Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup sprzętu i oprogramowania do przechowywania, przetwarzania i przesyłania danych.

Numer zamówienia:

350/24/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

modyfikacja zapisów siwz

Poznań, dnia 2019-03-26
EZ/350/24/2019/…189………


Wg rozdzielnika
Dotyczy: Zakup sprzętu i oprogramowania do przechowywania, przetwarzania i przesyłania danych. [350/24/2019]

Modyfikacja zapisów specyfikacji.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż dokonuje się zmiany zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących terminów płatności.
Do pkt III SIWZ dodaje się pkt 5 o treści:
5. Warunki płatności:
Dla pakietu 1.
- Zamawiający przewiduje płatność w 12 równych ratach, na podstawie faktur częściowych;
- faktury płatne – przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Dla pakietu 2 i pakietu 3.
- Zamawiający przewiduje płatność jednorazową - faktura płatna – przelewem w ciągu 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
-------------------------------------------------------------------------------------------
W formularzu ofertowym jest:
6. Akceptujemy warunki płatności. Termin zapłaty – przelew 60 dni - od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
Winno być:
6. Akceptujemy warunki płatności:
Dla pakietu 1.
- płatność w 12 równych ratach, na podstawie faktur częściowych;
- faktury płatne – przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Dla pakietu 2 i pakietu 3.
Termin zapłaty – przelew 60 dni - od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmianie ulega treść umowy dla pakietu 1.
Jest:
§ 6
1. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktur VAT w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będą podpisane przez Zamawiającego protokołu odbioru, o których mowa w § 3 ust. 10 niniejszej umowy.

Winno być:
§ 6
1. Zapłata za przedmiot umowy odbywać się będzie w 12 równych ratach, na podstawie faktur częściowych, faktury płatne – przelewem w 30 ciągu dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.



2. Podstawą wystawienia pierwszej faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, o których mowa w § 3 ust. 10 niniejszej umowy.



Z poważaniem,
Mgr inż. Magdalena Kraszewska

Zastępca Dyrektora ds. ekonomicznych

« Powrót do szczegółów zamówienia