Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych – szwów chirurgicznych.

Numer zamówienia:

/73/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

PL-Poznań: Szwy chirurgiczne

2009/S 136-198829

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, PL-61-866 Poznań. Tel. +48 618850643. E-mail zaopatrzenie@wco.pl. Faks +48 618850698.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: WWW.WCO.PL.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych – szwów chirurgicznych.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka medyczna szpitala.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakup i dostawa nici chirurgicznych – szwów chirurgicznych.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

33141121.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

Powyżej 206 000 euro.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 206 000,00 a 5 000 000,00 EUR.

II.2.2)
Opcje:

Nie.

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia).

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56-70 dni, zachowujące 75 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56-70 dni, zachowujące 75 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp Kształt igły Wielkość igły Rodzaj igły nazwa handlowa Długość nitki Grubość nitki Ilość.
1 ½ koła 36 mm okrągła 75 cm 2 – 0 1000
2 ½ koła 26 mm okrągła 75 cm 3 - 0 1140
3 ½ koła 20 mm okrągła 75 cm 4 - 0 800
4 3/8 koła 65 mm Okrągła tępo zakończona wątrobowa 100 cm 1 200
5 ½ koła 26 mm okrągła 75 cm 2 – 0 720
6 3/8 koła 17 mm Okrągła, tnąca 75cm 4 - 0 120
7 prosta 13 mm Prosta, tnąca 45 cm 4 - 0 160
8 3/8 koła 16 mm Dodatkowo zakrzywiona średnica igły 0,59 mikronów 45 cm 4 - 0 160
9 3/8 koła 16 mm Dodatkowo zakrzywiona średnica igły o,46 mikronów odwr. tnąca 45 cm 5 - 0 72
10 ½ koła 26 mm okrągła 70 cm 2 – 0 600
11 ½ koła 35 mm Okrągła antyzakłuciowa bezpieczna 75 cm 2 - 0 120
12 ½ koła 35 mm Okrągła, bezpieczna 75 cm 1 - 0 120
13 ½ koła 30 mm Okrągła, mocna 75 cm 1 - 0 100.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną)
1)
KRÓTKI OPIS:

Pakiet 2.
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe – polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach, (nasączone substancją antybakteryjną).

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp. Kształt igły Wielkość igły Rodzaj igły nazwa handl. Dł. nitki Grubość nitki Ilość
1 Igła ½ koła 45 mm Okrągła typu
Tapercut 70cm 1 6000.
2 Igła ½ koła 45 mm Okrągła wzmocniona 70cm 2 7000
3 Igła ½ koła 36 mm okrągła 70 cm 1-0 3500
4 Igła ½ koła 48 mm Okrągła wzmocniona 70 cm 1-0 1500
5 Igła ½ koła 40 mm Okrągła, tępa wzmocniona 90 cm 1-0 800
6 Igła ½ koła 36 mm okrągła 70 cm 2-0 6000
7 Igła ½ koła 31 mm okrągła 90 cm 2-0 500
8 Igła ½ koła 26 mm okrągła 70 cm 3-0 8000
9 Igła ½ koła 22 mm okrągła 70 cm 4-0 9540
10 Igła 3/8 koła 19 mm tnąca 70 cm 4-0 1200
11 Igła ½ koła 17 mm okrągła 70 cm 5-0 200
12 Igła ½ koła 65 mm Okrągła, tępa wątrobowa 100 cm 1 350
13 Igła ½ koła 26 mm okrągła 70 cm 2-0 3000
14 Igła 3/8 koła 30 mm tnąca 70 cm 2-0 2120
15 Igła 3/8 koła 11 mm tnąca 70 cm 5-0 120.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekane mieszanką kopolimeru kaprolaktonu / glikolu i laktydu stearylowo – wapniowego, wchłaniające się 56 – 70 dni, zachowujące 80 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekane mieszanką kopolimeru kaprolaktonu / glikolu i laktydu stearylowo – wapniowego, wchłaniające się 56 – 70 dni, zachowujące 80 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp. Kształt igły Wielkość igły Rodzaj igły nazwa handlowa Długość nitki Ilość saszetek.
1 ½ koła 48 mm Okrągła,przyostrzona 75 cm 300
2 ½ koła 48 mm okrągła 75 cm 400
3 ½ koła 37 mm okrągła 75 cm 100
4 ½ koła 48 mm okrągła 75 cm 100
5 ½ koła 37 cm Okrągła,antyzakłuciowa 90 cm 100
6 ½ koła 30 mm okrągła 75 cm 500
7 3/8 koła 16mm Kosmetyczna odwr tnąca 45 cm 150
8 ½ koła 17 mm okrągła 75 cm 400
9 ½ koła 40 mm okrągła 75 cm 700
10 3/8 koła 39 mm Odwrotnie tnąca 75 cm 300
11 3/8 koła 13 mm Kosmetyczna odwr. tnąca 45 cm 100
12 3/8 koła 16 mm Odwrotnie tnąca 75 cm 100
13 ½ koła 24 mm Odwrotnie tnąca 45 cm 200
14 ½ koła 20 mm okrągła 75 cm 600
15 ½ koła 26 mm Okrągła samozrywalna 5x75 cm 100
16 ½ koła 27 mm Okrągła samozrywalna 5x45 cm 100
17 3/8 koła 16 mm Kosmetyczna, konwencj. Tnąca- cztery powierzchnie tnące 45 cm 100.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe-polimer kwasu glinkowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe-polimer kwasu glinkowego i mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 – 70 dni, zachowujące 75 % podtrzymania tkankowego po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp. Długość nitki Grubość nitki Ilość szt.
1 6 x 45 cm 1 -0 1000
2 Odc. 1,5 m 1-0 4000
3 Odc. 1,5 m 3 - 0 8000
4 12 x 45 cm 2 – 0 1200
5 2 x 70 cm 1 200
6 5 x 70 cm 2 - 0 250
7 3 x 45 cm niebarwiony, 2 - 0 200.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekane mieszanką kopolimeru kaprolaktonu / glikolidu i laktydu stearylowo – wapniowego, wchłaniające się 56 – 70 dni, zachowujące 80 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekane mieszanką kopolimeru kaprolaktonu / glikolidu i laktydu stearylowo – wapniowego, wchłaniające się 56 – 70 dni,zachowujące 80 % siły podtrzymywania tkankowego po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp. Długośc nitki Grubość nitki Ilość saszetek.
1 Rolka 1,5 m 1 1000
2 6 x 45 cm 1 1000
3 12 x 45 cm 1– 0 4000
4 Rolka 1,5 m 2 300
5 Rolka 1,5 m 4 – 0 1600
6 Rolka 1,5 m 2 -0 1500
7 3 x 75 cm 2 200.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni, zachowujące 20 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach , nasączone substancja antybakteryjną
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, monofilament, bezbarwne, całkowite wchłonięcie 90 – 120 dni, zachowujące 20 % podtrzymywania tkankowego po 14 dniach , nasączone substancja antybakteryjną.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

