Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA TOWARÓW OGÓLNO- SPOŻYWCZYCH

Numer zamówienia:

/16/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze oferty








Poznań, dnia 12.02.2008
EZ/930/2008

Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 16/2008
Dotyczy: Zakup i dostawa towarów ogólno- spożywczych

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę towarów ogólno- spożywczych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

W pakiecie nr 1 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 16.764,00zł netto; 17.937,48zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 1:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 17.028,00PLN netto 18.219,96PLN brutto
98
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 16.764,00zł netto; 17.937,48zł brutto 100

W pakiecie nr 2 została wybrana oferta firmy PHU SOLIDER, Ul. Brzozowa 8/54, 85-154 Bydgoszcz

Całkowita wartość zamówienia wynosi 11.340,00zł netto; 13.117,80zł brutto
.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 2:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 11.340,00zł netto; 13.117,80zł brutto
100
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 16.240,00zł netto; 19.212,80zł brutto
68

W pakiecie nr 3 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 16.280,00zł netto; 17.523,04zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 3 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 3:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 16.280,00zł netto; 17.523,04zł brutto
90
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 14.722,40zł netto; 15.842,97zł brutto
100
4 POLRYZA Sp. z o. o.
Ul. Piastów 15
62-300 Września 16.675,50zł netto; 17.968,79zł brutto 88

W pakiecie nr 4 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 912,31zł netto; 1.094,57zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 4:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 1.803,50zł netto; 2.166,37zł brutto
50
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 912,31zł netto; 1.094,57zł brutto
100

W pakiecie nr 5 została wybrana oferta firmy PHU SOLIDER, Ul. Brzozowa 8/54, 85-154 Bydgoszcz

Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.318,50zł netto; 1.410,80zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 5:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 1.318,50zł netto; 1.410,80zł brutto
100

W pakiecie nr 6 została wybrana oferta firmy PHU SOLIDER, Ul. Brzozowa 8/54, 85-154 Bydgoszcz

Całkowita wartość zamówienia wynosi 811,00zl netto; 917,42zł brutto
.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 6:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 811,00zl netto; 917,42zł brutto
100
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 867,60zł netto; 978,43zł brutto
93

W pakiecie nr 7 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 2.580,00zł netto; 2.760,60zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 7:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 2.872,00zł netto; 3.073,04zl brutto
89
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 2.580,00zł netto; 2.760,60zł brutto
100

W pakiecie nr 8 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 10.926,00zł netto; 11.690,82zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 8:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 13.890,00zł netto; 14.862,30zł brutto
78
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 10.926,00zł netto; 11.690,82zł brutto
100

W pakiecie nr 9 została wybrana oferta firmy PHU SOLIDER, Ul. Brzozowa 8/54, 85-154 Bydgoszcz

Całkowita wartość zamówienia wynosi 5.680,00zł netto; 6.077,60zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 9:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 5.680,00zł netto; 6.077,60zł brutto
100
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 5.810,00zł netto; 6.216,70zł brutto
97

W pakiecie nr 10 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 3.010,00zł netto; 3.100,30zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 10:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 3.500,00zł netto; 3.605,00zł brutto
85
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 3.010,00zł netto; 3.100,30zł brutto
100

W pakiecie nr 11 została wybrana oferta firmy P.P.H. AROMAX, ul. Grodziska 46, 64-320 Buk

Całkowita wartość zamówienia wynosi 967,00zł netto; 1.034,69zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 11:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 4.055,40zł netto; 4.339,28zł brutto
23
3 P.P.H. AROMAX
ul. Grodziska 46
64-320 Buk 967,00zł netto; 1.034,69zł brutto 100

W pakiecie nr 12 została wybrana oferta firmy NUSCANA, Ul. Miastkowska 9, 60-184 Poznań

Całkowita wartość zamówienia wynosi 800,00zł netto; 856,00zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 12:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
2 NUSCANA
Ul. Miastkowska 9
60-184 Poznań 800,00zł netto; 856,00zł brutto
100

W pakiecie nr 13 została wybrana oferta firmy PHU SOLIDER, Ul. Brzozowa 8/54, 85-154 Bydgoszcz

Całkowita wartość zamówienia wynosi 3.182,00zł netto; 3.384,74zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci i wartości ofert wraz z ocena punktową w pakiecie nr 13:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 PHU SOLIDER
Ul. Brzozowa 8/54
85-154 Bydgoszcz 3.182,00zł netto; 3.384,74zł brutto 100




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 21.02.2008r.




Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna





























UMOWA DO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NR 16/2008

Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w dniu ........................ pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych – inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Głównego Księgowego – mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,

a

firmą .........................................................................................................................................
z siedzibą w .................................................................................................................................
NIP: ..................................REGON.......................................;
zwaną dalej dostawcą reprezentowaną przez:
1. ...........................................................................................
2. ...........................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:


§ 1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie „przetarg nieograniczony”.

§ 2

Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§ 3

1. Przedmiotem umowy jest dostawa …………………………………………. wg załączonej specyfikacji w okresie od ..................................... do .................................,
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie ………………………………… ……………………………………………. transportem dostawcy przystosowanym do przewozu ww. towaru.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotowego asortymentu oraz częstotliwości dostaw.
4. Zamówienie towaru dzień przed dostawą.
5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia …………… - formularz cenowy, formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami, stanowi integralną część niniejszej umowy.
6. Parametry techniczne i jakościowe zamawianego asortymentu – przedmiotu umowy nie mogą, w okresie na jaki została zawarta niniejszej umowy, być gorsze niż określone w ofercie.
7. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do przedmiotu objętego zamówieniem. Wykonawca załatwi reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia ich złożenia. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności otrzymanego asortymentu. Przedmiot dostawy oznaczony będzie zgodnie z obwiązującymi przepisami. Dostarczenie asortymentu objętego reklamacją – nowego nastąpi na koszt Wykonawcy.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego asortymentu – przedmiotu zamówienia i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
9. dostarczenia asortymentu – przedmiotu zamówienia niewłaściwej jakości.
10. dostarczenia asortymentu – przedmiotu zamówienia niezgodnego zapotrzebowaniem,
11. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia asortymentu – przedmiotu zamówienia dostarczonego z opóźnieniem albo zwłoką.
12. Wykonawca oświadcza, iż asortyment będący przedmiotem umowy stanowią jego własność, jest wolny od wad prawnych w stosunku do osób trzecich, nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
14. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do magazynu Wielkopolskiego Centrum Onkologicznego w Poznaniu, ul. Garbary 15.
15. Po przywiezieniu towaru – przedmiotu umowy przez Wykonawcę, następuje jego przyjęcie przez Zmawiającego. Przyjęcie, o którym mowa w zd. 1, może być poprzedzona badaniem ilościowo – asortymentowym lub jakościowym dostarczonego towaru – przedmiotu zamówienia. Nie jest to jednak równoznaczne z uznaniem, iż przedmiotowy towar został dostarczony w ilościach i jakości zgodnej z zamówieniem.
16. Po przyjęciu towaru – przedmiotu zamówienia, Zmawiający w miarę możliwości rozpakowuje dostarczony towar. W trakcie czynności rozpakowywania Zamawiający dokonuje badania ilościowo – asortymentowego, jak również sprawdzenia, czy dostarczony towar jest wolny od widocznych wad fizycznych lub jakościowych. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.

§ 4

1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym.
2. Wykonawca gwarantuje stałość cen towaru objętego przedmiotem niniejszej umowy przez
okres ...... dni licząc od daty pierwszej dostawy.
3. Zmiana cen może być dokonana nie częściej niż raz na pół roku jedynie w oparciu o klauzulę waloryzacyjną przewidzianą w niniejszej umowie lub w wyniku zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub cen urzędowych.
4. Wykonawca powinien obligatoryjnie poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce towaru objętego przedmiotem niniejszej umowy, co najmniej z 30 –to dniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej pod rygorem nieważności dokonania takiej zamiany.
5. W przypadku podwyżek cen będących wynikiem uregulowań prawnych (cło, podatek VAT) niezbędne jest pisemne powiadomienie „Zamawiającego” z 14-to dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zmiany wysokości cła oraz stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego wysokość przedmiotowych wskaźników.
5.Strony przyjmują jako klauzulę waloryzacyjną wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce.
6. Zmiany cen wymagają akceptacji Zamawiającego.
7. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody

§ 5

1. Zamawiający składa telefoniczne zamówienie określające ilość i rodzaj towaru oraz termin dostarczenia najpóźniej w przeddzień dostawy.
2. Dostawca zobowiązany jest wykonać dostawę następnego dnia po złożeniu zamówienia.

§ 6

W przypadku, gdy Wykonawca nie ma danego asortymentu nie może dochodzić utraconych korzyści. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się pokryć różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.

§ 7

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości asortymentu.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o kolejne (24 m-cy) z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu w terminie obowiązywania niniejszej umowy, określonym w § 3 pkt 1.
3. Okres obowiązywania umowy nie może łącznie przekroczyć 3-ch lat.
4. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie


§ 8

Wypłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Dostawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, w formie przelewu bankowego na konto Dostawcy nr.....................................................................................................

§ 9

Osobami odpowiedzialnymi za realizacje niniejszej umowy są:
ze strony Dostawcy – ..........................................................
oraz
ze strony Zamawiającego - Małgorzata Czaja - Bielak


§ 10

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości:
a) maksymalnie 1% wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.,
b) maksymalnie 1 % wartości niezrealizowanej w terminie dostawy reklamacyjnej, z za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy, w przypadku, gdy Wykonawca nie dokona wymiany asortymentu – przedmiotu zamówienia, który podlega reklamacji.
c) 10 % wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za nieuzasadnione zerwanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu zobowiązania – dostawy przedmiotu umowy, przekraczającego 7 dni. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. b niniejszego paragrafu.
5. W razie trzykrotnego opóźnienia dostaw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca zapłaci zamawiającemu dodatkową karę umowną w wysokości 10 % wartości niezrealizowanej części dostawy – przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem 30 – dniowego terminu wypowiedzenia, w tym również z powodów i na zasadach określonych w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163, z późn. zm).

§ 11

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.
§12

1. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

§ 13

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy o zamówieniach publicznych nie stanowią inaczej.

§ 14

Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.






ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA





« Powrót do szczegółów zamówienia