• (+48 61) 885 05 00

Ogłoszenia

Tytuł ogłoszenia:

KONKURS OFERT NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO. P-3/9/2009

« Powrót do szczegółów ogłoszenia

KONKURS OFERT NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO. P-3/9/2009











Znak sprawy : P-3/9/2009

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
DOTYCZY: KONKURSU OFERT NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO.

Podstawa prawna: Art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 roku o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. 91.91.408 z p. zm.) oraz rozporządzenie wykonawcze Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 13 lipca 1998 roku w sprawie umowy o udzielenie zamówienia na usługi transportu sanitarnego.



I. ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
61-866 Poznań

Tel. : 61/ 88 50 500
fax : 61/ 852 19 48

NIP : 778-13-42-057

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie transportu sanitarnego.

2. Miejsce wykonania: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15 61-866 Poznań

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na wymienione w zadaniach usługi opisane w pkt. II.2 specyfikacji. Wszystkie zadania stanowią całość przedmiotu zamówienia. Rozpatrywane będą oferty złożone przez Oferenta na całość przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od 11.07.2009 r. do 28.02.2011 r.




2. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.


Zadanie nr 1 - usługi transportowe karetką pogotowia z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym, przewóz chorych ze szpitala do szpitala i ze szpitala do miejsca zamieszkania chorego,
Zadanie nr 2 - usługi transportowe karetką reanimacyjną między placówkami służby zdrowia.




Typ pojazdu
Ilość pojazdów
Dni tygodnia

Godziny

Zad. 1.
Karetka pogotowia z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym
7 dni w tygodniu
na wezwanie
w przeciągu 1-4 godz.
termin transportu uzgodniony każdorazowo z zamawiającym


Zad. 2.
Karetka reanimacyjna

7 dni w tygodniu
na wezwanie
na RATUNEK ŻYCIA - CITO! Natychmiast , na planowany transport 1-4 godz.




Minimalne i bezwarunkowe wyposażenie medyczne i poza medyczne pojazdów:


Zad. 1 Karetka pogotowia
- nosze wielofunkcyjne,
- butle tlenowe,
- pasy do noszy,
- prześcieradło,
- sygnał dźwiękowy ( syrena ),
- radiotelefon,
- telefon komórkowy

Zad. 2 Karetka reanimacyjna
- nosze wielofunkcyjne,
- butle tlenowe,
- pasy do noszy,
- prześcieradło,
- sygnał dźwiękowy ( syrena ),
- radiotelefon,
- telefon komórkowy
- defibrylator
- respirator
- ssak mechaniczny
- pulsoksymetr

Oferent w ramach swoich usług zapewni środki łączności w postaci radiotelefonu ( Zamawiający dopuszcza również inne nowocześniejsze rozwiązania ) niezbędne do komunikacji z Zamawiającym zlecającym przewóz z karetkami Oferenta.

Wymagania stawiane dostawcy/wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia:

1. Pełna dyspozycyjność - obowiązek podstawienia pojazdu na żądanie Zamawiającego – w przypadku przewozu krwi lub wyników termin: „odwrotny”, w przypadku przewozu chorego zlecenie przekazywane jest w dzień poprzedzający transport (z wyjątkiem przewozów „na cito” – których nie można było wcześniej przewidzieć).
2. W razie awarii pojazdu, planowanej i nie planowanej nieobecności kierowcy oraz innych nieprzewidzianych okoliczności odwrotne podstawienie pojazdu zastępczego, dojazd na koszt Oferenta.
3. Podstawiany przez Oferenta pojazd musi być sprawny technicznie, czysty na zewnątrz i wewnątrz.
4. Wykonywanie przez kierowcę dodatkowych czynności związanych ze świadczeniem usług transportowych zleconych przez Zamawiającego ( w ty m.in. przewóz krwi, preparatów krwiopochodnych, wyników itp.).
5. Posiadanie przez kierowcę aktualnego zaświadczenia o ukończeniu kursu / szkolenia/ z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

III. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta powinna zawierać:
• opis przedmiotu zamówienia;
• określenie standardu środków transportu - marka samochodu, rok produkcji, wyposażenie w aparaturę i sprzęt oraz środki łączności - dla każdego zadania;
• określenie ilości posiadanych środków transportu (wielkość taboru);
• wykaz liczby i kwalifikacji zawodowych osób.
2. Oferty składa się w jednym egzemplarzu, winny być przygotowane pisemnie w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy).
3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Upoważnienie do podpisywania oferty winno zostać do niej załączone, jeżeli fakt reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
4. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.
6. Cena oferty za 1 km i 1 wozo/godzinę na wymieniony w specyfikacji zakres przedmiotu zamówienia powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT ( w przypadku podmiotu zobowiązanego do naliczenia podatku VAT ).
7. Cena oferty za 1 km i 1 wozo/godzinę zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zobowiązań umowy.
8. Każdy oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z niniejszego przetargu.
9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.
10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu w siedzibie Zamawiającego, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

IV. OZNAKOWANIE OFERTY

1. Koperta (opakowanie) powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
61-866 Poznań
/KANCELARIA pokój 301/

2. zawierać oznakowanie :
„Konkurs ofert – usługi transportowe”
3. zawierać wewnątrz ofertę,
4. zawierać nazwę i dokładny adres składającego ofertę – Oferenta.


V. WARUNKI WYMAGANE OD UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE .
O zamówienie mogą się ubiegać Dostawcy / Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym i ekonomicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. Spełniają wymagania opisane w pkt. II. 4 niniejszej specyfikacji,
5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania zamówienia osobom trzecim.

VI. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW.

1. wypełniony i podpisany Formularz Oferenta– załącznik nr 1 do specyfikacji,
2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferty – zał. 1a i zał. 1b
3. oryginał lub potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy za zgodność
z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
4. zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Dostawca/Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy za zgodność z oryginałem kopia umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej,
6. dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością z ostatnich
trzech lat o zakresie i wartości zbliżonej do niniejszego zamówienia,
7. oświadczenie Oferenta, że za szkody wynikłe podczas realizacji zamówienia i w związku
z transportem chorych odpowiedzialność odszkodowawczą ponosi Oferent.
8. wypełnione i podpisane oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w pkt. V specyfikacji. wg zał. nr 2 .
9. Zezwolenie na używanie sygnałów alarmowych (syreny) wystawione przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. od 3 do 5 winny być wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów.
u w a g a :
1. brak jakiegokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odrzucenie oferty,
2. kopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli w jego imieniu.

W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od oferenta przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Oferentów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
• złożą wymagany formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami,
• spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jest sprzeczna ze specyfikacją szczegółowych warunków konkursu,
- Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 13 lipca 1998 r (Dz. U. Z dnia 23 lipca 1998 r)

VII. TERMINY.
1. Termin wykonania zamówienia – Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od 11.07.2009 r. do 28.02.2011 r.
2. Termin i miejsce podpisania umowy zostaną określone w „informacji o wyniku postępowania” przesłanej do uczestników postępowania..
3. Termin płatności: przelew - 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

VIII. KRYTERIA OCENY PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Oferty oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie kryterium ceny i warunków poza cenowych.
Cena obejmuje:
dla zadania nr 1-2
- na terenie miasta Poznania cena ryczałtu za zdarzenie
- poza terenem miasta Poznania cena za 1 km + cena za 1 wozo/godzinę

oraz wszystkie określone prawem podatki, w tym podatek VAT oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Oceny ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostaną dokonane według następujących zasad:

Cena brutto (z podatkiem VAT) - waga kryterium = 100 %

Sposób punktowania ofert :

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
obliczonych w oparciu o wzór:

cena minimalna z ofert ważnych
------------------------------------------ x waga x 100
cena z oferty badanej

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

Ocena ofert każdorazowo dotyczy poszczególnych zadań.

Punkty za poszczególne zadania zostaną zsumowane.

Wybrana zostanie ta oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie zadania.


IX. PYTANIA I WYJAŚNIENIA DOTYCZĄCE SPECYFIKACJI.

1. Zapytania dotyczące specyfikacji powinny być kierowane na piśmie (także za pośrednictwem faxu, ale muszą być one wtedy niezwłocznie potwierdzone oryginałem) z adnotacją „zapytanie do konkursu – usługi transportowe”.
2. Wszystkich wyjaśnień dotyczących specyfikacji, Zamawiający będzie udzielał pisemnie.
3. Zamawiający udzielając pisemnych wyjaśnień jednemu z Oferentów, będzie przesyłał
ich treść innym Oferentom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków
zamówienia.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia
zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przed upływem terminu do
składania ofert.
5. Wszelkie informacje związane z konkursem udzielane są w siedzibie zamawiającego,
Sekcja Zaopatrzenia, pok. 028, tel. 61/88 50 643 (4), fax 61/8 52 19 48, 61/88 50 643.

6. Zamawiający nie przewiduje zebrania z Oferentami.


X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Oferty należy składać w: Wielkopolskim Centrum Onkologii ul. Garbary 15 61-866 Poznań
pok. 301 Kancelaria do dnia 18-05-2009r. do godz 9.00



XI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.
Otwarcie ofert jest jawne nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15 61-866 Poznań
pok. 323 - Biblioteka w dniu 18-05-2009 r. o godz. 10.00



XII TRYB OTWARCIA I OCENY OFERT.
1. Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w terminie podanym w pkt. XI specyfikacji.
2 Zamawiający, podczas otwarcia ofert, poda:
- nazwę i adres Oferenta,
- przedmiot oferty,
- cenę brutto oferty,
Oferenci mogą być obecni przy otwieraniu ofert. W przypadku nieobecności któregoś z
Oferentów na jego wniosek Zamawiający prześle informację podaną w pkt. XII. 2.
3. Następnie odbędzie się poufne spotkanie Komisji dokonującej oceny ofert.
4. Ocenie podlegać będzie spełnienie warunków formalnych określonych w niniejszej
specyfikacji. W odniesieniu do Oferentów, którzy spełnili postawione warunki, komisja
dokona oceny ich ofert stosownie do kryteriów podanych w pkt. VIII specyfikacji.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym
przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych przez nich ofert oraz dokumentów potwierdzających spełnienie
warunków, o których mowa w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej
specyfikacji.
6 Wyjaśnienia wymagają formy pisemnej i winny być opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.
7 Nie udzielenie odpowiedzi w terminie określonym przez Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.

XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERENTA ZŁOŻONĄ OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą upływa z dniem podpisania umowy.



XIV. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW KONKURSU..

1. Wynik postępowania zostanie ogłoszony w siedzibie Zamawiającego przez wywieszenie
na tablicy ogłoszeń oraz przekazany do wiadomości wszystkich Oferentów.
2. Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie o wyborze oferty po rozstrzygnięcia wyniku przetargu. W informacji Zamawiający wskaże firmę (nazwę) i siedzibę Oferenta, którego ofertę wybrano oraz cenę.
3. Wybrany Oferent zgłosi się celem podpisania umowy w terminie wskazanym w „informacji o wyniku postępowania”.


XV. PROJEKT UMOWY.
1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty umowa zostanie zawarta z Oferentem, który spełnia wszystkie postanowienia i wymagania zawarte w specyfikacji szczegółowych warunków konkursu oraz którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
2. Projekt umowy zawiera załącznik nr 4.
3. Korekta i zmiany cen mogą nastąpić na uzasadniony pisemny wniosek po okresie związania z ofertą, nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia o wyniku wyboru.



XVI ŚRODKI ODWOŁAWCZE PRZYSŁUGUJĄCE DOSTAWCY/WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
Rozstrzygnięcie protestu przez zamawiającego następuje w terminie 7 dni od jego wniesienia. W przypadku uwzględnienia protestu zamawiający powtarza oprotestowaną czynność. Brak rozpatrzenia protestu w przewidywanym ustawowo terminie poczytuje się za jego oddalenie. Od rozstrzygnięcia protestu lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie, oferentowi przysługuje odwołanie.



XVII. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA.
Ujawnianie treści protokołu, ofert oraz wszelkich informacji zawartych w składanych oświadczeniach i zaświadczeniach w trakcie prowadzonego postępowania za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia w tym informacji stanowiących tajemnicę handlową w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji odbywać się będzie wg. poniższych zasad:
1. Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,
2. Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji,
3. Zamawiający wyznaczy członka komisji w którego obecności dokonana zostanie czynność przeglądania,
4. udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy

XVII I ZAŁĄCZNIKI:

Integralną część specyfikacji szczegółowych warunków konkursu stanowią niżej wymienione załączniki:
- formularz oferenta,
- formularz cenowy oferty,
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. V specyfikacji,
- projekt umowy.






