Regulamin konferencji Young Scientits' Forum 2.0
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin Konferencji Young Scientists' Forum 2.0 (dalej nazywany Regulaminem) określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji Young Scientists' Forum 2.0 (dalej nazywana Konferencją) oraz Wielkopolskiego Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, (dalej nazywanym WCO), organizatora Konferencji.
- Organizatorem Konferencji jest Wielkopolskiego Centrum Onkologii z siedzibą w Poznaniu, (ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
- Konferencja, odbywa się w terminie, miejscu oraz formie wskazanej przez Organizatora.
- Konferencja będzie odbywać się w całości w języku angielskim, w formacie hybrydowym, oznaczającym możliwość uczestnictwa czynnego i biernego zarówno online jak i na miejscu, w siedzibie WCO.
- Uczestnikami Konferencji (dalej nazywani Uczestnikami) mogą być lekarze onkolodzy radioterapeuci, onkolodzy kliniczni oraz rezydenci w trakcie specjalizacji, fizycy medyczni, radiobiolodzy i biotechnolodzy, farmaceuci, elektroradiolodzy oraz studenci.
- W ramach Konferencji będą odbywać się sesje naukowe oraz wystawa firm branży sprzętowej i technologicznej. Program Konferencji dostępny jest na dedykowanej stronie internetowej.
-
Konferencja ma charakter konkursu prac naukowych (dalej nazywany Konkursem) zgłaszanych przez uczestników. Jury złożone ze specjalistów w danych dziedzinach oceni nadesłane abstrakty a następnie zakwalifikuje wybrane abstrakty do prezentacji ustnej podczas trzech tematycznych sesji Konferencji, wymienionych w programie. Wymagania i zasady nadsyłania abstraktów znajdują w zakładce "Wymagania dotyczące nadesłanych abstraktów i prezentacji ustnej".
Ocenie będzie podlegać zarówno wartość merytoryczna nadesłanego abstraktu jak i jego prezentacja oraz dyskusja z Jury, polegająca na odpowiedzi na zadane pytania dotyczące prezentacji. Jury na podstawie uzyskanej łącznej punktacji wyłoni trzech/troje zwycięzców Konkursu, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. Zasady oceniania abstraktów i wypowiedzi ustnej znajdują się w zakładce "Zasady oceniania nadesłanych abstraktów i prezentacji ustnej".
-
Organizator przewiduje nagrody dla zwycięzców Konkursu w postaci:
- I nagroda: pełna opłata za uczestnictwo w wybranym europejskim kongresie tematycznie związanym z onkologią w 2025 roku, łącznie z podróżą i zakwaterowaniem podczas kongresu, do kwoty 8 000 zł,
- II nagroda: pełna opłata za uczestnictwo w wybranym krajowym kongresie tematycznie związanym z onkologią w 2025 roku łącznie z podróżą i zakwaterowaniem podczas kongresu, do kwoty 4 000 zł,
- III nagroda: pełna opłata za uczestnictwo w wybranym dowolnym kursie związanym z tematyką konferencji w 2025 roku, do kwoty 2 000 zł.
Nagroda za najlepszy plakat: bezpłatna rejestracja na konferencję Young Scientists’ Forum 2.0 w 2025 roku, lub ekwiwalent pieniężny w razie odwołania konferencji Young Scientists’ Forum 2.0 w 2025 roku. Autor będzie też miał możliwość prezentacji ustnej kontynuacji tematu przedstawionego w pracy plakatowej.
W przypadku prac kilku autorów nagrodę otrzymuje tylko pierwszy autor abstraktu, który jednocześnie prezentuje pracę zakwalifikowaną do wystąpienia ustnego.
Jeżeli z przyczyn losowych pierwszy autor nie będzie mógł przedstawić pracy i będzie ona prezentowana przez współautora, wówczas nagroda jest wspóldzielona przez obu autorów.
Wszystkie nagrody mogą być wykorzystane wyłącznie w 2025 roku.
- Każdy Uczestnik, biorący udział w Konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa w Konferencji.
Rejestracja uczestnictwa w Konferencji
- W celu wzięcia udziału w Konferencji uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji oraz terminowego uiszczenia opłaty w wysokości i na konto wskazane na stronie Konferencji.
-
Warunkami uczestnictwa w Konferencji są:
- zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Konferencji. Podczas zgłoszenia Uczestnik podejmuje decyzję o uczestnictwie online lub na żywo. Po uiszczeniu opłaty nie ma możliwości zmiany tej decyzji.
- uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora na stronie Konferencji.
- termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu wskazanym przez Organizatora na stronie wydarzenia.
