Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW

Numer zamówienia:

/64/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

2009/S 110-158996
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, Ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. +48 618850643. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks +48 618850643.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka, Wielkopolskie Centrum Onkologii.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa leków na potrzeby Oddziałów wielkopolskiego Centrum onkologii.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33652100.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres pomiędzy 206 000 a 5.000 000 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia).
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Erbitux
1) KRÓTKI OPIS:
Erbitux.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Nimbex
1) KRÓTKI OPIS:
Nimbex.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Etoposid
1) KRÓTKI OPIS:
Etoposid.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Perlinganit
1) KRÓTKI OPIS:
Perlinganit.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Fraxodi
1) KRÓTKI OPIS:
Fraxodi.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Urogafin
1) KRÓTKI OPIS:
Urogafin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Levofolic
1) KRÓTKI OPIS:
Levofolic.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Fludara
1) KRÓTKI OPIS:
Fludara.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Taromentin
1) KRÓTKI OPIS:
Taromentin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
23 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Carboplatin
1) KRÓTKI OPIS:
Carboplatin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Anexate
1) KRÓTKI OPIS:
Anexate.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Heminevrin
1) KRÓTKI OPIS:
Heminevrin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Biodacyna
1) KRÓTKI OPIS:
Biodacyna.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Nexavar
1) KRÓTKI OPIS:
Nexavar.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Megalia
1) KRÓTKI OPIS:
Megalia.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
203 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
44 Pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Vectibix
1) KRÓTKI OPIS:
Vectibix.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Bridion
1) KRÓTKI OPIS:
Bridion.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
48230 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatnosci- 30 dni od dnia otrzymania towaru wraz z faktura.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3) Zdolność techniczna:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
64/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 21.7.2009.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
22.7.2009 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 22.7.2009 - 10:00.
Miejsce: Rotunda, Wielkopolskie Centrum Onkologii, pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzedu zamówień publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa. E-mail uzp@uzp.pl.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 10 dni od dnia ostatecznego rozstrzygniecia protestu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd zamówień publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa



« Powrót do szczegółów zamówienia