Poznań, dnia .................. .................................................
Specyfikację zatwierdzam.











załącznik nr 1

FORMULARZ OFERENTA

Nazwa Oferenta oraz numer wpisu do właściwego rejestru i oznaczenie organu dokonującego wpis – w odniesieniu do osób, o których mowa w art. 35 ust. 1

.............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
Nazwa Oferenta
Siedziba Oferenta
Numer telefonu / fax
Emailto:...............................................................................................
Numer REGON
Numer NIP

Dla : Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15 61-866 Poznań
W związku z postępowaniem na : ........................................................................................
................................................................................................................................................
oferujemy wykonanie zamówienia za cenę:


Zadanie Nr 1 Karetka pogotowia z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym

 za transport na terenie m. Poznania w 1 stronę – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych : .......................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........% .................. zł.
słownie złotych : .......................................................................................

 za transport na terenie m. Poznania w 2 strony – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych: .........................................................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........% .................. zł.
słownie złotych : .......................................................................................

 za transport poza terenem m. Poznania - cena za 1 km + cena za 1 wozogodzinę.
cena brutto ........................................zł.
w tym podatek VAT w wysokości .........% .................. zł.
słownie złotych : .......................................................................................

Zadanie Nr 2 Karetka reanimacyjna.

 za transport na terenie m. Poznania w 1 stronę – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych : .......................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%

 za transport na terenie m. Poznania w 2 strony – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych: .........................................................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%

 za transport poza terenem m. Poznania - cena za 1 km + cena za 1 wozogodzinę.
cena brutto ........................................zł.
w tym podatek VAT w wysokości .........%



Dostępność usług:
Sposób zgłaszania usług transportowych:
• Telefonicznie
• ................................................
• ................................................



Środki łączności w miejscu Oferenta ( Dyspozytornia):
A. Telefon stacjonarny - numer(y) abonenta.......................................................................
B. Telefon komórkowy - numer(y) abonenta......................................................................

OŚWIADCZENIE OFERENTA

1. Oświadczamy, że nasza oferta odpowiada warunkom zamówienia, zapoznaliśmy się ze specyfikacją szczegółowych warunków konkursu, i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2. Akceptujemy wymagania Zamawiającego opisane w specyfikacji szczegółowych warunków konkursu.
3. Oświadczamy, że zawarte w specyfikacji postanowienia umowy-projekt ( załącznik nr 4 ) został przez nas zaakceptowany i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń.
4. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Spełniamy wymagania stawiane w zakresie posiadania właściwych dla rodzaju prowadzonej działalności uprawnień i zezwoleń.
6. Termin płatności faktur 30 dni.
7. Termin wykonania zamówienia – Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od 11.07.2009 r. do 28.02.2011 r.




DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ

1. .......................................................................................................................................................

2. .......................................................................................................................................................

3. ......................................................................................................................................................

4. .......................................................................................................................................................

5. .......................................................................................................................................................





ZASTRZEŻENIA OFERENTA:

Oferent zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania ( zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ):

1. ............................................................................................................

2. ............................................................................................................

3. ............................................................................................................

4.............................................................................................................

5.............................................................................................................



-------------------------------------
miejscowość, data.

...................................................................................................
Podpis i pieczątka osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta.







Załącznik nr 1a
Oferowana cena przedmiotu zamówienia – formularz cenowy





Zadanie / Rodzaj usługi
Teren miasta Poznania

Teren poza miastem Poznań
w jedną stronę
cena ryczałtu za zdarzenie

w dwie strony
cena ryczałtu za zdarzenie

cena 1 km
cena 1 wozogodziny
cena netto
cena brutto
cena netto cena brutto cena netto cena brutto cena netto cena brutto
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Zadanie 1 – usługi transportowe karetką pogotowia z kierowcą , sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym
Zadanie 2 – usługi transportowe karetką reanimacyjną.




