Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe dla systemu gamma kamery QuantumCam (DDD)

Numer zamówienia:

350/14/2017

Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. Ogłoszenie o zamwieniu (HTML) 2017-02-24 324,85 KB Pobierz
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (HTML) 2017-02-24 1031,38 KB Pobierz
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia WORD 2017-02-24 123,04 KB Pobierz
4. JEDZ pdf 2017-02-24 81,2 KB Pobierz
5. JEDZ xml 2017-02-24 92,8 KB Pobierz
6. Odpowiedzi na pytania (HTML) 2017-03-29 903,91 KB Pobierz
7. Zmodyfikowany załącznik 5A i 5B (HTML) 2017-03-29 356,3 KB Pobierz
8. Zmodyfikowany załącznik 5A i 5B WORD 2017-03-29 24,48 KB Pobierz
9. Zmodyfikowany załącznik - projekt umowy (HTML) 2017-03-29 432,37 KB Pobierz
10. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2017-03-31 303,91 KB Pobierz
11. Odpowiedzi na pytania (HTML) 2017-04-04 594,56 KB Pobierz
12. Modyfikacja siwz (HTML) 2017-04-12 588,68 KB Pobierz
13. Unieważnienie postępowania (HTML) 2017-04-24 212,39 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień