Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
ZAKUP I DOSTAWA KRZESEŁ I TABORETÓW.
Numer zamówienia:
350/97/2016
zmiana terminów
Informacja!
W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).
Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
---|---|---|---|---|
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
1. | OGLOSZENIE (HTML) | 2016-12-14 | 269,05 KB | Pobierz |
2. | SIWZ W WORD (HTML) | 2016-12-14 | 681,5 KB | Pobierz |
3. | SIWZ W PDF (HTML) | 2016-12-14 | 1017,38 KB | Pobierz |
4. | zmiana terminow (HTML) | 2016-12-20 | 237,6 KB | Pobierz |
5. | OGLOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA (HTML) | 2016-12-20 | 218,34 KB | Pobierz |
6. | odp na pyt (HTML) | 2016-12-21 | 204,4 KB | Pobierz |
7. | zestawienie zlozonych ofert | 2016-12-30 | 63,5 KB | Pobierz |
8. | wybor ofert (HTML) | 2017-01-13 | 376,01 KB | Pobierz |