Szanowni Państwo,
Zakończyliśmy etap wdrażania Systemu Informatycznego, przetestowaliśmy jego funkcjonalność oraz zebraliśmy Państwa uwagi i sugestie co do organizacji i rozliczeń.
W związku z powyższym, wychodząc naprzeciw Państwa prośbom uprzejmie informujemy iż od dnia 1 września zmieniamy sposób obiegu dokumentów, tj.:
Każdy pacjent otrzymujący świadczenie w Państwa placówce nadal powinien podpisać (wygenerowane w Systemie Informatycznym) dokumenty:
- Formularz zgłoszeniowy
- Oświadczenie uczestnika (dot. RODO)
- Oświadczenie o udzielonym świadczeniu
- Oświadczenie o wzroście wiedzy
Zmiana polega na tym, że wszystkie ww. dokumenty należy przesłać do Biura Projektu razem z wystawioną fakturą/rachunkiem za dany okres rozliczeniowy.
Dotyczy to wszystkich pacjentów, również tych kierowanych przez Państwa na dalszą diagnostykę (video/dermatoskopową).
Pacjenci kierowani do dalszej diagnostyki otrzymują od Państwa i przekazują lekarzowi, do którego zostali skierowani, wydrukowane „Skierowanie” (wygenerowane w Systemie po wybraniu stosownej opcji w Karcie Pacjenta).
Równocześnie, w związku z faktem iż część świadczeniodawców zrealizowała już limity przyznane na rok 2019, uprzejmie informujemy iż Ministerstwo Zdrowia wyraziło zgodę na kontynuowanie świadczeń do wyczerpania łącznego limitu przyznanego na lata 2019-2021.