoszenia usterki, czas naprawy lub dostarczenia sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach – 48 godzin. Maksymalny czas naprawy do 14 dni.
c Dla pamięci do serwerów: standardowe warunki gwarancji producenta.
d Dla urządzeń aktywnych sieci komputerowej: 36 miesięcy, świadczona przez serwis producenta sprzętu za pośrednictwem wykonawcy, na miejscu u klienta
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.
Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 Vector Computers Sp. z o.o.
Ul. B. Winiarskiego 56,
61-408 Poznań 35.880,00zł netto; 43.773,60zł brutto 100
2 Przedsiębiorstwo Informatyczne AdvaCom Sp. z o. o.
Ul. Zawady 33
61-001 Poznań 36.484,00zł netto
44.510,48 zł brutto 98
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 11.06.2008r.
Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
« Powrót do szczegółów zamówienia