Lp. Kształt igły Wielkość igły Rodzaj igły nazwa handlowa Długośc nitki Grubość nitki Ilość saszet.
1 ½ koła 26 mm okrągła 70 cm 3 - 0 240 szt.
2 3 / 8 koła 16 mm Odwrotnie tnąca 70 cm 4 - 0 150 szt
3 3 / 8 koła 19 mm Odwrotnie tnąca 70 cm 3 – 0 150 szt.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141121.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

L.p. Kształt Wielkość Rodzaj igły Długość nitki Grubość nitki ILOŚĆ saszetek zawartość opakowania
1. odc. 1,5 m 1 100 opak = 10 szt.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

Nr pakietu wysokość wadium.
1. 2 000,00
2. 21 000,00
3. 1 300,00
4. 6 000,00
5. 5 000,00
6. 300,00
7. 5,00.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Płatnośc 30 dni od daty otrzymania faktury.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1).
— posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
— posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
— znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
— nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2).
Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
— Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
— W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
— Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
— Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
— Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
— Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w Ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3-6 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia.
5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – przedstawić wykaz dostaw w czasie prowadzenia działalności, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów - referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
6. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI niniejszej specyfikacji.
7. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
8. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. 2 do niniejszej specyfikacji.
9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego zał. 4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie zastrzega, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
10. Oświadczenie dotyczące oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego zał. 5 do niniejszej specyfikacji.
11. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium.
12. Szczegółowy opis oferowanych produktów – dla każdego pakietu.
13. Katalog oferowanych produktów.
14. Oświadczenie, iż Oferent dostarczy wymagane próbki w oryginalnych opakowaniach po otwarciu ofert, na żądanie zamawiającego.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
— Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
— Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Jak w pkt III.2.1.

III.2.3)
Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Jak w pkt III.2.1.

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: kryteria określone poniżej:
1. cena. Waga: 70.
2. ocena techniczna. Waga: 30.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

nici chirurgiczne 73/2009.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.9.2009 - 09:00.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

15.9.2009 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 15.9.2009 - 10:00.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Jak w pkt VI.4.1.

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

16.7.2009.

Avantages de TED Calendrier de publication Plan du site Aide Contact Avertissement juridique important Haut de page

« Powrót do szczegółów zamówienia