................................................................................
podpis osoby upoważnionej



Załącznik nr 2






O Ś W I A D C Z E N I E


Data:

Nazwa oferenta

Adres oferenta


Oświadczamy, że Firma, którą reprezentujemy:

1. jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac objętych przedmiotem zamówienia,
3. dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,




Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Ponadto oświadczamy, ze wszystkie dokumenty oraz przedstawione oświadczenia są zgodne z prawdą.



______________________________________ _________________________________
Imiona i nazwiska osób uprawnionych Podpisy osób uprawnionych do
do reprezentowania Oferenta reprezentowania Oferenta












Załącznik nr 3


U M O W A ( projekt )
zawarta w dniu ............................. w Poznaniu pomiędzy

..............................................................................................................................
..............................................................................................................
z siedzibą w .................................................................................... (nr kodu .............. )
działającym na podstawie wpisu do ................................................................................
zwanym w treści umowy „Wykonawca” w imieniu i na rzecz którego działa

1. ..................................................................................................

2. ..................................................................................................

a

Wielkopolskim Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
zwanym w treści umowy „Zamawiającym” , w imieniu i na rzecz którego działają

1. Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych – inż. Małgorzata Kołodziej - Sarna
2. Główny Księgowy- mgr Mirella Śmigielska

na podstawie rozstrzygniętego konkursu ofert, o następującej treści:

§ 1

1.Przedmiotem umowy jest świadczenie następujących usług na rzecz Zamawiającego:
 Zadanie nr 1 - usługi transportowe karetką pogotowia z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym
 Zadanie nr 2 - usługi transportowe karetką reanimacyjną,

Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie od 11.07.2009 r. do 28.02.2011 r.


2. Na wyposażenie medyczne i poza medyczne pojazdów składają się:


dla zadania 1 . Karetka pogotowia:
- nosze wielofunkcyjne,
- butle tlenowe,
- pasy do noszy,
- prześcieradło,
- sygnał dźwiękowy ( syrena ),
- telefon komórkowy,
- radiotelefon
- ................................

dla zadania 2. Karetka reanimacyjna
- nosze wielofunkcyjne,
- butle tlenowe,
- pasy do noszy,
- prześcieradło,
- sygnał dźwiękowy ( syrena ),
- telefon komórkowy,
- radiotelefon
- defibrylator
- respirator
- ssak mechaniczny
- pulsoksymetr
- ....................

3. Wynajmujący zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością, a w szczególności musi wykazać pełną dyspozycyjność oraz podstawiać pojazd sprawny technicznie, czysty na zewnątrz i wewnątrz.

4. Umowa realizowana będzie sukcesywnie w ciągu 4/czterech lat od daty podpisania umowy.

5. Środki łączności w siedzibie Wykonawcy:

telefon stacjonarny numer : ..............................................
telefon komórkowy numer : ..............................................

§ 2

1. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia następujących pojazdów.


Typ pojazdu Ilość pojazdów Dni tygodnia Godziny

Zad. 1. Karetka z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem
7 dni w tygodniu
na wezwanie
w przeciągu 1-4 godz.
termin transportu uzgodniony każdorazowo z zamawiającym


Zad. 2. Karetka reanimacyjna

7 dni w tygodniu
na wezwanie
na RATUNEK ŻYCIA - CITO! Natychmiast , na planowany transport 1-4 godz.




2. Zamawiający może zgłosić dodatkowe zapotrzebowanie na pojazd inny niż
określony w § 2.1.

§ 3

1. Wartość umowy ustala się na kwoty wymienione w pkt. 3.
2. Ewentualna korekta i zmiany cen mogą nastąpić po 12 miesiącach na pisemny wniosek, jeżeli spowodowane zostały zmianami urzędowymi lub cen producenta, niezależnymi od Dostawcy /Wykonawcy, co każdorazowo wymaga udokumentowania.
Ceny jednostkowe przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 obejmują:


Zadanie Nr 1 Karetka pogotowia z kierowcą, sanitariuszem i lekarzem lub ratownikiem medycznym

 za transport na terenie m. Poznania w 1 stronę – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych : .......................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%

 za transport na terenie m. Poznania w 2 strony – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych: .........................................................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%

 za transport poza terenem m. Poznania - cena za 1 km + cena za 1 wozogodzinę.
cena brutto ........................................zł.
w tym podatek VAT w wysokości .........%

