Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.

Numer zamówienia:

350/108/2020

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w pdf

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 214 000 EURO.

DOTYCZY: PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO 108/2020.

Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.

Nazwa oraz adres Zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500 fax. 61/8 52 19 48
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia
tel 61/88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.25 do 15.00
www.wco.pl mailto: zaopatrzenie@wco.pl

Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego poniżej 214.000 EURO, zgodnie z przepisami Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843), zwanej dalej Pzp oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw.

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku do niniejszej specyfikacji.
Jeżeli w treści dokumentacji przetargowej w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty, normy, ocen i specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych lub pochodzenie produktu, źródło lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować wyłącznie, jako przykładowe zastosowanie materiałów dla ustalenia wymaganego standardu, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia, o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych np. innym znakiem towarowym, patentem, normą lub pochodzeniem. Za produkty lub rozwiązania równoważne uznaje się takie, które odpowiadają lub przewyższają pod względem, jakości, funkcjonalności, składu i parametrów technicznych produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ a także ich nie obniżają.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1 Urządzenia komputerowe.
Termin wykonania zamówienia – dla pakietów:
Lp. Produkt Termin obowiązywania gwarancji Okres odnowienia
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-20
2023-05-19
2021-05-20 12 miesięcy
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 2021-05-03
2021-06-14
2021-03-20
2021-03-20
2021-12-23
2021-12-23
2022-02-23
2022-02-23
2021-05-03
2021-06-14 12 miesięcy
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-11
2021-12-17 12 miesięcy
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 2021-12-31 12 miesięcy
5 Serwer PrimergyBX920S3 2018-04-22 12 miesięcy
6 Serwer PrimergyBX920S3 2021-02-27 12 miesięcy
7 Serwer PrimergyRX200S8 2021-10-11 12 miesięcy
8 Serwer PrimergyBX900S1 2021-05-03 12 miesięcy

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
1.1. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
1.2. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego.
1.3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
1.4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
2 Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Godziny pracy WCO – 7.25 - 15.00.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim.
Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W przypadku nie potwierdzenia przez Wykonawcę faktu przekazania przez Zamawiającego zawiadomień, oświadczeń wniosków lub informacji, Zamawiający uzna, że dotarły one do Wykonawcy w dniu i godzinie ich nadania i były czytelne.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: w terminach wskazanych w art. 38 ust. 1 Pzp z uwzględnieniem art. 11.8 Pzp pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę treści specyfikacji Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, chyba, że specyfikacja nie podlega udostępnieniu na stronie internetowe
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- Merytorycznie: dr n. o zdr. inż. Mocydlarz-Adamcewicz Mirosława - Kierownik Działu Informatyki/Inspektor Ochrony Danych – tel. 61/88 50 678
i/lub
mgr inż. Kowalczyk Dariusz - Z-ca Kierownika Działu Informatyki/Administrator Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych – tel 61/88 50 883
- Formalno/prawnie - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia: Katarzyna Witkowska i/lub Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus tel. 61/88 50 643 (...644) fax 61/88 50 698.

Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Opis sposobu przygotowywania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami Pzp oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert.
Na zawartość oferty składa się:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ
Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ
6. Do oferty należy dołączyć:
a) ·oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ
b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy, (jeżeli dotyczy).
7. Do oferty zaleca się dołączyć:
a) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Oferta, tzn. formularz ofertowy i wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę albo osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku podpisania oferty oraz innych wymaganych dokumentów i oświadczeń przez osoby niefigurujące we właściwym rejestrze lub niewpisane do właściwej ewidencji, dla uznania ważności oferty, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osoby umocowane lub poświadczone notarialnie.
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz. U.2016 r. poz. 1126 z p.zm.], składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Zaleca się by oferty były połączone tj. (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym Wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 108/2020 - Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.
Nie otwierać przed.......................................... /datą otwarcia ofert/
b) Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
c)Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony jak wyżej i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy i winna być zaadresowana w następujący sposób:
Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 108/2020 – Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27/01/2021 r. do godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27/01/2021 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego – Budynek Kantor Cegielskiego – Rotunda – parter pokój nr 001.
Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z Pzp i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający poprawia w ofercie:
oczywiste omyłki pisarskie,
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty

Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w Pzp i spełniają wymagania określone w SIWZ.
Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę, (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp.
Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, Zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

C - 100 % cena
___________________________
Razem – 100 %

Cena: 100%

C=C_min/C(X) *100

C – liczba punktów przyznana badanej ofercie dla kryterium „cena”
Cmin – cena najniższa wśród cen złożonych ofert
C(X) – cena zawarta w badanej ofercie

Ocena końcowa oferty
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów przyznanych danej ofercie w kryteriach oceny ofert.

Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający po wyborze oferty niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
c) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5 Pzp, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2. Zamawiający informuje, iż umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania przy użyciu poczty elektronicznej zawiadomienia o wyborze oferty.
3. W przypadku wniesienia odwołania, umowa może być zawarta dopiero po ogłoszeniu wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp (art. 180 ust. 1 Pzp).
2. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności (art. 180 ust. 2 Pzp):
1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;
2) określenia warunków udziału w postępowaniu,
3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
4) odrzucenia oferty odwołującego,
5) opisu przedmiotu zamówienia,
6) wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Odwołanie wnosi się (art. 182 ust. 1 pkt. 1 i 2 Pzp): w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji (za pomocą poczty elektronicznej) o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia albo w terminie 10 dni, – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie (art. 182 ust. 2 Pzp) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
5. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert (art. 182 ust. 5 Pzp).
W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia (art. 182 ust. 6 Pzp).
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania (art.180 ust. 3 Pzp).
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu (art.180 ust. 4 Pzp).
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej(art.180 ust. 5 Pzp).
Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu (art. 198 a do art. 198 g Pzp).
Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem.

Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Maksymalna liczbę Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Pzp, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Pzp.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w specyfikacji.

Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy Zamawiającym a wykonawca, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej – PLN.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

Liczba części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.

Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 214.000 EURO zgodnie z przepisami Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy Pzp Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.



Poznań, dnia 28/12/2020 r.
Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:
/-/
Z up. Dyrektora
Pełnomocnik Dyrektora ds. Klinicznych
dr n.med.J.Jerzy Mazurek














Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................mailto:................................................
adres skrzynki ePUAP…………………………………..
NIP................................................REGON.........................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania ....................................
tel. ........................mailto: ………………..............................
Przedmiot oferty: Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania. 108/2020

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na przedmiot zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania.
Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik do specyfikacji - na kwotę:

Cena oferty:
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
W tym:
pakiet nr 1
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 2
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 3
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 4
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 5
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 6
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 7............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 8
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
Akceptujemy warunki płatności. Termin zapłaty – przelew 60 dni - od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Oferujemy realizacje zamówienia zgodną z dokumentem gwarancyjnym wydanym przez producenta pakietu serwisowego/gwarancyjnego
Oferujemy termin realizacji danego pakietu:
Lp. Produkt Termin obowiązywania gwarancji Okres odnowienia
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-20
2023-05-19
2021-05-20 12 miesięcy
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 2021-05-03
2021-06-14
2021-03-20
2021-03-20
2021-12-23
2021-12-23
2022-02-23
2022-02-23
2021-05-03
2021-06-14 12 miesięcy
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-11
2021-12-17 12 miesięcy
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 2021-12-31 12 miesięcy
5 Serwer PrimergyBX920S3 2018-04-22 12 miesięcy
6 Serwer PrimergyBX920S3 2021-02-27 12 miesięcy
7 Serwer PrimergyRX200S8 2021-10-11 12 miesięcy
8 Serwer PrimergyBX900S1 2021-05-03 12 miesięcy

Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami realizacji zamówienia i nie wnosimy do nich żadnych uwag. Oświadczamy, że spełniamy wszystkie wymagania i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, iż gwarantujemy odpowiednią, zgodną z obowiązującymi normami i przepisami, jakość wykonywanych dostaw. W przypadku wadliwie, niewłaściwie wykonanych dostaw zobowiązujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od zawiadomienia (wezwania) do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę /nie powierzę* podwykonawcom * Niewłaściwe skreślić. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie części zamówienia i firm podwykonawców.
Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze wszystkimi warunkami postępowania, w tym realizacji zamówienia i nie wnosimy żadnych uwag. Oświadczam/y/, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w niniejszym postępowaniu i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
Informujemy, że :
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić, jakie): …………………………………………………
dostępne są na stronie (podać adres strony internetowej): ……………………………………….
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić, jakie): …………………………………………………
dostępne są w dokumentacji przechowywanej przez Zamawiającego w postępowaniu nr (podać numer postępowania): ……………………………………….
Dokumenty:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań i nie podleganiu wykluczeniu do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Oświadczamy, że:
0 wybór oferty nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego
0 wybór oferty prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego :
Wskazać nazwę (rodzaj) towaru, dla, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania (oraz w formularzu cenowym wskazać ich wartość bez kwoty podatku)……………………….
Oświadczamy, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturze jest zgłoszony do Urzędu skarbowego i widnieje w wykazie podatników VAT na stronie internetowej ministerstwa Finansów www.podatki.gov.pl jeśli taki wymóg wynika z Ustawy o Vat.
Oświadczam/y/, iż jestem/śmy upoważniony/ni do reprezentowania firmy.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera zał. w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań finansowych.
Oświadczamy, że za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr _________ niniejsza oferta oraz wszystkie załączniki są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Informacja - Czy Wykonawca jest mikroprzedsiębiorstwem bądź małym lub średnim przedsiębiorstwem?
Odpowiedź: Wykonawca jest: (właściwe zakreślić)
0 mikroprzedsiębiorstwem
0 małym
0 średnim przedsiębiorstwem
Uwaga!
Mikroprzedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 10 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów EUR.
Małe przedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów EUR.
Średnie przedsiębiorstwa: przedsiębiorstwa, które nie są mikroprzedsiębiorstwami ani małymi przedsiębiorstwami i które zatrudniają mniej niż 250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 milionów EUR lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów EUR.
Oświadczamy, jako uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, że zapoznaliśmy się z klauzulą obowiązku informacyjnego przetwarzania danych osobowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii stanowiącą załącznik do niniejszego formularza ofertowego.
20. Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia art. przez jego wykreślenie).
21. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania.
22. Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ……… stron.

……………….., dn. …………………
………………………………………………………
Podpisy Wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 
zał. 1a
KLAUZULA OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO –
UCZESTNIK POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W WIELKOPOLSKIM CENTRUM ONKOLOGII.
UWAGA:
Niniejszy dokument stanowi własność Wielkopolskiego Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Poznaniu. Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone. Zabrania się dokonywania zmian treści, a także kopiowania i rozpowszechniania bez zgody wydawcy. Dokument udostępniany osobom przetwarzającym dane osobowe, stosownie do wykonywanych zadań w tym zakresie.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informuję, iż:
Administratorem danych osobowych jest Wielkopolskie Centrum Onkologii, z siedzibą w Poznaniu (61-866), ul. Garbary 15 .
We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem daneosobowe@wco.pl
WCO przetwarza dane zwykłe i/lub szczególnie chronione w zakresie wymaganym danym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp i mogą skutkować odstąpieniem od udziału w zamówieniu publicznym.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Jeżeli chce Pan/Pani skorzystać z w/w uprawnień – proszę wysłać wiadomość pocztową na adres daneosobowe@wco.pl
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wielkopolskie Centrum Onkologii, jako Administrator dba o poufność danych. Z uwagi jednak na konieczność wypełnienia celu przetwarzania danych oraz zapewnienia odpowiedniej zarówno organizacji pracy może udostępniać dane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp oraz podmiotom, z którymi Administrator zawarł oddzielne umowy powierzenia przetwarzania danych, a w szczególności:
Podmiotom w zakresie obsługi prawnej,
Podmiotom kontrolującym,
lub innym podmiotom upoważnionym na postawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane przez WCO, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Uwaga:
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.














……………………………………… Załącznik nr 2 do specyfikacji
(pieczęć Wykonawcy)
Nr postępowania 108/2020
FORMULARZ CENOWY

Przedmiotem zamówienia dla poszczególnych pakietów jest:
1. Przedłużenie gwarancji producenta sprzętu o 12 miesięcy na serwery, macierze i inny sprzęt firmy Fujitsu.
2. Przedłużenie o 12 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony przed wyciekiem informacji.
3. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wideokonferencji firmy Cisco.
4. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do zdalnej pomocy.
5. Przedłużenie o 36 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony antywirusowej
6. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie firmy Oracle.
7. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych.
8. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do dostępu zdalnego.

