Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa testów paskowych do oznaczania stężenia glukozy wraz z dzierżawą analizatorów typu POCT do minitorowania poziomu glikemii.
Numer zamówienia:
350/89/2018
« Powrót do szczegółów zamówieniaWybór ofert
Poznań, dnia 2018-10-04EZ/350/89/2018/ 952
Do zainteresowanych
Wybór ofert
w przetargu nieograniczonym nr 350/89/2018 na
Zakup i dostawa testów paskowych do oznaczania stężenia glukozy wraz z dzierżawą analizatorów typu POCT do minitorowania poziomu glikemii.
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, iż przetarg na zakup i dostawę testów paskowych do oznaczania stężenia glukozy wraz z dzierżawą analizatorów typu POCT do minitorowania poziomu glikemii, został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm).
Oferta 1
Roche Diagnostics Polska Sp. z o. o.
Ul. Wybrzeże Gdyńskie 6b, 01-531 Warszawa
Za cenę: 218 558,00zł. Netto i 245 256,84zł. Brutto, w tym:
Łączna wartość testów paskowych/kontrolnych/materiałów zużywalnych do oznaczania stężenia glukozy: 158 558,00zł. Netto i 171 456,84zł. Brutto
Łączna wartość za dzierżawę analizatorów: 60 000,00zł. Netto i 73 800,00zł. brutto
Złożono jedną ofertę nie podlegającą odrzuceniu.
Oferta uzyskała 81,42 pkt., w tym: za cenę – 60pkt., za ocenę techniczną- 10pkt., za termin ważności pasków 5,42pkt. Za skrócenie terminu dostawy odczynników/ pasków 6pkt.
Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.
W związku z tym na mocy art. 94 ust. 2pkt. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy w pakietach na dzień 05.10.2018r.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania 2 egz. umowy przygotowanej , wypełnionej i podpisanej przez wybranego w przetargu Wykonawcę. Po podpisaniu przez Zamawiającego 1 egz. umowy zostanie odesłany.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej - Sarna
Prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/89/2018 na nr faxu 61/ 88 50 698
Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………
« Powrót do szczegółów zamówienia