Ankieta dla pacjentów

1

1. Płeć:



2. Wiek:






3. Miejsce zamieszkania:




4. Oddział, w którym odbywa / odbywała się Państwa hospitalizacja:


5. Jak oceniacie Państwo załatwienie formalności związanych z przyjęciem do Centrum?




Co Państwa zdaniem było powodem powstałych utrudnień?




2

6. Czy obsługa w sekretariacie oddziału/zakładu była rzetelna, udzielała satysfakcjonującej odpowiedzi na zadawane pytania?





7. Czy zostaliście Państwo poinformowani o przysługujących Pacjentowi prawach i obowiązkach?



8. Czy lekarz prowadzący przedstawił się Państwu?



9. Czy uzyskaliście Państwo w pełni zrozumiałe informacje o stanie swojego zdrowia i planowanym postępowaniu medycznym?




10. Czy w pierwszych dniach pobytu w oddziale lekarz przedstawił Państwu plan opieki (na czym będzie polegało leczenie, jakie będą konieczne do wykonania badania diagnostyczne i zabiegi, jaki jest szacowany czas pobytu)?





11. Czy przed badaniem, zabiegiem, znieczuleniem, wyjaśniano Państwu, jaki jest cel poszczególnych działań i jakie mogą być ich skutki?




12. Jak oceniacie Państwo uprzejmość, opiekuńczość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez:

Pielęgniarki w oddziale:

Lekarzy w oddziale:



13. Czy podczas pobytu i wykonywania badań zachowane były warunki intymności? (czy były zasunięte parawany lub zasłony, zamknięte drzwi, czy nikt niepotrzebnie nie wchodził do pomieszczenia?)



14. Czy podczas pobytu w oddziale zdarzyło się coś, co wzbudziło Państwa wątpliwości lub obawy? (np. narażenie na kontakt z zakażonym przedmiotem, wystawienie na działanie promieniowania jonizującego bez osłony, konieczność przebywania w pokoju z agresywnym pacjentem lub inne sytuacje mogące narazić Państwa zdrowie?)



15. Czy czas oczekiwania na poszczególne zabiegi (diagnostyka, fizjoterapia, itp.) był satysfakcjonujący?





16. Czy w sytuacji, gdy zgłaszaliście Państwo ból lub inną dolegliwość pomoc nadeszła:




17. Czy zdarzyła się sytuacja, że podano posiłek niezgodny z zaleconą Państwu dietą nieświeży lub zimny?



18. Jak oceniacie Państwo skuteczność działania sygnalizacji przyzywowej?





19. Jak oceniacie Państwo następujące elementy:

Czystość w pokoju, w pomieszczeniach zabiegowych:

temperaturę w pokoju:

oznakowanie korytarzy i łatwość poruszania się po budynkach Centrum:



20. Czy otrzymaliście Państwo / rodzina / bliscy informację o tym, jak dbać o zdrowie po powrocie do domu?





21. Czy jest to pierwszy Państwa pobyt w naszej placówce?


Jeżeli jest to kolejny pobyt, to czy dostrzegliście Państwo zmiany w funkcjonowaniu naszego Centrum?
Pozytywne:
Negatywne:

22. Ogólna Pana/Pani ocena usług świadczonych w Centrum




23. Czy zechcecie Państwo wyrazić swoją opinię na temat pobytu w naszej placówce?



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Czytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close