Ad 1
Wykaz urządzeń, dla których wymagane jest przedłużenie gwarancji:

Lp Produkt Numery seryjne urządzeń składowych Termin obowiązywania gwarancji Okres odnowienia Potwierdzenie:
numer katalogowy, (jeśli dotyczy) Cena jedn. netto Stawka vat % Wartość netto Wartość brutto
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 4511208512
4551236005
4551336007
4551303015
4561603009
4561445015
4561603006 2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-20
2023-05-19
2021-05-20 12 miesięcy
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 4511238636
4551349073
4551538015
4551530048
4561639002
4561639004
4561601002
4561650010
4551334060
4551349127 2021-05-03
2021-06-14
2021-03-20
2021-03-20
2021-12-23
2021-12-23
2022-02-23
2022-02-23
2021-05-03
2021-06-14 12 miesięcy
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 4621428007
JWXTP14180101
JWXTP14180037
JWXTP14180073
JWXTP15190016
JWXTP15190085
JWXTP15190078
JWXTP15370157
JWXTP16090204 2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-11
2021-12-17 12 miesięcy
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 LTDE65452479 2021-12-31 12 miesięcy
5 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007222 2018-04-22 12 miesięcy
6 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007023 2021-02-27 12 miesięcy
7 Serwer PrimergyRX200S8 YLNS012064 2021-10-11 12 miesięcy
8 Serwer PrimergyBX900S1 YKNM003238 2021-05-03 12 miesięcy
Razem:

Wymagane przedłużenie gwarancji na poziomie minimum – Next Business Day Recovery.

Ad 2
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie o 12 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony przed wyciekiem informacji.

Przedłużenie wsparcia od 2021-06-15 na 12 miesięcy. 1 szt.
Razem

Ad 3
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia - nazwa handlowa Ilość Potwierdzenie:
Numer katalogowy
(jeśli dotyczy) Cena jedn. Netto Stawka VAT w % Cena jedn. Brutto
1 Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wideokonferencji

Przedłużenie wsparcia od 2021-05-16 na 12 miesięcy. 3 szt.
Razem


Ad 4
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do pomocy zdalnej.
Przedłużenie wsparcia od 2021-06-03 na 12 miesięcy. 1 szt.
Razem


Ad 5
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do pomocy zdalnej.
Przedłużenie wsparcia od 2021-06-03 na 12 miesięcy 1 szt.
Razem


Ad 6
Przedłużenie usługi asysty technicznej Systemu Zarządzania Bazą Danych Oracle dla numeru usług serwisowych o numerach: 5437854, 8563737.
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie o 12 miesięcy usługi asysty technicznej dla numeru usług serwisowych 5437854. Koniec okresu wsparcia: 16.05.2021 r., przedłużenie do 2022-05-15 (wyrównanie terminów). 1
2 Przedłużenie o 12 miesięcy usługi asysty technicznej dla numeru usług serwisowych 8563737. Koniec okresu wsparcia: 13.11.2021r., przedłużenie do 2022-05-15 (wyrównanie terminów). 1
Razem


Ad 7
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych na okres 36 miesięcy

Przedłużenie wsparcia od 2021-10-10 na 36 miesięcy 1 szt.
Razem


Ad 8
L.P. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ POTWIERDZENIE:
NUMER KATALOGOWY, (JEŚLI DOTYCZY) CENA JEDN. NETTO STAWKA VAT % CENA JEDN. BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do dostępu zdalnego na okres 12 miesięcy.

Przedłużenie wsparcia od 2021-04-29 na 12 miesięcy 1 szt.
Razem




……………….., dn. ………………
(miejscowość)
_____________________________________________
Podpisy Wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.


Załącznik nr 3 do specyfikacji
Wykonawca:
…………………………………………………
………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)


Oświadczenie wykonawcy
Składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej, jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 108/2020 pn. ……………………………… (nazwa postępowania), prowadzonego przez ………………….…………………………………..…. (Oznaczenie Zamawiającego), oświadczam, co następuje:

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust 1 pkt 12-23 Pzp.
[UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie ww. przepisu]
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 5 Pzp .

…………….……. (Miejscowość), dnia ………….……. r.

…………………………………………
(podpis)
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..…………………....

…………….……. (Miejscowość), dnia …………………. r.

…………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA, KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że w stosunku do następującego/ych podmiotu/tów, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: …………………………………………………………… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. (Miejscowość), dnia …………………. r.

…………………………………………
(podpis)
[UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 Pzp]
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA, KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że w stosunku do następującego/ych podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami: ……………………………………………………………………..….…… (Podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. (Miejscowość), dnia …………………. r.

…………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

…………….……. (Miejscowość), dnia …………………. r.

…………………………………………
(podpis)









































Załącznik nr 4 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)
Nr postępowania 108/2020

OŚWIADCZENIE
Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. (Protokół z otwarcia ofert)

Zgodne z art. 24 ust. 11 Pzp z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ……………………………………………………………………………………………………………

Oświadczam/y, że wobec reprezentowanego przeze mnie podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp.

Nie przynależę do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Pzp z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym postępowaniu, *

lub
Należę do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Pzp z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w przedmiotowym postępowaniu,

i składam (nie składam) * wyjaśnienia i dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.*

..................................., dnia......................... r.
........................................................................
Podpis i pieczęć imienna osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy
*niepotrzebne skreślić

















Załącznik nr 5 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 108/2020

Na podstawie przepisów Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz.1843) w dniu _____________ pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784,
posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:

mgr inż. Magdalenę Kraszewską - Zastępcę Dyrektora ds. ekonomicznych
dr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a firmą:
______________________________
______________________________
______________________________
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: _____________________________________ prowadzącą działalność gospodarczą jako: _________________________________ lub zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą numer NIP: ____________ oraz numer REGON: _________________,
zwaną dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
______________________________
______________________________
została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 108/2020 przeprowadzonego na podstawie przepisów Pzp z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843)
Chwilą zawarcia niniejszej Umowy jest moment jej podpisania przez ostatnią ze stron.
Wykonawca, oświadcza, że:
posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje dostawy pakietów serwisowych (lub gwarancji na sprzęt) i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą Urządzeń oraz usług wsparcia technicznego,
oferowana usługa jest wolna od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.

§ 2
Przedmiotem niniejszej umowy jest: Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta dla sprzętu i oprogramowania pakiet nr …………… opisanego szczegółowo w siwz, zwanego w niniejszej umowie „Dostawy pakietów serwisowych (lub gwarancji na sprzęt)”.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z siwz i zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ____________________ – załączony formularz cenowy, stanowi integralną część niniejszej umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji terminu dostawy pakietów serwisowych (lub gwarancji na sprzęt) wg wymogów danego pakietu
Lp. Produkt Termin obowiązywania gwarancji Okres odnowienia
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-20
2023-05-19
2021-05-20 12 miesięcy
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 2021-05-03
2021-06-14
2021-03-20
2021-03-20
2021-12-23
2021-12-23
2022-02-23
2022-02-23
2021-05-03
2021-06-14 12 miesięcy
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-11
2021-12-17 12 miesięcy
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 2021-12-31 12 miesięcy
5 Serwer PrimergyBX920S3 2018-04-22 12 miesięcy
6 Serwer PrimergyBX920S3 2021-02-27 12 miesięcy
7 Serwer PrimergyRX200S8 2021-10-11 12 miesięcy
8 Serwer PrimergyBX900S1 2021-05-03 12 miesięcy
Wykonawca zobowiązuje się do dostawy pakietów serwisowych (lub gwarancji na sprzęt) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko w miejsce siedziby Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje do realizacji zamówienia z gwarancją wynikającą z dokumentu gwarancyjnego wydanego przez producenta pakietu serwisowego/gwarancyjnego
Zamawiający w chwili dokonania odbioru pakietu serwisowego/gwarancyjnego ma prawo do zbadania, czy jest on zgodny z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące pakietu serwisowego/gwarancyjnego niezbędne do jego prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności instrukcję obsługi, dokumenty gwarancyjne, licencje oraz (o ile dotyczy) wszelkie dokumenty niezbędne do zabezpieczenia Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, w tym w szczególności praw autorskich, patentowych, praw ochronnych na znak towarowy, licencji oraz inne dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie później niż w dniu dostarczenia Zamawiającemu pakietu serwisowego/gwarancyjnego.
Po dokonaniu prawidłowej realizacji umowy strony podpiszą protokół odbioru. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie funkcjonowania pakietu serwisowego/gwarancyjnego, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 14 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
Osobami uprawnionymi do podpisania protokołów, o których mowa w ust. 10 niniejszego paragrafu są:
- ze strony Wykonawcy: __________________________
- ze strony Zamawiającego: Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz, Dariusz Kowalczyk
W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w niniejszym paragrafie każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe pakietu serwisowego/gwarancyjnego nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego pakietu serwisowego/gwarancyjnego i żądania wymiany na pakiet serwisowy/gwarancyjny wolny od wad w przypadku dostarczenia Sprzętu niezgodnego z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego pakietu serwisowego/gwarancyjnego lub niezgodność jego parametrów technicznych lub jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 5 dni od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.
W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez producenta pakietu serwisowego/gwarancyjnego rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.

§ 3
Całkowita wartość przedmiotu umowy zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki ….....%.
W tym:
pakiet nr 1
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 2
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 3
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 4
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 5
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 6
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 7
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.
pakiet nr 8
............................. zł. netto, słownie:.............................................................................
............................ zł. brutto, słownie……………………………........................................
VAT w wysokości...................%.

W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany wartości przedmiotu zamówienia (umowy) wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa,
Zmiany, o których mowa w § 4 ust. 2 lit. a), b), następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca informuje Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem.
Zmiany, o których mowa w § 4 ust. 2 lit. a), b), wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Strony zgodnie postanawiają, iż zapłata za przedmiot umowy wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, nastąpi jednorazowo.
Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 4
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w przypadku:
zwłoki w wykonaniu Przedmiotu umowy karę umowną w wysokości 1 % łącznej wartości brutto umowy za każdy dzień opóźnienia – w przypadku zaoferowania korzystniejszego terminu niż wymagany termin maksymalny w specyfikacji.
nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności nie dostarczenie Przedmiotu umowy lub nie wykonywanie innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości:
- 5 % łącznej wartości brutto umowy.
c) całkowita wysokość kar umownych nie może przekroczyć 20% łącznej wartości brutto umowy.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Wykonawcy kar umownych. W przypadku:
nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy karę umowną w wysokości:
- 5 % łącznej wartości brutto umowy,
Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania ponad wysokość kar umownych tj. do pełnej wysokości poniesionej szkody.

§ 5
Zapłata za zamówione i dostarczone Przedmioty umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT (w formie papierowej na adres Zamawiającego lub formie elektronicznej na adres https://brokerpefexpert.efaktura.gov.pl w terminie do 60 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
W przypadku faktur, w których kwota należności ogółem stanowi kwotę, o której mowa w art. 19 pkt 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców, obejmujących dokonaną na rzecz podatnika dostawę towarów lub świadczenie usług, o których mowa w załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z późn. zm.) - faktura powinna zawierać wyrazy "mechanizm podzielonej płatności".

§ 6
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są: ·ze strony Wykonawcy – ..............................., tel......................................, ·
ze strony Zamawiającego – Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz tel. 61/88 50 678 i/lub Dariusz Kowalczyk tel. 61/88 50 883
W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7
Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy i rozwiązania jej ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje umowy lub wykonuje ją nienależycie, w sposób rażący naruszając istotne jej postanowienia po bezskutecznym upływie 15 dniowego terminu, wyznaczonego w wezwaniu do zaprzestania naruszeń lub usunięcia ich skutków skierowanego przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w Kodeksie Cywilnym, a także w przypadku powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
W takim przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu prawidłowego wykonania tej części umowy, która została wykonana do chwili odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Integralną częścią niniejszej umowy jest dokumentacja przetargowa, w tym w szczególności specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
Umowa niniejsza została sporządzona w 2/dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po 1/jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

Wykonawca: Zamawiający:

____________________ __________________________ 

Załącznik nr 6 do specyfikacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Warunki i poziomy wymaganego wsparcia dla pakietów.

