Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników

Numer zamówienia:

350/66/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogloszenie

Dz.U./S S125
02/07/2019
305056-2019-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 5
02/07/2019S125
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 5
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:305056-2019:TEXT:PL:HTML
Polska-Poznań: Odczynniki chemiczne
2019/S 125-305056
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Wielkopolskie Centrum Onkologiiul. Garbary 15Poznań61-866PolskaOsoba do kontaktów: dział zamówień publicznych i zaopatrzenia - dla składania ofert kancelaria w siedzibiezamawiającegoTel.: +48 618850643E-mail: ZAOPATRZENIE@WCO.PL Faks: +48 618850698Kod NUTS: PL418
Adresy internetowe:
Główny adres: www.wco.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną zapośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)
Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dzierżawa analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników
Numer referencyjny: 66/2019
II.1.2)
Główny kod CPV
Dz.U./S S125
02/07/2019
305056-2019-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 5
02/07/2019S125
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 5
33696300
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Dzierżawa analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
33696300
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
II.2.4)
Opis zamówienia:
66/2019.
Dzierżawa analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: jakosc / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 48
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
4. Szacowana ilość przedmiotu zamówienia ma charakter jedynie orientacyjny - wynikający z planowanegozużycia w trakcie obowiązywania umowy uzależniona jest od bieżących potrzeb, w żadnym wypadkunie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu podanej ilości. Zamawiający zastrzega możliwośćniewykorzystania 30 % wartości przedmiotu umowy w przypadku udzielenia mniejszej ilości świadczeń od ilościszacowanej, co jest niezależne od Zamawiającego.
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
Dz.U./S S125
02/07/2019
305056-2019-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 5
02/07/2019S125
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 5
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Umowa na okres 48 miesięcy
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik dospecyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym wofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/08/2019
Czas lokalny: 08:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 08/08/2019
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Dz.U./S S125
02/07/2019
305056-2019-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 5
02/07/2019S125
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 5
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, oile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu.
Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w Jednolitym EuropejskimDokumencie Zamówienia dalej zwanym JEDZ w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy.Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy. Wykonawca składa JEDZwraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego równieżna miniPortalu. Do dnia składania ofert Wykonawca winien złożyć wadium w wysokości określonej w części VIIISIWZ.
1. Na zawartość oferty składa się:
a. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ;
b. wypełniony Formularz cenowy – stanowiący załącznik do SIWZ;
c. wypełniony załącznik „Specyfikacja techniczna”;
2. Do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenia zawarte w pkt VI SIWZ;
b. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jegoreprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy, (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należysporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym a następnie wraz zplikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
3. Do oferty zaleca się dołączyć:
a. kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o którym mowa w części VIII SIWZ;
b. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osóbpodpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczypospolitej Polskiej stosuje sięparagraf 7 (i następne) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 r.
Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającegowww.wco.pl
Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanympodpisem elektronicznym.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa.02-676Polska
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Krajowa Izba OdwoławczaWARSZAWAPolska
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dz.U./S S125
02/07/2019
305056-2019-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 5
02/07/2019S125
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 5
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie Pzp (art. 180 ust. 1 Pzp).
2. Odwołanie wnosi się (art. 182 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji (za pomocąpoczty elektronicznej) o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia albo w terminie 10 dni– jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargunieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się wterminie (art. 182 ust. 2 Pzp) 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lubSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
4. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ,Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert (art. 182 ust. 5 Pzp).
5. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulegazawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia (art. 182 ust. 6 Pzp).
6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania (art. 180 ust. 3 Pzp).
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisanebezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu (art. 180 ust. 4 Pzp).
8. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej (art. 180 ust. 5 Pzp).
9. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu (art.198 a do art. 198 g Pzp).
10. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatorawyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba OdwolawczaWarszawaPolska
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/06/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia