Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług hostelowych dla pacjentów WCO

Numer zamówienia:

350/2/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja + zmodyfikowany projekt umowy WORD

Poznań, dn. 11.01.2018
EZ/350/2/2018/30


Do zainteresowanych

Dotyczy przetargu 350/2/2018

Wielkopolskie centrum Onkologii w Poznaniu informuje, iż dokonuje niniejszym modyfikacji siwz:
1) W Pkt. 2 ppkt. 38 opisu przedmiotu zamówienia poprzez wykreślenie zdania
Dla porównania i oceny ofert w kryterium cena 60 % Zamawiający przyjmie cenę jednostkową osobo/doby.

2) w załączniku 3 do siwz dokonuje zmiany treści par. 2. Zmodyfikowany projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego pisma.



Powyższe nie powoduje zmiany terminu składania i otwarcia ofert.

Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

Załącznik nr 3 do specyfikacji

UMOWA 2/2018

zawarta w Poznaniu dnia ………………… pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
1. inż. Małgorzatę Kołodziej – Sarnę – Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno - Eksploatacyjnych
2. dr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego
zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ,
a
.............................................................................................................,
z siedzibą w ..................................................................................................
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: __________________ lub zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadającą numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
zwaną/ym dalej ZLECENIOBIORCĄ
§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie 138o nr 2/2018
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
3. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał ekonomiczny i techniczny wymagany do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać przy świadczeniu usług przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów dotyczących ochrony obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się, ze względu na charakter chronionego obiektu do wyjątkowo starannego realizowania obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

§ 2
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy usług hostelowych w rozumieniu Ustawy o usługach turystycznych.
2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do realizacji usług hostelowych w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej przez Zleceniobiorcę ofercie z dnia ___________________ – załączony do złożonej przez Zleceniobiorcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Zleceniobiorca oświadcza, że:
a. posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje budynkiem, pokojami oraz infrastrukturą niezbędnymi do profesjonalnego świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny,
b. posiada wszelkie niezbędne zezwolenia i zgody wymagane przepisami prawa do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy,
c. posiadany przez niego budynek, pokoje oraz infrastruktura wykorzystywane do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy spełnia wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa,
d. jest wpisany do Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) oraz do ewidencji innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie
i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zleceniodawcy o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na sposób i termin wykonania świadczonych przezeń na rzecz Zleceniodawcy usług będących przedmiotem niniejszej umowy.
5. Zleceniobiorca zobowiązuje się dostarczyć Zleceniodawcy dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu na każde żądanie Zleceniodawcy, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przedmiotowego żądania.

§ 3
Zleceniobiorca zobowiązuje się niniejszym do świadczenia na rzecz Zleceniodawcy usług hostelowych polegających i spełniających n/w wymagania:

