Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA KRZESEŁ I TABORETÓW.

Numer zamówienia:

350/97/2016

zmiana terminów
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. OGLOSZENIE (HTML) 2016-12-14 269,05 KB Pobierz
2. SIWZ W WORD (HTML) 2016-12-14 681,5 KB Pobierz
3. SIWZ W PDF (HTML) 2016-12-14 1017,38 KB Pobierz
4. zmiana terminow (HTML) 2016-12-20 237,6 KB Pobierz
5. OGLOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA (HTML) 2016-12-20 218,34 KB Pobierz
6. odp na pyt (HTML) 2016-12-21 204,4 KB Pobierz
7. zestawienie zlozonych ofert 2016-12-30 63,5 KB Pobierz
8. wybor ofert (HTML) 2017-01-13 376,01 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień