Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ra
Numer zamówienia:
/56/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniaogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ramach (ZPORR) pt. Poprawa standardów i dostępności specjalistycznego leczenia nowotworów (radioterapii) w Wielkopolsce,realizowanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu i sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ramach (ZPORR) pt. Poprawa standardów i dostępności specjalistycznego leczenia nowotworów (radioterapii) w Wielkopolsce, realizowanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu i sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1. Którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch audytów projektów finansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy dysponują co najmniej dwoma osobami, tj.
1. minimum jedną osobą posiadającą: uprawnienia biegłego rewidenta zgodnie z ustawą z 13 października 1994 roku o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. Nr 121 poz. 592 z 1994 roku z późniejszymi zmianami) LUB kwalifikacje zawodowe wydane przez organizację, która jest członkiem IFAC International Federation of Accountants
2. minimum jedną osobą posiadającą: zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104, art. 58 pkt. 5) LUB
- ukończyły aplikację kontrolerską i złożyły egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, LUB
- złożyły z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, LUB
- posiadają uprawnienia biegłego rewidenta, LUB
- posiadają certyfikat CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA lub CFA.
Osoby, które zdały egzamin na audytora wewnętrznego według zasad obowiązujących do dnia wejścia w życie noweli do ustawy o finansach publicznych, a zatem przed 29 grudnia 2006 r., mają status audytorów wewnętrznych, którzy mogą przeprowadzać audyt zewnętrzny z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, jeżeli spełniają kryteria wymienione w art. 58 pkt 1-4 ww. ustawy.
UWAGA: Każda z w/w (w pkt 1.2) osób winna posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej dwóch audytów projektów finansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
b) W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu oraz w punkcie VI specyfikacji- muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
d) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcynależy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
f) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku.
W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty:
a. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników,
b. pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu VI A specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia
B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Dokument/y potwierdzający posiadanie uprawnień biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych LUB dokument/y potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych wydanych przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants,
2) Zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104, art. 58 pkt. 5) i z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów z dnia 20 września 2002 r. w sprawie sposobu organizowania i przeprowadzania egzaminu na audytora wewnętrznego oraz działania komisji egzaminacyjnej, (Dz. U. Nr 166 poz. 1364 z późniejszymi zmianami) LUB dokument potwierdzający posiadanie międzynarodowych uprawnień audytora wewnętrznego albo inny dokument na potwierdzenie wymagań, o których mowa w pkt V specyfikacji.
3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch audytów projektów finansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ Posiadane kwalifikacje zawodowe muszą potwierdzać warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt V specyfikacji.
C. W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego,, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wraz z ofertą złożyć:
Opis - harmonogram działań w następującym zakresie:
1) prace do wykonania wraz z opisem sposobu ich wykonania,
2) termin realizacji,
3) osoby odpowiedzialne za realizację.
D. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu VI specyfikacji.
2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Wykonawca określi całkowitą cenę przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 5. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
5) W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
6) Oświadczenie o bezstronności i niezależności Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dział zamówień publicznych i zaopatzrenia, Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. garbary 15, 61-866 poznań, pokój 028.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria , Wielkopolskie Centrum Onkologii, pokój 301 III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
« Powrót do szczegółów zamówienia