1. Liczba miejsc noclegowych 32 miejsc noclegowych (pakiet nr 1 – 12 miejsc noclegowych, pakiet nr 2 –20 miejsc noclegowych).
2. Pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe przeznaczone wyłącznie dla osób skierowanych przez Wielkopolskiego Centrum Onkologii
3. Każdy pokój musi posiadać szczelne okno/okna oraz drzwi zamykane na klamkę, posiadające odrębny klucz,
4. Powierzchnia każdego pokoju musi zapewnić swobodny dostęp przez każdą zakwaterowaną w nim osobę do swojego łóżka, szafy, szafki/stolika nocnego oraz swobodę poruszania się w sytuacji gdy w pomieszczeniu przebywają wszystkie mieszkające w nim osoby i rozłożone są wszystkie krzesła w przypadku gdy na wyposażeniu pokoju są krzesła składane ( zamawiający rozumie przez to, że każda z zakwaterowanych w pokoju osób musi mieć możliwość swobodnego wejścia do pokoju bez konieczności wstawania drugiej osoby zakwaterowanej w tym pokoju lub składania krzesła w przypadku gdy pomieszczenie wyposażone jest w krzesła składane).
5. Nieodpłatne sprzątanie pokoi hotelowych , pomieszczeń z których pacjent korzysta - rzetelne i efektywne sprzątanie, przy użyciu własnego sprzętu ręcznego-mopy, ścierki, odkurzacze do zbierania kurzu oraz materiałów.
a. Codzienne sprzątanie pomieszczeń hotelu – łazienek, toalet, sypialni, kuchenek, pokojów gościnnych, korytarzy wewnętrznych. Sprzątanie powinno obejmować – zebranie odpadów, wymiana worków z odpadami, mycie podłóg, toalet, wanien, pryszniców, kabin prysznicowych, umywalek, zlewów, kuchenek, odkurzanie dywaników, wykładzin, tapicerki meblowej.
b. Okresowe i gruntowne sprzątanie obiektu powinno obejmować:
a. Nie rzadziej niż na dwa tygodnie
- mycie podajników na ręczniki, mydło , papier toaletowy,luster, sprzętów TV
- usuwanie pajęczyn,
- mycie parapetów, wieszaków, szafek, stolików, krzeseł,foteli,
- mycie i doczyszczanie lamp oświetleniowych, kinkietów, baterii, odpływów, wyłączników, przycisków, klamek, obrazów, zwgarów, grzejników, gablot, tablic,
- mycie kuchenek - zmywarek do naczyń, lodówek, szafek kuchennych, piecyków, kuchenek mikrofalowych, stołów, dystrybutorów wody,
- mycie drzwi, klamek, poręczy,
b. Nie rzadziej niż raz na kwartał:
- mycie okien, gzymsów, żaluzji, rolet, wywietrzników, nawiewów,
- mycie sprzętów kuchennych
- czyszczenie wykładzin, dywanów, chodników, mebli tapicerowanych.
6. Sprzątanie pomieszczeń będzie odnotowane w Harmonogramie sprzątania – przez osobę dokonującą sprzątania. Harmonogram powinien być udostępniony pacjentom – wzór w załączeniu. Zleceniodawca zobowiązuje Zleceniobiorcę do prowadzenia harmonogramu oraz przekazywania go wraz z miesięczną fakturą. Zleceniodawca w trakcie kontroli ma prawo weryfikować zapisy w harmonogramie sprzątania.
7. Zleceniodawca dostarczy pacjentom odpowiednią ilość – papieru toaletowego, worków do odpadów, ściereczek i myjek kuchennych.
8. Nieograniczony dostęp do samodzielnego pomieszczenia kuchennego, wyposażonego w meble kuchenne, w kuchenkę gazową/elektryczną, w lodówki o pojemności adekwatnej do ilości osób, które będą z niej korzystały,. w czajnik lub automat z zimną i gorącą wodą, w naczynia kuchenne, w sztućce (w ilości odpowiadającej ilości zakwaterowanych osób). W pomieszczeniu kuchennym winna być możliwość przygotowania i podgrzania posiłku – śniadania i kolacji, bez możliwości gotowania dań obiadowych. Ilość miejsc do spożywania posiłków adekwatna do ilości zakwaterowanych osób.
9. Oddzielne pomieszczenie kuchenne/socjalne w każdym pokoju lub zespole pokoi (w przypadku np. mieszkania) tzn. bez konieczności wyjścia/przejścia przez przestrzeń ogólnodostępną (tzn. korytarz, klatkę schodową). W przypadku pokoi na różnych piętrach pomieszczenie kuchenne na każdym piętrze, wyposażone zgodnie z podpunktem 8.
10. Aneksy kuchenne/pomieszczenia kuchenne nie mogą znajdować się w pokojach dla gości.
11. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do deski do prasowania, żelazka, telewizora, komputera z dostępem do Internetu, pralki.
12. Zapewnienie w pokoju przynajmniej po jednej dla każdej osoby (gościa):
a. - szafki nocnej,
b. - lampki nocnej,
c. - krzesła/taboretu,
d. - szafy dwudzielnej z wydzieloną częścią na długie okrycia na wieszakach, wolną przestrzeń na buty i minimum dwie półki ( z miejscem na torbę turystyczną, walizkę lub plecak)
e. - w przypadku niezależnych mieszkań Zamawiający dopuszcza możliwość szafy/zabudowy z półkami/szufladami dla każdej osoby.
f. Łóżka sypialne nie mogą znajdować się w przestrzeniach wspólnych, nie dopuszcza się też oddzielenie przestrzeni sypialnej parawanami, kotarami, i podobnymi. Pokój sypialny musi być miejscem odpoczynku zamykanym drzwiami.
13. Zapewnienie kompletu pościeli dla każdej osoby tj. kołdry, poduszki, poszwy, prześcieradła, poszewki na poduszkę, dodatkowego koca na każde łóżko. Grubość kołder należy dostosować do pory roku. Materace, poduszki, kołdry, koce bez zabrudzeń i plam.
14. Zapewnienie w każdym pokoju noclegowym minimum: jednego punktu świetlnego o mocy adekwatnej do powierzchni pokoju, kosza na śmieci, czajnika bezprzewodowego
15. Wymiana pościeli minimum raz w tygodniu oraz każdorazowo po zmianie osoby zajmującej dane łóżko oraz w razie potrzeby., mycie łóżka każdorazowo po zdjęciu brudnej pościeli.
16. Własny zestaw kluczy zapewniający pełną niezależność ( w tym klucz od świetlicy dostępnej 24 h/7 dni; zamawiający dopuszcza możliwość każdorazowego zostawiania i odbierania klucza na stanowisku ochrony/recepcji budynku, przy zapewnieniu dostępu przez 24h/7 dni w tygodniu; zamawiający dopuszcza zaoferowanie usług bez udostępnienia świetlicy ale z zapewnieniem dostępu do TV w każdym lokalu mieszkalnym / pokoju.
17. Zapewnienie w pokojach noclegowych w miesiącach od IX do IV temperatury minimum 23 o C
18. Możliwość otwierania okien w celu wietrzenia, stolarka okienna oraz drzwiowa sprawna. W przypadku okien drewnianych stolarka okienna czysta, odmalowana bez odpadającej farby, szczelna.
19. Wejścia do budynku, w którym zlokalizowane będą miejsca noclegowe zajmowane przez pacjentów winny być zabezpieczone zamkiem otwieranym za pomocą klucza lub domofonu
20. Zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody w łazienkach przez całą dobę
21. Zapewnienie możliwości nieodpłatnego korzystania przez gości hotelowych z łazienki wyposażonej w wannę lub kabinę prysznicową; maksimum jedna łazienka na 10 osób lub modułowa, wielostanowiskowa na każdym piętrze, maksimum jedna toaleta na 6 osób, osobne dla kobiet i mężczyzn. Dostęp do toalety i łazienki na tym samym poziomie co pokoje.
22. Pokoje odrębne dla kobiet i mężczyzn
23. Pokoje nie mogą być przejściowe
24. Pokoje nie mogą być położone poniżej poziomu gruntu, poniżej poziomu otaczającego terenu ( w przyziemiu, piwnicy, suterynie) oraz powyżej 2 piętra, od 3 piętra wzwyż wymagana jest winda. Zamawiający dopuszcza pokoje na 3 piętrze bez windy, pod warunkiem, że odległość między kondygnacjami – wysokość pomiędzy poziomem powierzchni podłogi a poziomem podłogi na kondygnacji powyżej wynosi nie więcej niż 3,5 m.
25. Zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdej osoby ( winno być łóżko ramowe wraz z materacem ergonomicznym, rama łóżka o wysokości min. 20 cm nad podłogą). Wyklucza się łóżka piętrowe.
26. Oferent będzie prowadził ewidencję/ księgę gości hotelowych, która będzie podstawą do wystawienia faktury, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury.
27. Zleceniobiorca będzie wystawiał za każdy miesiąc fakturę.
28. Miesięczna wartość netto jednej faktury zostanie obliczona wg wzoru: (ilość dni w miesiącu x ilość miejsc noclegowych x cena netto za jedno miejsce) – minus 50 % ceny za niewykorzystane miejsca noclegowe
29. W regulaminie obiektu musi być zawarty punkt mówiący o dobie hotelowej, określający dobę trwającą od godziny 14:00 do godziny 12:00 następnego dnia. Po tej godzinie gość musi bezwzględnie opuścić pokój, a personel obiektu zapewni mu miejsce (świetlicę lub inne pomieszczenie na czas oczekiwania na transport). W przypadku pozostania w pokoju gość musi zapłacić za dodatkowe godziny pobytu. O tej sytuacji gość musi być bezwzględnie poinformowany. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z wyznaczonego miejsca wypoczynku dostępnego w obiekcie w przypadku braku świetlicy.
30. Regulamin obiektu wywieszony powinien być w widocznym miejscu.
31. Pacjenci powinni mieć możliwość wpisywania skarg i uwag (zeszyt, książka).
32. Oferent zapewnia całodobową obecność swojego pracownika/ów na terenie obiektu. Zamawiający dopuszcza całodobową ochronę obiektu przez 7 dni w tygodniu (stanowisko przy wejściu do budynku).
33. Zamawiający dopuszcza możliwość kontroli obiektu Zleceniobiorcy przez uprawnionego przedstawiciela Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia , na mocy i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
34. Okres wypowiedzenia umowy – 2/dwa miesiące.
35. Wyznaczeni pracownicy Centrum będą prowadzić całodobowy nadzór przez 7 dni w tygodniu nad działalnością obiektu.
36. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy ) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków w trakcie trwania umowy
37. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu oświadczenie o zgłoszeniu do Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI), rejestr prowadzi NFZ.

§ 4
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do udostępnienia miejsc noclegowych, o których mowa w § 3 niniejszej umowy pacjentom i pracownikom Zleceniodawcy zgłaszającym się z imiennym skierowaniem z Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zakwaterowania osób, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w pokojach oraz mieszkaniu, o których mowa w § 3 niniejszej umowy w taki sposób, aby w jednym pokoju znajdowały się osoby tej samej płci, chyba że wszystkie osoby mające znajdować się w danym pokoju wyrażą zgodę na odstąpienie od tej zasady.
3. Zleceniobiorca zobowiązuje się do prowadzenia imiennej ewidencji/księgi gości , która będzie podstawą do wystawienia faktur, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury.

§ 5
1. Z tytułu świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy wynagrodzenia:

a) w wysokości wg wzoru: (ilość dni …… x ……………………… miejsca] x zaoferowana cena netto za jedno miejsce

c)całkowita – maksymalna wartość zgodnie ze złożoną ofertą obejmująca okres obowiązywania umowy nie może przekroczyć kwoty:
netto ……………………..zł. (słownie: ………………………….…….),
brutto …………………….zł. (słownie: ………………………………..),
podatek VAT …………………..zł. (słownie: …………………………..).
Za miejsce niewykorzystane (gotowość) Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy 50 % zaoferowanej ceny za jedno miejsce.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu powiększone zostanie o podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa.
3. Wynagrodzenie, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu płatne będzie miesięcznie z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionych przez Zleceniobiorcę faktur VAT obejmujących wynagrodzenie za usługi świadczone w miesiącu poprzednim, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zleceniodawcę wraz z zestawieniem – wykazem liczby osób korzystających w danym miesiącu zgodnym z prowadzoną ewidencją/księgą gości hostelowych, przelewem na rachunek bankowy Zleceniobiorcy wskazany na fakturze.
4. Strony zgodnie postanawiają, że wszelkie koszty związane ze świadczeniem przez Zleceniobiorcę usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności koszty mediów, sprzątania, abonamentów, materiałów eksploatacyjnych, napraw i konserwacji obciążają wyłącznie Zleceniobiorcę.
5. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej usługi, będące przedmiotem niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość wynagrodzenia brutto, zaś wysokość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.

§ 6
1. Zleceniobiorca nie może powierzyć świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej.
2. W razie powierzenia przez Zleceniobiorcę świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej, Zleceniobiorca zobowiązuje się zapłacić na rzecz Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 10.000 zł.
3. Kara umowna, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu płatna będzie w terminie 7 dni od daty wezwania Zleceniobiorcy do zapłaty,
4. Zleceniobiorca zobowiązany jest w przypadku zgłoszonych przez pacjentów uzasadnionych zastrzeżeń co do realizacji zobowiązań określonych w § 3 zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 1000,- zł (jeden tysiąc złotych 00/100) za każde naruszenie.
5. Zleceniobiorca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zakwaterowanych gości przekazywaną Zamawiającemu wraz z fakturą. W przypadku stwierdzenia naliczania pełnej stawki za dobę osób nieprzebywających w hostelu naliczana będzie kara w wysokości 50 zł. za każdą osobo/dobę
6. Zleceniobiorca zobowiązany jest do prowadzenia harmonogramu sprzątania, który powinien być udostępniony pacjentom oraz przedkładany wraz z miesięczną fakturą. w przypadku naruszenia powyższego Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 1000,- zł (jeden tysiąc złotych 00/100) za każde naruszenie.

7. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków.
8. Wyznaczeni pracownicy Centrum będą prowadzić całodobowy nadzór przez 7 dni w tygodniu nad działalnością obiektu.
9. Dopuszcza się możliwość kontroli obiektu Zleceniodawcy przez uprawnionego przedstawiciela Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, na mocy i zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Nie wykorzystywane przez zamawiającego miejsca w hotelu, za które Zleceniodawca płaci kwotę stanowiąca 50% ceny osobo/doby nie mogą być wykorzystane przez Zleceniobiorcę do wynajmu osobom trzecim nie związanym ze Zleceniodawcą.


§ 7
1. Umowa niniejsza zawarta jest na czas określony od dnia 01 marca 2018 r. do dnia 28 lutego 2019 r.
2. Zleceniodawca przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy w przypadku niewykorzystania wartości maksymalnej, o której mowa w § 5 ust. 1.
3. Najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji świadczenia usług noclegowych Zleceniobiorca poinformuje Zleceniodawcę o gotowości świadczenia usług na rzecz Zleceniodawcy. W umówionym terminie jednak nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji świadczenia usług noclegowych przedstawiciele Zleceniodawcy dokonają oględzin obiektu noclegowego w celu stwierdzenia wykonania zobowiązań wskazanych w § 4 niniejszej umowy, niewykonanie któregokolwiek ze zobowiązań skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem umowy z winy Zleceniobiorcy.
4. Zleceniodawca ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy Zleceniobiorcy również w przypadku, gdy:
Zleceniobiorca w sposób rażący lub uporczywy naruszać będzie postanowienia niniejszej umowy, w szczególności:
- gdy trzykrotnie nie wykona lub nienależycie wykona którekolwiek ze zobowiązań wskazanych w § 3 niniejszej umowy,
- Zleceniobiorca nie będzie spełniał warunków, o których mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy.
5. W przypadku rozwiązania umowy z winy Zleceniobiorcy, Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy różnice pomiędzy ceną zaoferowanej usługi noclegowej, a ceną u innego Usługodawcy do czasu wyboru nowego Zleceniobiorcy przez Zleceniodawcę zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych jednak nie dłużej niż 60 dni. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do zapłaty w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej realizację usługi u innego Usługodawcy.
6. Każda ze stron może rozwiązać umowę w formie pisemnej, za dwumiesiecznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpiło rozwiązanie umowy.
7. Oświadczenie o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 8
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Zleceniobiorcy – ____________________, tel. ______________
oraz
ze strony Zleceniodawcy – Małgorzata Pietrasiak tel. 61/88 50 633 .
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 9
[POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH]

1. Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie (Zamawiający) jako Administrator Danych Osobowych w rozumieniu art. 7 pkt 4) Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 tj., dalej UODO) powierza w trybie art. 31 UODO Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych ze zbioru danych medycznych pacjentów WCO w zakresie:


2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Wykonawcę wyłącznie w celu realizacji usług, których świadczenie jest przedmiotem Umowy, określonym w paragrafie 2 niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów UODO oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy i ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z powyższymi przepisami oraz niniejszą ustawą.
4. Przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych, Wykonawca jest zobowiązany podjąć środki zabezpieczające zbiór danych, o których mowa w art. 36-39 UODO, oraz spełnić wymagania określone w przepisach, o których mowa w art. 39a. W zakresie tych przepisów Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak Administrator Danych Osobowych.
5. Przetwarzanie danych osobowych będzie obejmować operacje na danych, o których mowa w art. 7 pkt 2) UODO, a w szczególności:
………………………………………………………….
6. Dane osobowe będą przetwarzane w postaci tradycyjnej* i/lub w zakresie systemów informatycznych* :
……………………………………………………………………..
7. Wykonawca gwarantuje, że do przetwarzania danych osobowych dopuszczeni będą wyłącznie pracownicy Wykonawcy.
8. Wykonawca oświadcza, iż ma / nie ma* powołanego i zgłoszonego Administratora Bezpieczeństwa Informacji: .……………………………………………… do jawnego rejestru prowadzonego przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
9. W szczególnych przypadkach, jeżeli zachodzi uzasadniona konieczność dopuszczalne jest przetwarzanie danych osobowych pochodzących ze zbiorów danych osobowych Zamawiającego także przez pracowników Producenta, przy czym każdorazowo, jeżeli taka konieczność wystąpi, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, przed przydzieleniem dostępu do danych.
10. Upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 37 UODO oraz zobowiązania do zachowania w tajemnicy pozyskanych danych dla osób przetwarzających dane osobowe u Zamawiającego, zgodnie z art. 39 ust. 2. UODO, wydaje Wykonawca w postaci papierowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
11. Fakt wydania upoważnienia Wykonawca odnotowuje, zgodnie z art. 39 ust. 1 UODO w Ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
12. Każdorazowo przy zmianie personelu Wykonawcy dedykowanego do realizacji Umowy, Wykonawca będzie zobligowany do upoważnienia do przetwarzania danych osobowych nowych pracowników, zgodnie z art. 37 UODO oraz zobowiązania do zachowania w tajemnicy pozyskanych danych dla osób przetwarzających dane osobowe u Zamawiającego, zgodnie z art. 39 ust. 2. UODO.
13. Za zapoznanie pracowników Wykonawcy z przepisami ochrony danych osobowych odpowiada Wykonawca.
14. Wykonawca zapewnia, że oprogramowanie, w którym będą przetwarzane dane osobowe spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. Nr 100, poz. 1024).
15. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania powierzonych danych osobowych a w szczególności realizacji obowiązku zabezpieczenia tych danych. Zamawiający ma prawo realizacji obowiązku kontroli poprzez
a) żądanie złożenia pisemnych i ustnych wyjaśnień,
b) żądania dostarczenia kserokopii dokumentów, w szczególności Upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i Zobowiązania do zachowania w tajemnicy danych osobowych,
c) realizację kontroli poprzez inspekcję lokalizacji (przeprowadzania oględzin urządzeń, nośników oraz systemów informatycznych służących do przetwarzania danych), w których przetwarzane są powierzone dane osobowe.
16. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wskazań Zamawiającego mających na celu usunięcie stwierdzonych uchybień lub poprawę stanu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
17. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) kontroli Wykonawcy bez zbędnej zwłoki. Wykonawca zapewni udział przedstawiciela Zamawiającego w kontroli GIODO Wykonawcy w zakresie, w jakim kontrola ta będzie dotyczyć danych osobowych, których Administratorem Danych Osobowych jest Zamawiający.
18. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich danych osobowych uzyskanych od Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia Umowy.
19. W razie stwierdzenia naruszenia przez Wykonawcę postanowień przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2.000,00PLN za każdy pakiet ( słownie: dwa tysiące zł 00/100) za każdy przypadek naruszenia w terminie 7 dni od daty doręczenia wezwania do jej zapłaty.
20. Niniejsze postanowienia obowiązują przez czas trwania umowy oraz po upływie okresu jej obowiązywania, do czasu wykonania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w niniejszym paragrafie niniejszej umowy.


§ 10

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych, nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zleceniodawcy.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
__________________________ __________________________

« Powrót do szczegółów zamówienia