Zadanie Nr 2 Karetka reanimacyjna.

 za transport na terenie m. Poznania w 1 stronę – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych : .......................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%

 za transport na terenie m. Poznania w 2 strony – cena ryczałtu za zdarzenie,
cena brutto ........................................zł.
słownie złotych: .........................................................................................
w tym podatek VAT w wysokości .........%


 za transport poza terenem m. Poznania - cena za 1 km + cena za 1 wozogodzinę.
cena brutto ........................................zł.
w tym podatek VAT w wysokości .........%

3. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy. Nr konta:
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
nie później niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
4. Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§ 4

1. Podstawą do obliczenia wynagrodzenia za zadania Wykonawca fakturować będzie na podstawie pisemnych zleceń na transport chorego wystawionych przez dany Oddział Zamawiającego, potwierdzonych podpisem i pieczątką imienną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (Ordynatora lub lekarza do tego upoważnionego).
2. Godziny najmu pojazdu (dotyczy wozo/godziny) oblicza się zaokrąglając czas pracy do 0,5 godz. ( mniej niż 15 min. w dół i powyżej 15 min. w górę ).
3. Wykonawca załączał będzie do faktury specyfikację , która będzie zawierała nr zlecenia, datę, godzinę zlecenia, oddział, osobę zlecającą, nazwisko pacjenta, trasę przejazdu, ilość przejechanych kilometrów(nie dotyczy pojazdów ryczałtowych), cenę usługi
4. Wykonawca usługi jest zobowiązany do zaopatrzenia kierowcy w kartę drogową.
5. W razie awarii pojazdu Wykonawcy lub planowanej i nieplanowanej nieobecności kierowcy oraz innych nieprzewidzianych okoliczności Wykonawca podstawi odwrotnie pojazd zastępczy – na własny koszt.

§ 5

1. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić do kontroli dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia.
2. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy jest:
..........................................................................
3. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego jest:
..........................................................................

§ 6

1. Zamawiającemu nie wolno przeciążać pojazdu ani wykorzystywać go niezgodnie z przepisami pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy.
2. Kierowca ma obowiązek wykonywania czynności związanych ze świadczeniem usług transportowych np. przenoszenie krwi, preparatów krwiopochodnych, wyników oraz towarów nie powodujących zanieczyszczenia pojazdu i jego wykluczenia z eksploatacji oraz inne prace wynikające z kwalifikacji przy zachowaniu obowiązujących zasad BHP.

§ 7

1. Wykonawca zastrzega sobie prawo wstrzymania wykonania usługi w przypadku nie uregulowania należności w terminie podanym w § 3 pkt. 4 oraz niedopełnienia innych warunków umowy.
2. W przypadku nienależytego lub nieterminowego wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,- PLN.
3. W razie nie wywiązania się z umowy – w odniesieniu do § 2 pkt. 2 i § 4 pkt. 5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000,- PLN.
4. W razie zwłoki w dokonaniu zapłaty Zamawiający obowiązany jest zapłacić odsetki ustawowe.
5. Jeżeli rzeczywista szkoda przekroczy wysokość kary umownej strony mogą dochodzić odszkodowania przekraczającego karę umowną.

§ 8

Oferent ponosi odpowiedzialność za szkody będące następstwem jego działalności związane z wykonywaniem umowy.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wyłączającą odpowiedzialność zamawiającego od w/w szkód.

§ 9

Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktury VAT na podstawie § 38 ust.8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21.12.1995 r w sprawie podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym ( Dz. U. nr 154 poz. 797 ) i zgadza się na wystawienie faktur VAT bez jego podpisu.
Numer identyfikacyjny Zamawiającego NIP 778-13-42-057.

§ 10

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

§ 11
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

§ 12

Ewentualne spory wynikające z wykonania niniejszej umowy Strony poddają jurysdykcji
właściwego rzeczowo Sądu Powszechnego w Poznaniu.

§ 13

Umowę sporządzono w 2/dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:

...................................... .................................


« Powrót do szczegółów ogłoszenia