Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Numer zamówienia:

/124/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmiana (modyfikacja) SIWZ nr 2






Poznań, 18.12.2008 r.
WCO/EZ/7633/ 2008


Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 124/2008 na świadczenie usług w zakresie odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych na ternie Wielkopolskiego Centrum Onkologii


Wg rozdzielnika do wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego.

Na podstawie art. 38 w zw. z art. 183 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje Wykonawców o zmianach wprowadzonych do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, związanych m.in. ze zmianą treści ogłoszenia, w oparciu o dyspozycję art. 38 ust. 4a pkt 1 cytowanej ustawy.

Zmiany wprowadzone do treści SIWZ w ramach postępowania przetargowego nr 124/2008

1) Punkt V SIWZ pn. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

W podpunkcie 1 tiret trzecie jest:
„ .........do dnia 1.02.2011 r.”

Po zmianie w podpunkcie 1 tiret trzecie jest:

„ .........do dnia 1.02.2012 r.”

2) Punkt VI SIWZ pn. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

W podpunkcie C jest:
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
„ .......aż do dnia 1.02.2011 r.”
Po zmianie w podpunkcie C punktu VI SIWZ jest:

„......aż do dnia 1.02.2012 r.”

3) Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
W punkcie 6 jest:
Do dnia 01.01.2009r. do godziny 7.30 dostarczymy wszystkie wymagane kontenery i pojemniki.

Po zmianie w pkt 6 formularza ofertowego jest:

Do dnia 02.02.2009r. do godziny 7.30 dostarczymy wszystkie wymagane kontenery i pojemniki.

4) W § 1 ust. 6 projektu umowy, jest:
Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w terminie od01.01.2009 r. do 31.12.2011 r.
Po zmianie w § 1 ust. 6 jest:

Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w terminie od 02.02.2009 r. do 01.02.2012 r.

5) W § 2 ust. 1 projektu umowy, jest:
Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na odbiorze od Zamawiającego odpadów komunalnych, stłuczki szklanej, makulatury i odpadów plastikowych i wywozie tychże odpadów na miejsce ich składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Po zmianie w § 2 ust. 1jest:
Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na odbiorze od Zamawiającego odpadów komunalnych, stłuczki szklanej, makulatury, odpadów plastikowych, odpadów kuchennych i pokonsumpcyjnych oraz wywozie tychże odpadów na miejsce ich składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.




Na podstawie art. 27 ust. 2 cytowanej ustawy oraz odpowiednich zapisów SIWZ prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszej informacji na nr faksu
061- 8 850-643.


Z poważaniem,
Inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych




« Powrót do szczegółów zamówienia