Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Pakiet 1 – serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Kaszubska 12, Pakiet 2 – serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera.

Numer zamówienia:

350/92/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany formularz ofertowy PDF

Załącznik nr 1 do specyfikacji
...............................................................
(Pieczęć wykonawcy)


FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Oferenta, adres, telefon, fax ____________________________________________________________________
adres ul ________________________________________
miejscowość, kod__________________________________województwo_________________
telefon_____________ fax__________________mailto:_____________________________
NIP_______________________________ REGON_____________________________
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania :
imię i nazwisko _______________________________________________
telefon_____________ fax__________________mailto:_____________________________

Przedmiot oferty:
Pakiet 1 - WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Kaszubska 12,
Pakiet 2 - WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera.

2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi formularz cenowy – zał.
Oferujemy za łączną kwotę w sumie :
netto …………………..zł., słownie: ………………………………………………………
brutto …………………zł., słownie: ……………………………………………………..
kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości ………%

w tym
Dla Pak. 1 Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w WCO Ośrodek Radioterapii
w Kaliszu, ul. Kaszubska 12,
netto …………………..zł., słownie: ………………………………………………………
brutto …………………zł., słownie: ……………………………………………………..
kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości ………%

Dla Pak. 2 Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w WCO Ośrodek Radioterapii
w Pile, ul. Rydygiera 1,
netto …………………..zł., słownie: ………………………………………………………
brutto …………………zł., słownie: ……………………………………………………..
kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości ………%

3. Akceptujemy warunki płatności. Termin zapłaty – przelew 60 dni - od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami realizacji zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag. Oświadczamy, że spełniamy wszystkie wymagania i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
5. Oferuję/emy czas gwarancji na wymienione części …..miesięcy (min. 12 m-cy i nie więcej niż 24 m-ce). W tym:
pakiet 1 - …………… m-cy
pakiet 2 - …………… m-cy
6. Oferuję/emy kwotę roboczogodziny ….. zł. (max koszt 150 zł. brutto). Do oceny ofery zamawiający wymaga wskazania wartości większej niż 0zł. Minimalna kwota jaka zamawiający dopuszcza przy ocenie oferty to 0,01zł. brutto za roboczogodzinę. W tym:
pakiet 1 - …………… zł.
pakiet 2 - …………… zł.
7. Oferuję/emy zryczałtowany koszt dojazdu serwisu awaryjnego (max wysokość 500zł. brutto). Do oceny ofery zamawiający wymaga wskazania wartości większej niż 0zł. Minimalna kwota jaka zamawiający dopuszcza przy ocenie oferty to 0,01zł. brutto za roboczogodzinę.
W tym oferuję/emy w pakiecie:
pakiet 1 - ……… zł..
pakiet 2 - ………zł.
8. Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/nie powierzę* podwykonawcom.* Niewłaściwe skreślić.
W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie nazwy Podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.
Wykaz Podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
9. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres obowiązywania umowy.
10. Oświadczamy, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
Informujemy, że :
0 dokumenty, oświadczenia (wymienić jakie) : ………………………………………………
dostępne są na stronie (podać adres strony internetowej ) : ……………………………………….
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić jakie ) : ……………………………………………
dostępne są w dokumentacji przechowywanej przez Zamawiającego w postępowaniu nr (podać numer postępowania ) : ……………………………………….

11. Na potwierdzenie
A] niepodlegania wykluczeniu załączamy /wymienić/:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
B] spełnienia wymagań do oferty załączamy/wymienić/:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

12. Oświadczamy, że :
0 wybór oferty nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego
0 wybór oferty prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego :
Wskazać nazwę (rodzaj) towaru dla, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania (oraz w formularzu cenowym wskazać ich wartość bez kwoty podatku)……………………….
13. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy upoważniony/ni do reprezentowania firmy.

14. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera zał. w terminie wyznaczonym przez zamawiającego przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań finansowych.

15. Oświadczamy, że za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr _________ niniejsza oferta oraz wszystkie załączniki są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

16. Informacja - Czy Wykonawca jest mikroprzedsiębiorstwem bądź małym lub średnim przedsiębiorstwem?
Odpowiedź: Wykonawca jest: (właściwe zakreślić)
0 mikroprzedsiębiorstwem
0 małym
0 średnim przedsiębiorstwem
Uwaga!
Mikroprzedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 10 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów EUR.
Małe przedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów EUR.
Średnie przedsiębiorstwa: przedsiębiorstwa, które nie są mikroprzedsiębiorstwami ani małymi przedsiębiorstwami i które zatrudniają mniej niż 250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 milionów EUR lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów EUR.

17. UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania
……………….., dn. …………………


...............................................................
(Pieczęć Wykonawcy)
………………………………………………………
Podpisy Wykonawcy lub osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia