Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych do dezynfekcji manualnej i myjni

Numer zamówienia:

350/85/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 01.02.2018
EZ/350/85/2017/101



Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 85/2017
Dotyczy: Zakup i dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych do dezynfekcji manualnej i myjni


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż anuluje wybór ofert w zakresie pakietu nr 1 z dnia 18.01.2018r. i w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków myjących i dezynfekcyjnych do dezynfekcji manualnej i myjni w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniające wymagania siwz.

PAKIET NR 1

Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o. o.
Ul. Niedźwiedzia 60
15-531 Białystok

Całkowita wartość zamówienia wynosi 7.800,00zł netto; 8.424,00zł brutto

Termin realizacji- 2 dni robocze od złożenia zamówienia. Termin ważności 12 miesięcy.
Termin płatności 60 dni.
Ilość roztworu roboczego z 1 l koncentratu- 200l.
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 1 ofertę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty Ocena oferty
1 Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o. o.
Ul. Niedźwiedzia 60
15-531 Białystok 7.800,00zł netto; 8.424,00zł brutto 96,67pkt. w tym:
Cena-60pkt.
Termin ważności-6,67 pkt.
Termin dostawy- 10 pkt.
Ilość roztworu roboczego-20 pkt.
4 MC Polska .PL Sp. z o.o. Sp.k.
Ul. Poznańska 113
60-185 Skórzewo 7.770,00zł netto; 8.391,60zł brutto odrzucona

Zamawiający odrzuca ofertę firmy MC Polska .PL Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Skórzewie jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W toku postępowania Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o przesłanie dokumentów potwierdzających skuteczność usuwania biofilmu, która wymagana była w SIWZ. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, wobec czego oferta podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

PAKIET NR 2

Informer Med. Sp. z o. o.
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań

Całkowita wartość zamówienia wynosi 58.850,00złnetto; 63.558,00zł brutto.

Termin realizacji- 4 dni robocze od złożenia zamówienia. Termin ważności 36 miesięcy.
Termin płatności 60 dni.
Ilość roztworu roboczego z 1 l koncentratu- Sekumatic FRE-200l; Sekumatic FD-100l..
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 1 ofertę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty Ocena oferty
2 Bialmed Sp. z o. o.
Ul. Konopnickiej 11a
12-230 Biała Piska 60.886,00zł netto; 65.756,88zł brutto 77,99pkt. w tym:
Cena-57,99pkt.
Termin ważności-10 pkt.
Termin dostawy- 10 pkt.
Ilość roztworu roboczego-0 pkt.
3 Schulke Polska Sp. z o.o.
Ale. Jerozolimskie 132
02-305 Warszawa 42.050,00zł netto; 45.414,00zł brutto
odrzucona.
5 Informer Med. Sp. z o. o.
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań 58.850,00złnetto; 63.558,00zł brutto 89,48pkt. w tym:
Cena-60pkt.
Termin ważności-6,15 pkt.
Termin dostawy- 3,33 pkt.
Ilość roztworu roboczego-20 pkt.

Zamawiający wyrzuca ofertę firmy Schulke Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający w wyniku ponownej oceny ofert wezwał Wykonawcę na mocy art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do złożenia dokumentów. Wykonawca nie uzupełnił wymaganych w SIWZ dokumentów.
Wobec powyższego oferta podlega odrzuceniu. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma. Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 07.02.2018r.





Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna







































Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644









Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 85//2017- Zakup i dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych do dezynfekcji manualnej i myjni






01.02.2018. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia