Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WRAZ Z UMEBLOWANIEM POMIESZCZEŃ W RAMACH ZADANIA: BUDYNEK AMBULATORYJNY – ROZBUDOWA WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W KIERUNKU UL. STRZELECKIEJ.
Numer zamówienia:
350/7/2020
« Powrót do szczegółów zamówieniaogloszenie o zmianie ogloszenia
27/07/2020 S143 Roboty budowlane - Dodatkowe informacje - Procedura otwartaI.II.VI.VII.
Polska-Poznań: Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
2020/S 143-351153
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 047-109846)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Wielkopolskie Centrum Onkologii
Adres pocztowy: ul. Garbary 15
Miejscowość: Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Kod pocztowy: 61-866
Państwo: Polska
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Tel.: +48 618850643
Faks: +48 618850698
Adresy internetowe:
Główny adres: www.wco.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Wykonanie robót budowlanych wraz z umeblowaniem pomieszczeń w ramach zadania: Budynek ambulatoryjny – rozbudowa Wielkopolskiego Centrum Onkologii w kierunku ul. Strzeleckiej.
Numer referencyjny: 7/2020
II.1.2)Główny kod CPV
45215140 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
Rozbudowa Wielkopolskiego Centrum Onkologii w kierunku ul. Strzeleckiej o budynek ambulatoryjny wraz z przebudową i rozbudową istniejącego budynku Centralnego Bloku Operacyjnego i dobudową do istniejącego budynku Zakładu Radioterapii II wiaty na odpady komunalne z wbudowanym budynkiem odpadów medycznych oraz zagospodarowaniem południowo-zachodniej części terenu szpitala i niezbędną infrastrukturą techniczną.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/07/2020
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 047-109846
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Zamiast:
Stosownie do treści art. 10a ust. 1 Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej o których mowa w art. 2 pkt 17 Pzp. Z uwagi na powyższe złożenie oferty (wraz z JEDZ oraz wymaganymi od Wykonawców dokumentami składanymi wraz z ofertą) jej wycofanie i zmiany odbywają się przy użyciu mniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https: //miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu zamieszczonego na stronie internetowej https://epuap.gov.pl/wps/portal (służą one wyłącznie do składania/wycofania/zmiany oferty). Uwaga: pozostała komunikacja (korespondencja) między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym min. wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ – pytania, wezwania, uzupełniania, wyjaśnienia) będzie odbywała się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej Wykonawcy i skrzynki emalii Zamawiającego zaopatrzenie@wco.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (TED lub ID postępowania).
Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia dalej zwanym JEDZ w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy.
Do dnia składania ofert Wykonawca winien złożyć wadium w wysokości 650 000,00 PLN.
Na zawartość oferty składa się:
a. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ;
b. wypełniony kosztorys ofertowy;
c. wypełnione tabelki – stanowiące załącznik (5.1 do 5.9 do SIWZ).
Do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ
b. stosowne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub elektronicznie poświadczyć notarialnie, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
Do oferty zaleca się dołączyć:
a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą;
b. wykaz osób stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji – w celu otrzymania punktów w kryterium doświadczenie kierownictwa robót zaleca się przekazanie załącznika wraz z oferta. W przypadku braku złożenia wraz z oferta załącznika Wykonawca otrzyma w kryterium doświadczenie kierownictwa robót 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się paragraf 7 (i następne) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 r.
Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.wco.pl
Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Termin związania z ofertą – 60 dni.
Powinno być:
Stosownie do treści art. 10a ust. 1 Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w art. 2 pkt 17 Pzp. Z uwagi na powyższe złożenie oferty (wraz z JEDZ oraz wymaganymi od Wykonawców dokumentami składanymi wraz z ofertą), jej wycofanie i zmiany odbywają się przy użyciu mniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https: //miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu zamieszczonego na stronie internetowej https://epuap.gov.pl/wps/portal (służą one wyłącznie do składania/wycofania/zmiany oferty). Uwaga: pozostała komunikacja (korespondencja) między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym m.in. wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ – pytania, wezwania, uzupełniania, wyjaśnienia) będzie odbywała się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej Wykonawcy i skrzynki e-mail Zamawiającego: zaopatrzenie@wco.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (TED lub ID postępowania).
Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, dalej zwanym „JEDZ”, w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy.
Do dnia składania ofert Wykonawca winien złożyć wadium w wysokości 650 000,00 PLN.
Na zawartość oferty składa się:
a. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ;
b. wypełnione tabelki – stanowiące załącznik (5.1 do 5.9 do SIWZ).
Do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenia zawarte w pkt VI SIWZ;
b. stosowne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub elektronicznie poświadczyć notarialnie, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
Do oferty zaleca się dołączyć:
a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą;
b. wykaz osób stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji – w celu otrzymania punktów w kryterium doświadczenie kierownictwa robót zaleca się przekazanie załącznika wraz z ofertą. W przypadku braku złożenia wraz z ofertą załącznika Wykonawca otrzyma w kryterium doświadczenie kierownictwa robót 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się paragraf 7 (i następne) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016.
Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.wco.pl
Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Termin związania z ofertą – 60 dni.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 14/08/2020
Czas lokalny: 08:00
Powinno być:
Data: 18/08/2020
Czas lokalny: 08:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 14/08/2020
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 18/08/2020
Czas lokalny: 12:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
« Powrót do szczegółów zamówienia