Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego niesterylnego

Numer zamówienia:

/19/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert








Poznań, dnia 17.03.2008
EZ/1577/2008

Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 19/2008
Dotyczy: Zakup i dostawa sprzętu medycznego


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu medycznego w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

W pakiecie nr 1 została wybrana oferta firmy Johnson& Johnson, Ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa
Całkowita wartość zamówienia wynosi 15.990,00zł netto; 17.109,30zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

W pakiecie nr 2 została wybrana oferta firmy AKME, Ul. Postępu 1 , 02-676 Warszawa
Całkowita wartość zamówienia wynosi 63.900,00zł netto; 68.373,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 1 ofertę.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferty odrzucone.

Zamawiający odrzuca ofertę firmy COVIDIEN POLSKA Sp. z o. o. , Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa jako nie spełniającą wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca nie zaoferował asortymentu zgodnego z wymaganiami specyfikacji.
Zamawiający wymagał w opisie pakietu nr 2 urządzenia do treningu oddechowego z portem do podawania tlenu.
Wykonawca zaoferował w ofercie urządzenie nie posiadające portu do podawania tlenu.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań siwz oferując asortyment niezgodny z zamawianym i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.



Pakiet nr 3 zostaje unieważniony . Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przenaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W toku postepowania Zamawiający po badaniu i ocenie ofertt odrzuca oferty firmy Skamex i beryl Med. Jako jedyna spełniająca wymagania siwz pozostała oferta firmy Promed.
Wartośc całkowita oferty wynosi 83.495,00zł netto; 89.339,65zł brutto.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 36.686,00zł netto; 39.254,02zł brutto.
Kwota jedynej waznej oferty znacząco przewyzsza kwote przeznaczoną na realizację zamówienia.
Wobez powyższego Zamawiajacy uniewaznia pakiet nr 3

Oferty odrzucone.

Zamawiający odrzuca ofertę firmy SKAMEX, Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź jako nie spełniającą wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca nie zaoferował asortymentu zgodnego z wymaganiami specyfikacji.
Zamawiający wymagał w opisie pakietu nr 3 systemu do odsysania kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego urządzeniem ssącym firmy Promed.
W trakcie postępowania- oceny ofert Zamawiający wezwał Wykonawców do złożenia próbek zaoferowanego asortymentu w celu stwierdzenia kompatybilności z posiadanym systemem.
Wykonawca zaoferował wąż do ssaka, który nie pasuje ( jest za luźny ) do pojemnika.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań siwz oferując asortyment niezgodny z zamawianym i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę firmy BERYL MED., Ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów
nie spełniającą wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wykonawca nie zaoferował asortymentu zgodnego z wymaganiami specyfikacji.
Zamawiający wymagał w opisie pakietu nr 3 systemu do odsysania z drenem o długości 180 cm.
Wykonawca zaoferował dren o długosci 200cm. Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań siwz oferując asortyment niezgodny z zamawianym i podlega odrzuceniu.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 25.03.2008r.


Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. lecznictwa



dr n. med. Jerzy Załuski


« Powrót do szczegółów zamówienia