Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup systemu planowania leczenia radioterapii wraz z dostawą i instalacją systemu oraz przeszkoleniem personelu.

Numer zamówienia:

350/25/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

29/03/2019 S63 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
Polska-Poznań: Urządzenia komputerowe
2019/S 063-145883
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Poznań
61-866
Polska
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
Tel.: +48 618850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698
Kod NUTS: PL415
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.wco.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Zakup systemu planowania leczenia radioterapii wraz z dostawą i instalacją systemu oraz przeszkoleniem personelu.
Numer referencyjny: 25/2019
II.1.2)Główny kod CPV
30200000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup systemu planowania leczenia radioterapii wraz z dostawą i instalacją systemu oraz przeszkoleniem personelu.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa pełnej zintegrowanej linii radioterapeutycznej firmy Varian Medical System o niżej wymienione stacje:
a) stacja planowania leczenia – 1 sztuka
b) stacja lekarska – 1 sztuka
c) stacje edycyjne systemu do weryfikacji i zarządzania – 4 sztuki
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego do Ośrodka Radioterapii WCO w Pile, ul. Rydygiera 1, Piła, transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko, wniesienie do miejsca wskazanego przez zamawiającego, instalację systemu tj. montaż, uruchomienie, przeprowadzenie testu sprawności i przeszkolenia personelu zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w załączniku do niniejszej Specyfikacji
Miejsce realizacji zamówienia: Ośrodek Radioterapii WCO w Pile, ul. Rydygiera 1
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48180000
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL411
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Ośrodek Radioterapii WCO w Pile, ul. Rydygiera 1, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Jak w pkt. II.1.4 niniejszego ogłoszenia
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 70
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Kryteria oceny ofert
A. Cena - 60 %
B. Jakość - 40 %
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki realizacji umowy zawarte są w załączniku do SIWZ - w projekcie umowy.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 07/05/2019
Czas lokalny: 08:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 07/05/2019
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia dalej zwanym JEDZ, w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 Pzp. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 Pzp.
3. Wykonawca składa JEDZ wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
4. Do dnia składania ofert wykonawca winien złożyć wadium w wysokości 10 000,00 PLN.
5. Na zawartość oferty składa się:
a. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ
b. Wypełniony Formularz cenowy – stanowiący załącznik do SIWZ
c. Wypełniony załącznik „Specyfikacja techniczna”
6. Do oferty należy dołączyć:
a. Oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ
b. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
7. Do oferty zaleca się dołączyć:
a. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, o którym mowa w części VIII SIWZ.
b. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski stosuje się paragraf 7 (i następne) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej zamawiającego www.wco.pl.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587800
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
jw.
Warszawa
Polska
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp (art. 180 ust. 1 Pzp).
2. Odwołanie wnosi się (art. 182 ust. 1 pkt. 1 i 2 Pzp) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji (za pomocą poczty elektronicznej) o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie (art. 182 ust. 2 Pzp) 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
4. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert (art. 182 ust. 5 Pzp).
5. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia (art. 182 ust. 6 Pzp).
6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania (art. 180 ust. 3 Pzp).
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu (art. 180 ust. 4 Pzp).
8. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 180 ust. 5 Pzp).
9. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu (art. 198a do art. 198g Pzp).
10. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587800
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/03/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia