Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Numer zamówienia:
/124/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniaZmiana (modyfikacja) SIWZ nr 2
Poznań, 18.12.2008 r.
WCO/EZ/7633/ 2008
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 124/2008 na świadczenie usług w zakresie odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych na ternie Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Wg rozdzielnika do wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 38 w zw. z art. 183 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje Wykonawców o zmianach wprowadzonych do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, związanych m.in. ze zmianą treści ogłoszenia, w oparciu o dyspozycję art. 38 ust. 4a pkt 1 cytowanej ustawy.
Zmiany wprowadzone do treści SIWZ w ramach postępowania przetargowego nr 124/2008
1) Punkt V SIWZ pn. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W podpunkcie 1 tiret trzecie jest:
„ .........do dnia 1.02.2011 r.”
Po zmianie w podpunkcie 1 tiret trzecie jest:
„ .........do dnia 1.02.2012 r.”
2) Punkt VI SIWZ pn. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
W podpunkcie C jest:
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
„ .......aż do dnia 1.02.2011 r.”
Po zmianie w podpunkcie C punktu VI SIWZ jest:
„......aż do dnia 1.02.2012 r.”
3) Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
W punkcie 6 jest:
Do dnia 01.01.2009r. do godziny 7.30 dostarczymy wszystkie wymagane kontenery i pojemniki.
Po zmianie w pkt 6 formularza ofertowego jest:
Do dnia 02.02.2009r. do godziny 7.30 dostarczymy wszystkie wymagane kontenery i pojemniki.
4) W § 1 ust. 6 projektu umowy, jest:
Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w terminie od01.01.2009 r. do 31.12.2011 r.
Po zmianie w § 1 ust. 6 jest:
Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w terminie od 02.02.2009 r. do 01.02.2012 r.
5) W § 2 ust. 1 projektu umowy, jest:
Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na odbiorze od Zamawiającego odpadów komunalnych, stłuczki szklanej, makulatury i odpadów plastikowych i wywozie tychże odpadów na miejsce ich składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Po zmianie w § 2 ust. 1jest:
Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na odbiorze od Zamawiającego odpadów komunalnych, stłuczki szklanej, makulatury, odpadów plastikowych, odpadów kuchennych i pokonsumpcyjnych oraz wywozie tychże odpadów na miejsce ich składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Na podstawie art. 27 ust. 2 cytowanej ustawy oraz odpowiednich zapisów SIWZ prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszej informacji na nr faksu
061- 8 850-643.
Z poważaniem,
Inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
« Powrót do szczegółów zamówienia