- zgłoszenie uczestnictwa oraz uiszczenie opłaty obowiązuje zarówno Uczestników biorących udział w konkursie i wysyłających abstrakty jak i Uczestników, którzy nie wyślą abstraktu a chcą wziąć bierny udział w Konferencji.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
Zgłoszenie uczestnika zgłaszającego abstrakt
- Uczestnicy po zgłoszeniu abstraktu muszą zostać zakwalifikowani przez Komitet Naukowy Konferencji i Jury do prezentacji ustnej w jednej z sesji Konferencji.
- Uczestnik wysyła abstrakt prezentacji przygotowany zgodnie z zaleceniami Organizatora ("Wymagania dotyczące nadesłanych abstraktów i prezentacji ustnej") przez zakładkę na stronie Konferencji: "Zgłoś abstrakt" nie później niż do dnia wskazanego na stronie Konferencji.
- Zasady kwalifikacji abstraktu do prezentacji ustnej przez Komitet Naukowy Konferencji i Jury określone są w zakładce " Zasady oceniania nadesłanych abstraktów i prezetacji ustnych".
- Abstrakty zakwalifikowane do prezentacji plakatowej będą udostępniane w trakcie konferencji na dedykowanej stronie internetowej.
- Wygłaszane przez Uczestników tezy i poglądy są poglądami wygłaszającego je Uczestnika i Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich formę ani treść merytoryczną.
- Uczestnicy nie mogą wygłaszać tez i poglądów nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji jakichkolwiek osób na tle rasowym, kulturowym, etnicznym, wyznaniowym, światopoglądowym lub ze względu na płeć. Ponadto niedopuszczalne jest propagowanie ideologii i symboliki związanej z ustrojami totalitarnymi.
Opłaty
- Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji jest zamieszczona na stronie Konferencji.
- Opłatę za udział w Konferencji należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora. Informacje wymaganych o opłatach znajdują się również na stronie Konferencji.
- Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora na stronie Konferencji upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
- Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny na potwierdzenie dokonanych wpłat.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w Konferencji.
- Koszt udziału w Konferencji, ewentualnego pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
Rezygnacja z udziału w Konferencji
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji w terminie 14 dni od daty rezerwacji uczestnictwa nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia Konferencji. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej na formularzu (załącznik do niniejszego Regulaminu.)
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Konferencji Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia rezygnacji zwróci wszelkie uiszczone przez Uczestnika opłaty na wskazane przez niego konto bankowe.
- Po zgłoszeniu na Konferencję, wybraniu formy uczestnictwa oraz uiszczeniu opłaty za wybrana formę uczestnictwa Organizator nie przewiduje możliwości zmiany trybu uczestnictwa Uczestnika w Konferencji z online na uczestnictwo na miejscu i odwrotnie, po uiszczeniu opłaty konferencyjnej.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie drogą mailową na adres e-mail: biuro@wco.pl.
- Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Dane osobowe
- Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych pozyskanych w związku z organizacją Kampanii jest Organizator. Z Administratorem można się skontaktować listownie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora ul. Garbary 15, 61-866 Poznań bądź na pocztą elektroniczną pod adresem: dyrektor@wco.pl.
- W Wielkopolskim Centrum Onkologii wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: daneosobowe@wco.pl lub pisemnie na adres ul. Garbary 15, 61-866 Poznań z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
-
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe uczestników Konferencji będą przetwarzane na podstawie
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wykonania umowy, tj. w celu zarejestrowania się na wydarzenie naukowe oraz do wykonania Umowy lub czynności na żądanie użytkownika przed zawarciem Umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (wyrażona zgoda) do celów rejestracji na wydarzenie, kontaktu z użytkownikami i przekazania wybranych materiałów po wydarzeniu naukowym,
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO dla celów podatkowo-księgowych w związku z rozliczeniem użytkownika w udziale w wydarzeniu naukowym.
- Pozyskane dane przetwarzane będą przez Organizatora do czasu osiągnięcia celu oraz przez okresy przewidziane przepisami prawa w tym zakresie, który może zostać przedłużony o okres dochodzenia roszczeń przysługujących Organizatorowi w stosunku do niego.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do uczestnictwa w wydarzeniu naukowym. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości skorzystania uczestnictwa w Konferencji.
- Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na dotychczasową zgodność przetwarzania z prawem. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Organizator informuje, że podczas Konferencji będą wykonywane zdjęcia celem dokumentacyjnym dane wydarzenie, które następnie będą publikowane na stronie internetowej i portalach społecznościowych Organizatora.
- Szczegółowy zakres przetwarzania danych osobowych został określony w Klauzuli obowiązku informacyjnego – uczestnik wydarzeń naukowych stanowiący załącznik (Załącznik nr 1 (PDF, 226KB)) do niniejszego Regulaminu, znajdujący się pod tekstem Regulaminu.
Postanowienia końcowe
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
- Jeżeli z przyczyn losowych nie będzie możliwości przyznania nagród, nie przewiduje się ich późniejszego przyznania.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
- Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Konferencji.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Konferencji, w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.