Przedłużenie na gwarancji producenta sprzętu na 12 miesięcy na serwery, macierze i inny sprzęt firmy Fujitsu.
Przedłużenie gwarancji producenta sprzętu na serwery, macierze i napędy taśmowe Fujitsu – dla 8 urządzeń.
Wykaz urządzeń, dla których wymagane jest przedłużenie gwarancji:
Lp Produkt Numery seryjne urządzeń składowych
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 4511208512
4551236005
4551336007
4551303015
4561603009
4561445015
4561603006
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 4511238636
4551349073
4551538015
4551530048
4561639002
4561639004
4561601002
4561650010
4551334060
4551349127
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 4621428007
JWXTP14180101
JWXTP14180037
JWXTP14180073
JWXTP15190016
JWXTP15190085
JWXTP15190078
JWXTP15370157
JWXTP16090204
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 LTDE65452479
5 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007222
6 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007023
7 Serwer PrimergyRX200S8 YLNS012064
8 Serwer PrimergyBX900S1 YKNM003238
Wymagane przedłużenie gwarancji na poziomie minimum – Next Business Day Recovery zgodnie z warunkami producenta sprzętu na okres 12 miesięcy.
Przedłużenie gwarancji dotyczy wszystkich urządzeń wymienionych w kolumnie „Numery seryjne urządzeń składowych” powyższej tabeli. Przez przedłużenie gwarancji dla macierzy DX90 i DX600 Zamawiający rozumie przedłużenie dla macierzy i wszystkich półek wskazanych w powyższej tabeli. Nie jest wymagane przedłużenie gwarancji dla składowych elementów macierzy niewymienionych w tabeli, dla których gwarancja kończy się w roku 2022 lub później.

Przedłużenie o 12 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony przed wyciekiem informacji.

Zamawiający wymaga przedłużenia licencji i wsparcia technicznego producenta na okres 12 miesięcy dla oprogramowania do ochrony przed wyciekiem informacji. Wymagane jest zachowanie ciągłości funkcjonowania obecnie użytkowanego oprogramowania po wygaśnięciu obecnie użytkowanej licencji. Szczegółowy wykaz licencji do przedłużenia:
Forcepoint DLP Network (IP Protection) – 1000 sztuk
Essential Support for Forcepoint DLP Network (IP Protection) – 1 sztuka
Forcepoint DLP Endpoint (IP Protection) – 1000 sztuk
Essential Support for Forcepoint DLP Endpoint (IP Protection) – 1 sztuka
Przedłużenie wymagane dla powyżej podanych ilości oprogramowania.

Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wideokonferencji

Przedłużenie dotyczy 3 licencji posiadanych przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. licencji: Cisco WebEx (Product: L-WBX-MC-SB-EU=) A-SPK-NAMED-USER – 3 sztuki.
Zamówienie dotyczy licencji Zamawiającego związanych z posiadanym site o adresie:
https://wco-meeting.webex.com.

Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do pomocy zdalnej.
Przedłużenie dotyczy oprogramowania do pomocy zdalnej Real VNC :
1-YEAR SUBSCRIPTION RENEWAL ON A 1000 DESKTOP LICENSE FOR VNC CONNECT
ENTERPRISE z jednoczesnym zwiększeniem ilości licencji z 1000 do 1250 sztuk.
Zamawiający wymaga dostarczenia łącznie 1250 licencji z wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy poprzez dostarczenie klucza licencyjnego oraz potwierdzenia udzielenie licencji przez producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby z dostarczeniem licencji użytkowane oprogramowanie nie wymagało reinstalacji.

Przedłużenie o 36 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony antywirusowej
Przedłużenie dotyczy posiadanej przez Zamawiającego licencji: ESET Endpoint Protection Standard w ilości 1150 licencji. Zamawiający wymaga zwiększenia licencji do ilości 1300 sztuk.
Przedłużenie z wykorzystaniem obecnie używanego klucza produktu, bez konieczności rekonfiguracji stacji roboczych.
Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle
Przedłużenie dla posiadanych przez Zamawiającego kontraktów serwisowych:
Contract Item Name CSI Number Reference Number No of Users Order Number
8563737 Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual 20354388 106973674 2 57969
5437854 Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual 18478964 77759609 1 44873
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 14823254 39197235 1 21225
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 14801186 39160091 2 20980

Uwaga! Zamawiający wymaga konsolidacji terminów obowiązywania wsparcia do dnia 15.05.2022 r.

Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych na okres 36 miesięcy
Zamawiający wymaga przedłużenia na okres 36 miesięcy licencji i wsparcia technicznego dla posiadanych licencji Veeam Backup&Replication Enterprise Plus Perpetual – 14 sockets. Dodatkowe informacje dotyczące licencji i wsparcia technicznego: Support ID 01846377.

Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do dostępu zdalnego na okres 12 miesięcy.
Przedłużenie kontraktu serwisowego na poziomie Gold dla posiadanego przez Zamawiającego kontraktu o numerze CS_2020-10-20-3099.



























Terminy wygasania wsparcia dla pakietów

Przedłużenie na gwarancji producenta sprzętu na serwery, macierze i inny sprzęt firmy Fujitsu.
Wykaz urządzeń, dla których wymagane jest przedłużenie gwarancji:
Lp Produkt Numery seryjne urządzeń składowych Termin obowiązywania gwarancji Okres odnowienia
1 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511208512 4511208512
4551236005
4551336007
4551303015
4561603009
4561445015
4561603006 2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-03
2021-05-20
2023-05-19
2021-05-20 12 miesięcy
2 Macierz dyskowa Eternus DX90S2 Model:ET092DCU-4511238636 4511238636
4551349073
4551538015
4551530048
4561639002
4561639004
4561601002
4561650010
4551334060
4551349127 2021-05-03
2021-06-14
2021-03-20
2021-03-20
2021-12-23
2021-12-23
2022-02-23
2022-02-23
2021-05-03
2021-06-14 12 miesięcy
3 Macierz dyskowa Eternus DX600S3 Model:ET603SAU-4621428007 4621428007
JWXTP14180101
JWXTP14180037
JWXTP14180073
JWXTP15190016
JWXTP15190085
JWXTP15190078
JWXTP15370157
JWXTP16090204 2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-10-12
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-04
2021-12-11
2021-12-17 12 miesięcy
4 Napęd taśmowy EternusLT40S2 LTDE65452479 2021-12-31 12 miesięcy
5 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007222 2018-04-22 12 miesięcy
6 Serwer PrimergyBX920S3 YLDG007023 2021-02-27 12 miesięcy
7 Serwer PrimergyRX200S8 YLNS012064 2021-10-11 12 miesięcy
8 Serwer PrimergyBX900S1 YKNM003238 2021-05-03 12 miesięcy

Przedłużenie o 12 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony przed wyciekiem informacji.
Przedłużenie wsparcia od 2021-06-15 na 12 miesięcy.

Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wideokonferencji
Przedłużenie wsparcia od 2021-05-16 na 12 miesięcy.

Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do pomocy zdalnej.
Przedłużenie wsparcia od 2021-06-03 na 12 miesięcy.
Przedłużenie o 36 miesięcy licencji oraz wsparcia technicznego producenta na oprogramowanie do ochrony antywirusowej
Przedłużenie wsparcia od 2021-06-03 na 36 miesięcy.

Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle
Przedłużenie dla posiadanych przez Zamawiającego kontraktów serwisowych:
Contract Item Name CSI Number Reference Number Termin obowiązywania Wymagany termin odnowienia (do kiedy) – wyrównanie terminów
8563737 Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual 20354388 106973674 13-lis-21 15-maj-22
5437854 Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual 18478964 77759609 16-maj-21 15-maj-22
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 14823254 39197235 16-maj-21 15-maj-22
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual 14801186 39160091 16-maj-21 15-maj-22

Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych na okres 36 miesięcy
Przedłużenie wsparcia od 2021-10-10 na 36 miesięcy.

Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do dostępu zdalnego na okres 12 miesięcy.
Przedłużenie wsparcia od 2021-04-29 na 12 miesięcy.





Powyższe jest dodane w odrębnym pliku na stronie www.wco.pl – w zakładce niniejszego przetargu.

« Powrót do szczegółów zamówienia